[2.3 DISI] Filtr powietrza "Filtron A113" ku przestrodze

Postprzez fazer72 » 7 wrz 2010, 17:04

Nie kupujcie tego filtra jako zamiennika – nie pasuje do puszki, za długi jest.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 paź 2007, 17:30
Posty: 513
Skąd: żeś się tu wziął ?

Postprzez DISItune » 7 wrz 2010, 17:31

fazer72 napisał(a):Nie kupujcie tego filtra jako zamiennika – nie pasuje do puszki, za długi jest.


Stożek Ci zassało <oczy>
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (21/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez fazer72 » 7 wrz 2010, 19:26

Nieee, experyment robię :D
Standardowa puszka z filtrem, brak rezonatora (więc ssie z nadkola) i reszta do turbiny od COBB'a. Pomierzę temperatury (jeśli się ociepli) i moc/moment. Zobaczymy co wyndzie ?
Teraz mam różnicę między zasysanym i zewnętrznym jakieś 20 stC (jak jest ciepełko i słoneczko świeci) przy wolnej jeździe po mieście (jazda-korek-jazda-koooorek-jazda itd). Jak się jedzie normalnie (bez korków) to różnica wynosi ca 10 stC.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 paź 2007, 17:30
Posty: 513
Skąd: żeś się tu wziął ?

Postprzez FeniX » 7 wrz 2010, 20:37

zmienilem u siebie TMIC na FMIC i założyłem z przymusu rure fujita w nadkole (seryjan pucha sie nie miescila) juz mialem kiedys ta rure i dolot znacznie pogorszyl mi osiagi..(nie moglem dogonic innego mps). natomiast po powrocie do seryjnej puchy zaczalem jechac rowno z seryjnym mps. Misiek Ty jakbys chcial to masz mozliwosc zalozyc seryjna pucze?? czy rury od fmic na to nie pozwola... na streetracing forum czytalem ze jakos odblokowales dolot.. Nie wiem za bardzo co to znaczy :) i o co chodziło a wstyd tam zapytac :PP mogłbys napisac o co kolesiowi biegało??
Prostak narzeka, mądry radzi
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 maja 2009, 04:00
Posty: 580
Skąd: Kraków
Auto: LEXUS IS250

Postprzez BUrdoror » 7 wrz 2010, 21:53

Moze TIPa zmienil? Tez jestem ciekawy, o co kaman z tym odblokowywaniem :D
Obrazek
Forge BPV Gen2, K&N Typhoon, Bilstein B6, TRZ Dog Bone RMM, Denso ITV22, Hypertech tune
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2010, 15:01
Posty: 519
Skąd: Praga
Auto: M3 MPS BK 2007

Postprzez DISItune » 7 wrz 2010, 22:14

FeniX napisał(a):zmienilem u siebie TMIC na FMIC i założyłem z przymusu rure fujita w nadkole (seryjan pucha sie nie miescila) juz mialem kiedys ta rure i dolot znacznie pogorszyl mi osiagi..(nie moglem dogonic innego mps). natomiast po powrocie do seryjnej puchy zaczalem jechac rowno z seryjnym mps. Misiek Ty jakbys chcial to masz mozliwosc zalozyc seryjna pucze?? czy rury od fmic na to nie pozwola... na streetracing forum czytalem ze jakos odblokowales dolot.. Nie wiem za bardzo co to znaczy :) i o co chodziło a wstyd tam zapytac :PP mogłbys napisac o co kolesiowi biegało??


o dolot, czyli to samo co wywaliłeś bo Ci osiągi zabierało

tak mam rury poprowadzone, że jeżeli będę chciał mogę założyc seryjną puszkę, pytanie tylko po co
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (21/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez FeniX » 7 wrz 2010, 22:42

moze to tylko moje wrazenie ale albo potzrebuje strojenia albo przez filtr w nadkolu sa gorsze osiagi.... ja bym z checia zalozyl seryjna puche... I jeszcze ryzyko przez te ciagle opady.... zima idzie .... wsumie nadkole wmiare szczelnie zatkane a filtr i tak zawsze wilgotny...
Prostak narzeka, mądry radzi
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 maja 2009, 04:00
Posty: 580
Skąd: Kraków
Auto: LEXUS IS250

Postprzez DISItune » 7 wrz 2010, 22:46

FeniX napisał(a):moze to tylko moje wrazenie ale albo potzrebuje strojenia albo przez filtr w nadkolu sa gorsze osiagi.... ja bym z checia zalozyl seryjna puche... I jeszcze ryzyko przez te ciagle opady.... zima idzie .... wsumie nadkole wmiare szczelnie zatkane a filtr i tak zawsze wilgotny...


u mnie filtr nie wymagał żadnego strojenia, a nie robiłem wersji CAI (w nadkolu) własnie dlatego że bałem się że będą wiecznie jakies problemy związane z naszym klimatem
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (21/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez habzimierz » 8 wrz 2010, 16:30

deszczyk jak deszczyk ale większa kałuża czy inne bajorko, o co ostatnio nietrudno, i już szukasz tego i tamtego za tyle i tyle $$$ <zeby> I przy tym kondom Ci nic nie da. Był taki piękny (nie dla autora) wątek, chyba nawet gdzieś tutaj. Btw kondoma mogę jednego oddać
2013 Bugatti Veyron Zawieszenie KW, świecie Brisk, 2 Magnetyzery, Spoiler od EVO IV, Intercooler Iveco, orurowanie DIY, klocki przód BMW 328i, sprzeglo Radzikowski, Wałek inż Świątek, rozpórka kielichów, radio z mp3, pasy i szelki Sparco SOLD
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen

Auto Księzyno – nie polecam!!!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lut 2008, 18:36
Posty: 398
Skąd: wziąć prąd?
Auto: Zonda R swap z CCX

Postprzez fazer72 » 8 wrz 2010, 20:54

Zgooopłeś ? Kondomów się pozbywasz ? Trzymaj na czarną godzinę :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 paź 2007, 17:30
Posty: 513
Skąd: żeś się tu wziął ?

Postprzez habzimierz » 9 wrz 2010, 10:54

pozbywam się używanych <glupek2> <zeby>
2013 Bugatti Veyron Zawieszenie KW, świecie Brisk, 2 Magnetyzery, Spoiler od EVO IV, Intercooler Iveco, orurowanie DIY, klocki przód BMW 328i, sprzeglo Radzikowski, Wałek inż Świątek, rozpórka kielichów, radio z mp3, pasy i szelki Sparco SOLD
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen

Auto Księzyno – nie polecam!!!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lut 2008, 18:36
Posty: 398
Skąd: wziąć prąd?
Auto: Zonda R swap z CCX

Postprzez gucior » 9 wrz 2010, 20:24

FeniX napisał(a):moze to tylko moje wrazenie ale albo potzrebuje strojenia albo przez filtr w nadkolu sa gorsze osiagi.... ja bym z checia zalozyl seryjna puche... I jeszcze ryzyko przez te ciagle opady.... zima idzie .... wsumie nadkole wmiare szczelnie zatkane a filtr i tak zawsze wilgotny...


możesz opisać jakie konkretnie miałeś/masz kłopoty z tą Fujitą?
Kupiłem CAI od nich, nie zamontowałem jeszcze bo czekam na wydech który płynie zza kałuży a chce założyć wszystko razem i ciekaw jestem co konkretnie w niej ( tej Fujitie ) nie działa, jest problemem etc.

Dodatkowo czy ktokolwiek miał jakiekolwiek kłopoty z CAI, jakieś awarie cokolwiek? Nie pytam czy stryj kolegi wuja mówił, że sąsiad wysadził motor tylko o konkretne negatywne doświadczenia?
beware
be there
be progressive
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 maja 2010, 15:59
Posty: 107
Auto: 2007 6 empees

Postprzez gucior » 12 wrz 2010, 13:19

Powyżej zadałem dość konkrente pytanie – ktokolwiek z szanownych potrafi na nie udzielić odpowiedzi na własnym doświadczeniu czy poprostu CAI jest be bo tak słyszałem i w dodatku tam piszą hamerykanie???
beware
be there
be progressive
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 maja 2010, 15:59
Posty: 107
Auto: 2007 6 empees

Postprzez DISItune » 12 wrz 2010, 13:32

[quote="gucior"Powyżej zadałem dość konkrente pytanie – ktokolwiek z szanownych potrafi na nie udzielić odpowiedzi na własnym doświadczeniu czy poprostu CAI jest be bo tak słyszałem i w dodatku tam piszą hamerykanie???[/quote]

a opcja "Szukaj" zapewne się zepsuła <czytaj>

viewtopic.php?f=285&t=34824&p=1760074#p1760074

viewtopic.php?f=285&t=34824&p=1711996#p1711996

viewtopic.php?f=285&t=34824&p=1685677#p1685677

viewtopic.php?f=285&t=34824&p=1617688#p1617688


– posty do których linki dałem powyżej
– posty które ja kiedyś znalazłem pod adresami
http://www.mazdaspeedforums.org/
http://mazdas247.com/vbb222/index.php
http://www.mazda3forums.com/

i na podstawie któych zrezygnowałem z CAI na rzecz SRI
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (21/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez People_Hate_Me » 14 wrz 2010, 15:31

wszystko można załatwić w normalny sposób po co te nerwy.
poźniej zbędne posty zostaną usunięte.
Psssssssssssssst
Moderator
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy MPS / Mazdaspeed