Misiek,
Troche mnie ostatnio ponioslo – zle dni mialem... takze oficjalnie przepraszam Za swoja obcesowosc i jakby nie bylo – glupi atak.
Wracajac do tematu. Jutro spodziewam sie paczki z Forge-a. Zaczalem dosc niekonwencjonalnie, bo od BOVa. SRI bede zamawial w przyszlym miesiacu. Troche sie juz naczytalem o dolotach i bardzo czesto pojawia sie informacja, ze dolot, to dolot i kazdy "robi" swoja robote. Jednak producenci nie sa do konca tak zgodni i podaja dosc mocno zroznocowane przyrosty mocy.
Macie jakies opinie na ten temat? Gerealnie ceny wahaja sie od 170$ za COBBA, przez 200$ za caly pakiecik SRI + TIP Protege Garage, 200$ za SRI Injen az po nadjdrozszy (270 GBP) K&N Typhoon.
To sa moje typy, tylko nie bardzo wiem, czym sie kierowac? Ze wzgledu na ilosc elementow i stozek K&N stawialbym na Protege Garage. Boje sie tylko, coby komputer nie zaczal bledami sypac. COBB jest najszerzej opisywany, a z kolei K&N najbardziej popularny wsrod Brytoli.
Jest jeszcze CPE, ale o nim nic nie slyszalem.
Takze mam pare kryteriow, ktorymi kieruje sie przy wyborze:
1. Przyrost mocy
2. Problematycznosc eksploatacji (Bledy ECU, kotrolka silnika, itp)
3. (Najniej istotny punkt) Dostepnosc:
a) COBB, CPE – trzeba czekac wieki;
b) PG, Injen – wysylka natychmiastowa (czas dostawy, jak to z PG min 6 tygodni

, btw poduszki i swiece ciagle w drodze :/ );
c) K&N – najdrozszy – dostepny od reki.
Co wybrac?
Wydech bedzie kolejna modyfikacja – ale pewnie juz nie w tym roku.