[Mazda 3 MPS] SRI

Postprzez Feat » 19 paź 2010, 13:25

BUrdoror napisał(a):Zrobilem dzisiaj kolejny test. Wynik zacnym, nie powiem: 271 konikow i max 435NM.


Teraz to rozumiem, na wiosne rowniez zamowie ten dolot (bo na zime chyba nie ma sensu), teraz tylko pojawia sie pytanie czy taki moment nie spowoduje szybszego zuzycia sie sprzegla :)?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 mar 2008, 16:07
Posty: 104
Skąd: Wrocław / Wałbrzych
Auto: 3 MPS

Postprzez BUrdoror » 19 paź 2010, 13:30

Jak sie rozpadnie – trzeba bedzie kupic nowe. FIlozofii wielkiej nie ma. A wtedy to i zona nic nie powie... bedzie musiala zatwierdzic tjuningowy wydatek :D
Ostatnio edytowano 19 paź 2010, 14:28 przez BUrdoror, łącznie edytowano 1 raz
Obrazek
Forge BPV Gen2, K&N Typhoon, Bilstein B6, TRZ Dog Bone RMM, Denso ITV22, Hypertech tune
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2010, 15:01
Posty: 519
Skąd: Praga
Auto: M3 MPS BK 2007

Postprzez emilioestewez » 19 paź 2010, 14:22

BUrdoror napisał(a):
emilioestewez napisał(a):Momencik pierwsza liga :) To jest granica dla stockowego sprzęgła.

Dolna, czy gorna ? :D :D Ty Emilio zawsze musisz ludzi straszyc hahaha

E tam. Pragmatyczne podejście po prostu mam :)
Jam masz ACT Race Clutch Kit – to dolna :D
emilio
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 maja 2009, 18:16
Posty: 317
Skąd: łorsoł
Auto: speed3 '08

Postprzez BUrdoror » 19 paź 2010, 14:31

Jak sie przyjrzec wykresowi, to te 435 wystepuje tylko przez chwile.. taki "hopek" na wydruku. Nie jest to liniowa wartosc... Czy w takim przypadku istnieje wieksze ryzyko zniszczenia sprzegla przy dalszym tuningu? A moze takim krotkim "skokiem" nie ma co sie przejmowac?
Obrazek
Forge BPV Gen2, K&N Typhoon, Bilstein B6, TRZ Dog Bone RMM, Denso ITV22, Hypertech tune
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2010, 15:01
Posty: 519
Skąd: Praga
Auto: M3 MPS BK 2007

Postprzez People_Hate_Me » 19 paź 2010, 14:40

Na moje to sprzęgło się poprostu będzie delikatnie nadwyrężało za każdym razem gdy podejdzie do maksymalnej wartości.
Ofkoz można dalej to dłubać ale prędzej czy później sprzęgło klęknie i powie adios :)
Psssssssssssssst
Moderator
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez gucior » 19 paź 2010, 15:19

jak na taki mod to moment poszybował kosmicznie do góry, gratki :D
beware
be there
be progressive
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 maja 2010, 15:59
Posty: 107
Auto: 2007 6 empees

Postprzez emilioestewez » 19 paź 2010, 15:20

BUrdoror napisał(a):A moze takim krotkim "skokiem" nie ma co sie przejmowac?

Jakieś tam delikatne uślizgi możesz mieć ale na razie bez stresu. Sztuka sztuce nierówna. Wszystko zależy od stanu tarczy, docisku, tralala. Może być tak że dobijesz do np. 460 i będzie miodzio.
Napisałem "granica" bo w kilku miejscach widziałem takie opinie. Przykładowo na stronie Mapteka napisali 420-440Nm. Suma sumarum na dwoje babka wróżyła :)
gucior napisał(a):jak na taki mod to moment poszybował kosmicznie do góry

U misiekwaw się to ładnie rozłożyło. Podjechał ostro z mocą do góry ale przy okazji bez demonicznych wartości momentu. To jest chyba optimum.
emilio
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 maja 2009, 18:16
Posty: 317
Skąd: łorsoł
Auto: speed3 '08

Postprzez BUrdoror » 19 paź 2010, 15:31

No tak, U Miska to faktycznie jest optimum. Nastepnym krokiem mial tuning z "pudelka" Hypertech. Jednak teraz stanelo to pod znakiem zapytania.
Obrazek
Forge BPV Gen2, K&N Typhoon, Bilstein B6, TRZ Dog Bone RMM, Denso ITV22, Hypertech tune
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2010, 15:01
Posty: 519
Skąd: Praga
Auto: M3 MPS BK 2007

Postprzez DISItune » 19 paź 2010, 15:46

u miśka jest za mało mocy <zeby> <lol>
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (21/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez BUrdoror » 19 paź 2010, 15:55

Tego to akurat zawsze jest za malo :D
Obrazek
Forge BPV Gen2, K&N Typhoon, Bilstein B6, TRZ Dog Bone RMM, Denso ITV22, Hypertech tune
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2010, 15:01
Posty: 519
Skąd: Praga
Auto: M3 MPS BK 2007

Postprzez eempes6 » 19 paź 2010, 18:19

a ja słyszałem ze nie 440 to granica tylko 465 , moze ktos ma w tej kwestii 100%pewnosc to rozwieje watpliwosci

pzdr
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lip 2010, 21:05
Posty: 255

Postprzez BUrdoror » 20 paź 2010, 13:22

Poszperalem nieco. To samo sprzeglo jest montowane do Focusa RS MkII. Wyglada na to, ze moze zniesc znacznie wiecej, niz nam sie wydaje. Do tego ludziska z MPS3 osiagaja 350 lb/ft (475.5 Nm) wlasnie na seryjnym sprzegle. Strach mi minal. Samochod i tak ma juz przejechane prawie 130tkm – sprzeglo padnie tak, czy siak... predzej, czy pozniej. Jak zacznie sie slizgac – zmienie.
Obrazek
Forge BPV Gen2, K&N Typhoon, Bilstein B6, TRZ Dog Bone RMM, Denso ITV22, Hypertech tune
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2010, 15:01
Posty: 519
Skąd: Praga
Auto: M3 MPS BK 2007

Postprzez fazer72 » 20 paź 2010, 13:53

130 kkm ? A Ty się sprzęgłem martwisz ? I tak zaraz Ci silnik wybuchnie .... a wtedy to i sprzęgło trzeba wymieniać <glupek2>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 paź 2007, 17:30
Posty: 513
Skąd: żeś się tu wziął ?

Postprzez BUrdoror » 20 paź 2010, 14:22

Taaaa... sie wezmie i eksploduje. Spoko, przekrece licznik i juz bedzie jak zyleta ;)
Obrazek
Forge BPV Gen2, K&N Typhoon, Bilstein B6, TRZ Dog Bone RMM, Denso ITV22, Hypertech tune
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2010, 15:01
Posty: 519
Skąd: Praga
Auto: M3 MPS BK 2007

Postprzez fazer72 » 20 paź 2010, 15:37

No chyba, że go zmylisz w ten sposób to fakstycznie może się nie zorientować <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 paź 2007, 17:30
Posty: 513
Skąd: żeś się tu wziął ?

Postprzez habzimierz » 21 paź 2010, 02:01

nikogo nie zmyli. Przeciez przez szybe licznika nie widac, tym bardziej z silnika
2013 Bugatti Veyron Zawieszenie KW, świecie Brisk, 2 Magnetyzery, Spoiler od EVO IV, Intercooler Iveco, orurowanie DIY, klocki przód BMW 328i, sprzeglo Radzikowski, Wałek inż Świątek, rozpórka kielichów, radio z mp3, pasy i szelki Sparco SOLD
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen

Auto Księzyno – nie polecam!!!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lut 2008, 18:36
Posty: 398
Skąd: wziąć prąd?
Auto: Zonda R swap z CCX

Postprzez BUrdoror » 21 paź 2010, 08:03

Jak na razie "odpukac" wszystko dziala pieknie i bez bolu. Nawet nowa poducha sie ulozyla, ze telepie tylko na jedynce i przy zbut niskich obrotach dla biegu. Sprzeglo chodzi dobrze, nie slizga sie. Nie ma zadnych wyciekow, olej nigdzie sie nie zbiera, nie cieknie. Siwego dymu tez nie ma.

A tak, zeby wrocic do tematu. Orientuje sie ktos, co ile km (mniej wiecej) powinno sie czyscic filtr stozkowy?
Obrazek
Forge BPV Gen2, K&N Typhoon, Bilstein B6, TRZ Dog Bone RMM, Denso ITV22, Hypertech tune
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2010, 15:01
Posty: 519
Skąd: Praga
Auto: M3 MPS BK 2007

Postprzez FeniX » 21 paź 2010, 09:04

o ile masz zabezpieczony przed wilgocia to co 3-5 tys. oczywiście jak nie chlapie na niego błoto... pada śnieg itp.
Prostak narzeka, mądry radzi
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 maja 2009, 04:00
Posty: 580
Skąd: Kraków
Auto: LEXUS IS250

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy MPS / Mazdaspeed