[Mazda 3 MPS] SRI
ops tylko się nie skarżcie xD
Lud
EEE yyyy to przy resecie kompa trzeba wciskać hamulec?? Bo ja nigdy tego nie robiłem za pomocą hamulca.. Czyli poprzez odpięcie klemy na 15 minut ecu się nie resetuje??
Bo już zgłupiałem czytając te wypowiedzi w tym temacie
BUrdoror napisał(a):BTW, dzieki za rade z resetem komputera (hamulec). Wydaje mi sie, ze jest lepiej – akcelereacja jest znacznie mocniejsza. Moze to tylko autosugestia – ale kogo to obchodzi, jesli jestem szczesliwy
EEE yyyy to przy resecie kompa trzeba wciskać hamulec?? Bo ja nigdy tego nie robiłem za pomocą hamulca.. Czyli poprzez odpięcie klemy na 15 minut ecu się nie resetuje??
Bo już zgłupiałem czytając te wypowiedzi w tym temacie
Prostak narzeka, mądry radzi
- Od: 11 maja 2009, 04:00
- Posty: 580
- Skąd: Kraków
- Auto: LEXUS IS250
MNie sie wydaje, ze chodzi o wypierniczenie calego pradu czajacego sie w samochodzie Przypuszczam, ze wlaczenie swiatel da ten sam skutek, ale w sumie moze inne czarodziejske rzeczy siedza w naszych mpsach. Takie czarodziejskie, ze tylko hamulec sie ich pozbywa
- Od: 8 lut 2010, 15:01
- Posty: 519
- Skąd: Praga
- Auto: M3 MPS BK 2007
Samochod odzyl po wyjeciu podkladek z zaworu i zostawieniu samej niebieskiej sprezyny. Typhoon wyraznie i dobitnie daje znac, ze sciaga powietrze, i pssssyczy jak sie odpusci gaz. Nie jest to specjalnie upierdliwe – przy wlaczonym radiu prawie nie slychac. W poniedzialek przedstawie wykresy z hamowni.
JEden minus – znowu musze uczyc sie jezdzic. Co chwila na 1, 2 czasem trojce gubie trakcje.
JEden minus – znowu musze uczyc sie jezdzic. Co chwila na 1, 2 czasem trojce gubie trakcje.
- Od: 8 lut 2010, 15:01
- Posty: 519
- Skąd: Praga
- Auto: M3 MPS BK 2007
BUrdoror napisał(a):JEden minus – znowu musze uczyc sie jezdzic. Co chwila na 1, 2 czasem trojce gubie trakcje.
na 3ce no no no
misiekwaw napisał(a):BUrdoror napisał(a):JEden minus – znowu musze uczyc sie jezdzic. Co chwila na 1, 2 czasem trojce gubie trakcje.
na 3ce no no no
No dobra, deszcz padal
- Od: 8 lut 2010, 15:01
- Posty: 519
- Skąd: Praga
- Auto: M3 MPS BK 2007
Samochod po hamowni. Wykres pozniej (musze zeskaniowac, albo czekac na maila z elektronicznym wydrukiem).
Generalnie to jakas porazka. Gosc sprawdzal na 5 biegu, mozil, ze na czworce mus ie opony slizgaja, bo sa za waskie A ponadto dodal, ze czy na 3, 4, czy 5 biegu – to nie ma zadnej roznicy. Efekt tego taki, ze wyszlo 190,2 KW. Jak wkleje wykres bardzo bym prosil o analize. Powiedzcie mi prosze, czy gosc ma racje z tymi biegami? Jednao jest pewne, gdzies utopilem kase. Albo w SRI, albo w koszt pomiaru. Wolalbym, zeby to byla jednak dupna hamownia...
Generalnie to jakas porazka. Gosc sprawdzal na 5 biegu, mozil, ze na czworce mus ie opony slizgaja, bo sa za waskie A ponadto dodal, ze czy na 3, 4, czy 5 biegu – to nie ma zadnej roznicy. Efekt tego taki, ze wyszlo 190,2 KW. Jak wkleje wykres bardzo bym prosil o analize. Powiedzcie mi prosze, czy gosc ma racje z tymi biegami? Jednao jest pewne, gdzies utopilem kase. Albo w SRI, albo w koszt pomiaru. Wolalbym, zeby to byla jednak dupna hamownia...
