[Mazda 3 MPS] SRI

Postprzez People_Hate_Me » 15 wrz 2010, 14:39

ops :P tylko się nie skarżcie xD
Psssssssssssssst
Moderator
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez FeniX » 16 wrz 2010, 11:45

Lud
BUrdoror napisał(a):BTW, dzieki za rade z resetem komputera (hamulec). Wydaje mi sie, ze jest lepiej – akcelereacja jest znacznie mocniejsza. Moze to tylko autosugestia – ale kogo to obchodzi, jesli jestem szczesliwy :D



EEE yyyy to przy resecie kompa trzeba wciskać hamulec?? Bo ja nigdy tego nie robiłem za pomocą hamulca.. Czyli poprzez odpięcie klemy na 15 minut ecu się nie resetuje??

Bo już zgłupiałem czytając te wypowiedzi w tym temacie
Prostak narzeka, mądry radzi
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 maja 2009, 04:00
Posty: 580
Skąd: Kraków
Auto: LEXUS IS250

Postprzez BUrdoror » 16 wrz 2010, 11:55

MNie sie wydaje, ze chodzi o wypierniczenie calego pradu czajacego sie w samochodzie :D Przypuszczam, ze wlaczenie swiatel da ten sam skutek, ale w sumie moze inne czarodziejske rzeczy siedza w naszych mpsach. Takie czarodziejskie, ze tylko hamulec sie ich pozbywa :D :D
Obrazek
Forge BPV Gen2, K&N Typhoon, Bilstein B6, TRZ Dog Bone RMM, Denso ITV22, Hypertech tune
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2010, 15:01
Posty: 519
Skąd: Praga
Auto: M3 MPS BK 2007

Postprzez BUrdoror » 16 wrz 2010, 20:41

Samochod odzyl po wyjeciu podkladek z zaworu i zostawieniu samej niebieskiej sprezyny. Typhoon wyraznie i dobitnie daje znac, ze sciaga powietrze, i pssssyczy jak sie odpusci gaz. Nie jest to specjalnie upierdliwe – przy wlaczonym radiu prawie nie slychac. W poniedzialek przedstawie wykresy z hamowni.

JEden minus – znowu musze uczyc sie jezdzic. Co chwila na 1, 2 czasem trojce gubie trakcje.
Obrazek
Forge BPV Gen2, K&N Typhoon, Bilstein B6, TRZ Dog Bone RMM, Denso ITV22, Hypertech tune
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2010, 15:01
Posty: 519
Skąd: Praga
Auto: M3 MPS BK 2007

Postprzez DISItune » 16 wrz 2010, 21:16

BUrdoror napisał(a):JEden minus – znowu musze uczyc sie jezdzic. Co chwila na 1, 2 czasem trojce gubie trakcje.


na 3ce ?? <boje się> no no no <spoko>
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (21/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez BUrdoror » 16 wrz 2010, 21:26

misiekwaw napisał(a):
BUrdoror napisał(a):JEden minus – znowu musze uczyc sie jezdzic. Co chwila na 1, 2 czasem trojce gubie trakcje.


na 3ce ?? <boje się> no no no <spoko>


No dobra, deszcz padal <nie powiem>
Obrazek
Forge BPV Gen2, K&N Typhoon, Bilstein B6, TRZ Dog Bone RMM, Denso ITV22, Hypertech tune
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2010, 15:01
Posty: 519
Skąd: Praga
Auto: M3 MPS BK 2007

Postprzez Feat » 16 wrz 2010, 22:05

Na 3 to nawet w serii nie jest trudno zgubic trakcje na mokrym, nawet na nowej nawierzchni :(
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 mar 2008, 16:07
Posty: 104
Skąd: Wrocław / Wałbrzych
Auto: 3 MPS

Postprzez BUrdoror » 16 wrz 2010, 22:46

Tylko, ze tereaz m sie to czesciej zdarza. I nie dlatego, ze jesien przyszla :D
Obrazek
Forge BPV Gen2, K&N Typhoon, Bilstein B6, TRZ Dog Bone RMM, Denso ITV22, Hypertech tune
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2010, 15:01
Posty: 519
Skąd: Praga
Auto: M3 MPS BK 2007

Postprzez BUrdoror » 20 wrz 2010, 18:53

Samochod po hamowni. Wykres pozniej (musze zeskaniowac, albo czekac na maila z elektronicznym wydrukiem).
Generalnie to jakas porazka. Gosc sprawdzal na 5 biegu, mozil, ze na czworce mus ie opony slizgaja, bo sa za waskie <klotnia> A ponadto dodal, ze czy na 3, 4, czy 5 biegu – to nie ma zadnej roznicy. Efekt tego taki, ze wyszlo 190,2 KW. Jak wkleje wykres bardzo bym prosil o analize. Powiedzcie mi prosze, czy gosc ma racje z tymi biegami? Jednao jest pewne, gdzies utopilem kase. Albo w SRI, albo w koszt pomiaru. Wolalbym, zeby to byla jednak dupna hamownia...
Obrazek
Forge BPV Gen2, K&N Typhoon, Bilstein B6, TRZ Dog Bone RMM, Denso ITV22, Hypertech tune
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2010, 15:01
Posty: 519
Skąd: Praga
Auto: M3 MPS BK 2007

Postprzez DISItune » 20 wrz 2010, 19:05

BUrdoror napisał(a):Samochod po hamowni. Wykres pozniej (musze zeskaniowac, albo czekac na maila z elektronicznym wydrukiem).
Generalnie to jakas porazka. Gosc sprawdzal na 5 biegu, mozil, ze na czworce mus ie opony slizgaja, bo sa za waskie <klotnia>


ani razu mi się nie slizgały opony na pomiarze, nawet fabryczne 215

BUrdoror napisał(a):A ponadto dodal, ze czy na 3, 4, czy 5 biegu – to nie ma zadnej roznicy.


badziewie prawda, na każdym z tych biegów jest inne doładowanie, na 3 najmniejsze, na 5tym największe, co daje wyższą moc niż na niższych biegach

BUrdoror napisał(a):Efekt tego taki, ze wyszlo 190,2 KW. Jak wkleje wykres bardzo bym prosil o analize. Powiedzcie mi prosze, czy gosc ma racje z tymi biegami? Jednao jest pewne, gdzies utopilem kase. Albo w SRI, albo w koszt pomiaru. Wolalbym, zeby to byla jednak dupna hamownia...
<glupek2>

imho to była dupna hamownia, chyba że to 190kW na kołach to się nie czepiaj tylko podskakuj z radości <czytaj>
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (21/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez FeniX » 20 wrz 2010, 20:23

jak bedzie wiadomo to daj znać czy SRI pomogło czy nie :) ja u siebie mam CAI i wrażenie ,że pogorszyło mi to osiągi :(
Prostak narzeka, mądry radzi
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 maja 2009, 04:00
Posty: 580
Skąd: Kraków
Auto: LEXUS IS250

Postprzez BUrdoror » 20 wrz 2010, 22:25

Misiek, dzieki za odrodzenie upadlej juz nadzieji :D :D Dodam tylko – aby dolozyc kropke nad "i" – ze wyjezdzajac z posesji sruningowego centrum przycedzilem tylnym zderzakiem o zolte zakonczenie sciany. Zderzak jest juz przeorany z dwoch stron :|

Ponizej wykres...
Obrazek

Na ktorym biegu powinno sie testowac nasze mpsy?
Obrazek
Forge BPV Gen2, K&N Typhoon, Bilstein B6, TRZ Dog Bone RMM, Denso ITV22, Hypertech tune
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2010, 15:01
Posty: 519
Skąd: Praga
Auto: M3 MPS BK 2007

Postprzez eempes6 » 20 wrz 2010, 22:34

190kw to chyba 260 koni nm n ie dowidze powiedzmy 390 ty masz sri bpv i cos jeszcze? zakladając granice bledu mocy/mom producenta ok 10 na _ to 10km i 20nm cos ubogo chyba jedz na inna hamownie a najlepiej jak tu bedziesz jedz do rogala na mineralna. a no i temp wysoka . u mnie wyplulo maxa na 4
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lip 2010, 21:05
Posty: 255

Postprzez BUrdoror » 20 wrz 2010, 22:54

FeniX napisał(a):jak bedzie wiadomo to daj znać czy SRI pomogło czy nie :) ja u siebie mam CAI i wrażenie ,że pogorszyło mi to osiągi :(

No wlasnie to jest wynik z SRI :| <płacze>

eempes6 napisał(a): najlepiej jak tu bedziesz jedz do rogala na mineralna.

No wlasnie, kto wie, kto zna dobra hamownie, co by przetestowala moj dupowoz w Wawie w sobote po poludniu...?
Obrazek
Forge BPV Gen2, K&N Typhoon, Bilstein B6, TRZ Dog Bone RMM, Denso ITV22, Hypertech tune
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2010, 15:01
Posty: 519
Skąd: Praga
Auto: M3 MPS BK 2007

Postprzez eempes6 » 21 wrz 2010, 00:02

ja Ci radze Rogal z mineralnej...nie wiem czy w sobote jest otwarte
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lip 2010, 21:05
Posty: 255

Postprzez BUrdoror » 21 wrz 2010, 00:20

Normalni ludzie w normalnych warsztatach nie pracuja w weekendy po 16tej. Musze znalezc porzadna hamownie w Pradze...

Jak przypominam sobie tekst o slizganiu sie kol na 3-4 biegu, to mnie pusty smiech ogarnia... kola mam za waskie, no ja piernicze hahaha hahaha <glupek2>
Obrazek
Forge BPV Gen2, K&N Typhoon, Bilstein B6, TRZ Dog Bone RMM, Denso ITV22, Hypertech tune
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2010, 15:01
Posty: 519
Skąd: Praga
Auto: M3 MPS BK 2007

Postprzez BUrdoror » 19 paź 2010, 12:06

Zrobilem dzisiaj kolejny test. Wynik zacnym, nie powiem: 271 konikow i max 435NM.
Obrazek
Obrazek
Forge BPV Gen2, K&N Typhoon, Bilstein B6, TRZ Dog Bone RMM, Denso ITV22, Hypertech tune
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2010, 15:01
Posty: 519
Skąd: Praga
Auto: M3 MPS BK 2007

Postprzez DISItune » 19 paź 2010, 12:24

BUrdoror napisał(a):Zrobilem dzisiaj kolejny test. Wynik zacnym, nie powiem: 271 konikow przy 435NM.
Obrazek


jakby lepiej <zeby>
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (21/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez emilioestewez » 19 paź 2010, 12:31

Momencik pierwsza liga :) To jest granica dla stockowego sprzęgła.
emilio
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 maja 2009, 18:16
Posty: 317
Skąd: łorsoł
Auto: speed3 '08

Postprzez BUrdoror » 19 paź 2010, 12:33

emilioestewez napisał(a):Momencik pierwsza liga :) To jest granica dla stockowego sprzęgła.

Dolna, czy gorna ? :D :D Ty Emilio zawsze musisz ludzi straszyc hahaha
Obrazek
Forge BPV Gen2, K&N Typhoon, Bilstein B6, TRZ Dog Bone RMM, Denso ITV22, Hypertech tune
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2010, 15:01
Posty: 519
Skąd: Praga
Auto: M3 MPS BK 2007

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy MPS / Mazdaspeed