[6 MPS] Pytania odnośnie utraconej mocy

Postprzez fazer72 » 29 paź 2010, 12:12

A nie myślałeś żeby 1szego kata out i zrobić przelot od początku do końca??


No napisał przecież
W przyszłym tygodniu auto wraca do SSG na 3" DP z decatem
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 paź 2007, 17:30
Posty: 513
Skąd: żeś się tu wziął ?

Postprzez habzimierz » 29 paź 2010, 13:56

BUrdoror napisał(a):Tniecie i tniecie.... a co z coroczna kontrola techniczna?


ja robiłem bez jednego kata i przeszło – sam się zdziwiłem :)
2013 Bugatti Veyron Zawieszenie KW, świecie Brisk, 2 Magnetyzery, Spoiler od EVO IV, Intercooler Iveco, orurowanie DIY, klocki przód BMW 328i, sprzeglo Radzikowski, Wałek inż Świątek, rozpórka kielichów, radio z mp3, pasy i szelki Sparco SOLD
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen

Auto Księzyno – nie polecam!!!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lut 2008, 18:36
Posty: 398
Skąd: wziąć prąd?
Auto: Zonda R swap z CCX

Postprzez gucior » 29 paź 2010, 17:22

fazer72 napisał(a):
A nie myślałeś żeby 1szego kata out i zrobić przelot od początku do końca??


No napisał przecież
W przyszłym tygodniu auto wraca do SSG na 3" DP z decatem


Dokładnie tak – zostawiam auto na ogarnięcie pocącego się transferu i zrobienie DP 3" z usuniętym pierwszym katalizatorem.
Odnośnie przeglądów to rozważam jeszcze aby za DP tam gdzie wydech schodzi się już do 2.75" wstawić sportowego kata magnaflow, zobaczymy.

Jak popełnię DP dam znać jakie wyszły wyniki.
t
beware
be there
be progressive
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 maja 2010, 15:59
Posty: 107
Auto: 2007 6 empees

Postprzez FeniX » 16 lis 2010, 00:52

Gucior i jak tam wyniki ??:)
Prostak narzeka, mądry radzi
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 maja 2009, 04:00
Posty: 580
Skąd: Kraków
Auto: LEXUS IS250

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy MPS / Mazdaspeed