- Od: 8 lut 2010, 15:01
- Posty: 519
- Skąd: Praga
- Auto: M3 MPS BK 2007
BUrdoror napisał(a):Samochod po hamowni. Wykres pozniej (musze zeskaniowac, albo czekac na maila z elektronicznym wydrukiem).
Generalnie to jakas porazka. Gosc sprawdzal na 5 biegu, mozil, ze na czworce mus ie opony slizgaja, bo sa za waskie
ani razu mi się nie slizgały opony na pomiarze, nawet fabryczne 215
BUrdoror napisał(a):A ponadto dodal, ze czy na 3, 4, czy 5 biegu – to nie ma zadnej roznicy.
badziewie prawda, na każdym z tych biegów jest inne doładowanie, na 3 najmniejsze, na 5tym największe, co daje wyższą moc niż na niższych biegach
BUrdoror napisał(a):Efekt tego taki, ze wyszlo 190,2 KW. Jak wkleje wykres bardzo bym prosil o analize. Powiedzcie mi prosze, czy gosc ma racje z tymi biegami? Jednao jest pewne, gdzies utopilem kase. Albo w SRI, albo w koszt pomiaru. Wolalbym, zeby to byla jednak dupna hamownia...
imho to była dupna hamownia, chyba że to 190kW na kołach to się nie czepiaj tylko podskakuj z radości
Misiek, dzieki za odrodzenie upadlej juz nadzieji Dodam tylko – aby dolozyc kropke nad "i" – ze wyjezdzajac z posesji sruningowego centrum przycedzilem tylnym zderzakiem o zolte zakonczenie sciany. Zderzak jest juz przeorany z dwoch stron
Ponizej wykres...
Na ktorym biegu powinno sie testowac nasze mpsy?
Ponizej wykres...
Na ktorym biegu powinno sie testowac nasze mpsy?
- Od: 8 lut 2010, 15:01
- Posty: 519
- Skąd: Praga
- Auto: M3 MPS BK 2007
190kw to chyba 260 koni nm n ie dowidze powiedzmy 390 ty masz sri bpv i cos jeszcze? zakladając granice bledu mocy/mom producenta ok 10 na _ to 10km i 20nm cos ubogo chyba jedz na inna hamownie a najlepiej jak tu bedziesz jedz do rogala na mineralna. a no i temp wysoka . u mnie wyplulo maxa na 4
- Od: 7 lip 2010, 21:05
- Posty: 255
FeniX napisał(a):jak bedzie wiadomo to daj znać czy SRI pomogło czy nie ja u siebie mam CAI i wrażenie ,że pogorszyło mi to osiągi
No wlasnie to jest wynik z SRI
eempes6 napisał(a): najlepiej jak tu bedziesz jedz do rogala na mineralna.
No wlasnie, kto wie, kto zna dobra hamownie, co by przetestowala moj dupowoz w Wawie w sobote po poludniu...?
- Od: 8 lut 2010, 15:01
- Posty: 519
- Skąd: Praga
- Auto: M3 MPS BK 2007
Normalni ludzie w normalnych warsztatach nie pracuja w weekendy po 16tej. Musze znalezc porzadna hamownie w Pradze...
Jak przypominam sobie tekst o slizganiu sie kol na 3-4 biegu, to mnie pusty smiech ogarnia... kola mam za waskie, no ja piernicze
Jak przypominam sobie tekst o slizganiu sie kol na 3-4 biegu, to mnie pusty smiech ogarnia... kola mam za waskie, no ja piernicze
- Od: 8 lut 2010, 15:01
- Posty: 519
- Skąd: Praga
- Auto: M3 MPS BK 2007
BUrdoror napisał(a):Zrobilem dzisiaj kolejny test. Wynik zacnym, nie powiem: 271 konikow przy 435NM.
jakby lepiej
Momencik pierwsza liga To jest granica dla stockowego sprzęgła.
emilio
- Od: 18 maja 2009, 18:16
- Posty: 317
- Skąd: łorsoł
- Auto: speed3 '08
emilioestewez napisał(a):Momencik pierwsza liga To jest granica dla stockowego sprzęgła.
Dolna, czy gorna ? Ty Emilio zawsze musisz ludzi straszyc
- Od: 8 lut 2010, 15:01
- Posty: 519
- Skąd: Praga
- Auto: M3 MPS BK 2007
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości