Co prawda mierzone nie szerokopasmówką, a z sondy L więc hgw jakie jest faktycznie ?
[DISI] Strojenie i sonda
fazer72 napisał(a):Eeee to ja figura jezdem bo AFR mam ogarnięte na poziomie 11,5 -10,5 przy WOT![]()
Co prawda mierzone nie szerokopasmówką, a z sondy L więc hgw jakie jest faktycznie ?
1. Ty masz program więc ktoś kto go robił dla 44 ogarnął Ci AFR

3. bo ja wiem czy taka figura

Ostatnio edytowano 19 sty 2011, 10:23 przez DISItune, łącznie edytowano 1 raz
misiekwaw napisał(a):gucior napisał(a):ale ja go właśnie nasłałem, żeby sprawdził, czy nie kupiłeś go od jakiegoś rzeźnika tutaj na miejscu – taki w USA to ja znalazłem dawno ale wszelkie moje zakupy zza kałuży nigdy nie zakończyły się sukcesem bo zawsze towar był zagubiony...![]()
no własnie mój kupiłem za kałużą i przerabiałem u "rzeźnika" na miejscu, ale podstawą był daszek zza kałużygucior napisał(a):Wierzę, że jak już auto zrobię i w SSG i w BLS to na któryś spot w końcu dotrę to będzie sposobność pogadać o tych dziwnych silnikach itd...
BLS
gucior napisał(a):Fenix – napisz jaki masz AFR na wolnych obrotach a jaki na WOT, dodatkowo to co sugerowałem powyżej czyli telefon do SSG bo coprawda Goofi jest dziś trochę zakręcony ale coś mądrego może podpowie...
t.
jak nic nie jest rzeczywiście zepsute to na wolnych ma ~14,7 a przy WOT obstawiam niskie 9
K... na racingforum.pl napisał(a):.... BLS to Warszawski tuner Porscha![]()
![]()
Tam właśnie oddaje mazdę po SSG na naprawę po stłuczce
P.S. Fenix – jak z AFR?
beware
be there
be progressive
be there
be progressive
- Od: 26 maja 2010, 15:59
- Posty: 107
- Auto: 2007 6 empees
SSG daje fury na program do Mastersa to zadna tajemnica...
co to WOT?
aha Gucoior gadales z tym z poznania? ja juz pisalem po rozmowach z 44 i nim , gostek z mapteka wzbudził u mnie nadzieje...ale wychodzi na to chyba ze mamy tu forme domina :44 – masters – map tek = jeden wuj po ciotke jechał...
co to WOT?
aha Gucoior gadales z tym z poznania? ja juz pisalem po rozmowach z 44 i nim , gostek z mapteka wzbudził u mnie nadzieje...ale wychodzi na to chyba ze mamy tu forme domina :44 – masters – map tek = jeden wuj po ciotke jechał...
- Od: 7 lip 2010, 21:05
- Posty: 255
1. Ty masz program więc ktoś kto go robił dla 44 ogarnął Ci AFR
2. Nasza OEM sonda jest szerokopasmowa, a mapa paliwa nie ma czasu wtrysku tylko zadany/oczekiwany AFR do którego ECU ma dążyć
3. bo ja wiem czy taka figura
ad.1 Pan austriak ogarniał temat
ad.2 no to moje ECU zdanża z zadaniami
ad.3 fuk ju
- Od: 13 paź 2007, 17:30
- Posty: 513
- Skąd: żeś się tu wziął ?
gucior napisał(a):misiekwaw napisał(a):BLS![]()
Tam właśnie oddaje mazdę po SSG na naprawę po stłuczce![]()
aaaaa ten zakład blacharski, Hondy

eempes6 napisał(a):SSG daje fury na program do Mastersa to zadna tajemnica...
taaa, zwłaszcza Hondy

Ostatnio edytowano 19 sty 2011, 10:22 przez DISItune, łącznie edytowano 1 raz
Ludziska ja sie na elektronice az tak bardzo nie znam
nie wiem jaki jest AFR. Daniel powiedział tylko że auto jest masakrycznie przelane. To on sobie jeździ autem z podpietym kompem i jakieś tam pomiary ogląda. Ja milcze obok jako pasażer i słucham co sam do siebie gada
Na jakim poziomie powinien być AFR? wiem tyle ,że na jego pomiarach sonda na zimnym ma +9 -9 czego? sam nie wiem co to za wskaźnik. I to by bylo w normie... Natomiast po zagrzaniu auta wzrasta to do nawet +49. z tego co podsłuchałem to chyba wtedy się przelewa. Jade jutro ostatni raz bo już mnie krew zalewa. jeśli się nie uda to gdzie radzicie się udać? I nie wymieniam nic część po części na razie padła diagnoza ,że to może być 1sza sonda. Jeśli się okaże ,że nie to nie mam nic zamiaru więcej wymieniać. A jeśli kolejni He-Mani do ,których się udam nic nie będą mogli poradzić to zacznę wyjmować każdy "mod" po kolei począwszy od FMIC...
Jak macie jeszcze jakieś mądre pytania to prosze pytać spiszę na kartce i zadam je jutro Danielowi ,który mam nadzieje zaspokoi waszą ciekawość
Jak macie jeszcze jakieś mądre pytania to prosze pytać spiszę na kartce i zadam je jutro Danielowi ,który mam nadzieje zaspokoi waszą ciekawość
Prostak narzeka, mądry radzi
- Od: 11 maja 2009, 04:00
- Posty: 580
- Skąd: Kraków
- Auto: LEXUS IS250
eempes6 napisał(a):SSG daje fury na program do Mastersa to zadna tajemnica...
wychodzi na to chyba ze mamy tu forme domina :44 – masters – map tek = jeden wuj po ciotke jechał...
No tak tylko dlaczego Map-Tek najdroższy??
Myślę ,że jest tak jak wszyscy przypuszczamy. czyli jest jeden program. Bo jak nawet zainstalujesz wydech i dolot to geniusze juz sie boja podjąć tematu... już nie wspomne co bedzie jak sie pochawale ,że mam wieksze turbo + FMIC
Prostak narzeka, mądry radzi
- Od: 11 maja 2009, 04:00
- Posty: 580
- Skąd: Kraków
- Auto: LEXUS IS250
eempes6 napisał(a):SSG daje fury na program do Mastersa to zadna tajemnica...
co to WOT?
aha Gucoior gadales z tym z poznania? ja juz pisalem po rozmowach z 44 i nim , gostek z mapteka wzbudził u mnie nadzieje...ale wychodzi na to chyba ze mamy tu forme domina :44 – masters – map tek = jeden wuj po ciotke jechał...
1) SSG stroi auta u Doktora
2) WOT to wide opet throttle czyli pełne otwarcie przepustnicy czyli ogień
3) gadałem z maptekiem na jesieni jak odbierałem samochód z SSG po pierwszych zmianach – problem jest taki, że jak ten team od SSG nie podejmie się strojenia będę sam za miesiąc testował maptek
misiekwaw napisał(a):gucior napisał(a):misiekwaw napisał(a):BLS![]()
Tam właśnie oddaje mazdę po SSG na naprawę po stłuczce![]()
aaaaa ten zakład blacharski, Hondyeempes6 napisał(a):SSG daje fury na program do Mastersa to zadna tajemnica...
taaa, zwłaszcza Hondy
eempes6 napisał(a): co to WOT?![]()
wide open throttle – pełne otwarcie przepustnicy
BLS to Porsche a nie Honda


beware
be there
be progressive
be there
be progressive
- Od: 26 maja 2010, 15:59
- Posty: 107
- Auto: 2007 6 empees
sądze że koledze się pozajączkowało z 44tuning
w każdym razie na stronie 4turbo w spisie modeli Mazdy sa dwie i oczywiście nie jest to DISI
w każdym razie na stronie 4turbo w spisie modeli Mazdy sa dwie i oczywiście nie jest to DISI
ta, już kiedyś do nich (4T) dzwonilem w tej sprawie – nie mieli i nie planowali niczego takiego
2013 Bugatti Veyron Zawieszenie KW, świecie Brisk, 2 Magnetyzery, Spoiler od EVO IV, Intercooler Iveco, orurowanie DIY, klocki przód BMW 328i, sprzeglo Radzikowski, Wałek inż Świątek, rozpórka kielichów, radio z mp3, pasy i szelki Sparco SOLD
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen
Auto Księzyno – nie polecam!!!!
2015 Zonda R, swap z CCX, polerowana głowica, kute śruby obudowy akumulatora, TIP na zamówienie (Ząbki, k/Warszawy), sprężyny Eibach, końcówka wydechu Mugen
Auto Księzyno – nie polecam!!!!
- Od: 23 lut 2008, 18:36
- Posty: 398
- Skąd: wziąć prąd?
- Auto: Zonda R swap z CCX
oczywiście chodziło o 44 tuning. U mnie sprawa odroczona do kolejnego czwartku... bedziemy szukac nieszczelności w dolocie. przerabiac rure od IC tak aby seryjna pucha od dolotu mogla wejsc. co do AFR to Daniel nawet nie zakladal swojej sondy do strojenia gdyż nie chciał jej popsuc nadmiarem paliwa.. Najpierw auto musi zaczac jeździć normalnie a poźniej je będzie można stroić... taka konkluzja z tego. Wymiana sondy na niewiele sie zdała tak jak to ktoś przewidywał 
Natomiast jak znajdziemy "świnie" myślę ,że będzie [tiiit]
tzn limitery biegow out moze v-max limiter tez out. i o wiele bardziej precyzyjne strojenie niż gdziekolwiek indziej
No nie musze chyba dodawać ,że jak chłopak sobie poradzi Z DISI po tylu modach to bedzie bezkonkurencyjny w PL
w strojeniu MPS , CX-7
Natomiast jak znajdziemy "świnie" myślę ,że będzie [tiiit]
Prostak narzeka, mądry radzi
- Od: 11 maja 2009, 04:00
- Posty: 580
- Skąd: Kraków
- Auto: LEXUS IS250
FeniX napisał(a):oczywiście chodziło o 44 tuning. U mnie sprawa odroczona do kolejnego czwartku... bedziemy szukac nieszczelności w dolocie. przerabiac rure od IC tak aby seryjna pucha od dolotu mogla wejsc.
FeniX napisał(a):co do AFR to Daniel nawet nie zakladal swojej sondy do strojenia gdyż nie chciał jej popsuc nadmiarem paliwa.. Najpierw auto musi zaczac jeździć normalnie a poźniej je będzie można stroić... taka konkluzja z tego. Wymiana sondy na niewiele sie zdała tak jak to ktoś przewidywał![]()
FeniX napisał(a):Natomiast jak znajdziemy "świnie" myślę ,że będzie [tiiit]tzn limitery biegow out moze v-max limiter tez out. i o wiele bardziej precyzyjne strojenie niż gdziekolwiek indziej
No nie musze chyba dodawać ,że jak chłopak sobie poradzi Z DISI po tylu modach to bedzie bezkonkurencyjny w PL
w strojeniu MPS , CX-7
Ostatnio edytowano 19 sty 2011, 10:21 przez DISItune, łącznie edytowano 1 raz
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość