[DISI] Strojenie i sonda

Postprzez DISItune » 5 sty 2011, 20:49

FeniX napisał(a):Jeżeli zalożenie seryjnego dolotu rozwiąże problem to prawdopodobnie zdecyduję się na Dolot typu custom performance W SSG stożkowy a później korekta w TTC ;) bo inaczej się z suką nie dogadam :D


<nie>
Ostatnio edytowano 19 sty 2011, 09:20 przez DISItune, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 15:07
Posty: 1474 (17/11)
Skąd: Warszawa
Auto: S197 GT 4.6 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez FeniX » 5 sty 2011, 21:59

miałem CAI Fujita potem rura została poucinana i zrobiło się SRI. wszystko na słowo honoru niby ma być szczelne ale... Ciul Wi w razie czego zaciagne sobie COBB SRI tak chwalony za oceanem. ale to podwarunkiem ,że cena robionego SRI mnie zamuruje ;)
Prostak narzeka, mądry radzi
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 maja 2009, 03:00
Posty: 580
Skąd: Kraków
Auto: LEXUS IS250

Postprzez BUrdoror » 18 sty 2011, 01:03

Szczerze polecam SRI K&N. COBB wedlug opinii jest cholernie glosny. W moim przypadki sam dolot dal ~15KM.
Obrazek
Forge BPV Gen2, K&N Typhoon, Bilstein B6, TRZ Dog Bone RMM, Denso ITV22, Hypertech tune
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2010, 14:01
Posty: 519
Skąd: Praga
Auto: M3 MPS BK 2007

Postprzez FeniX » 18 sty 2011, 04:33

a mierzyłeś przed i po założeniu?
Prostak narzeka, mądry radzi
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 maja 2009, 03:00
Posty: 580
Skąd: Kraków
Auto: LEXUS IS250

Postprzez BUrdoror » 18 sty 2011, 08:23

Przed – nie. Zalozylem, ze 3 latek mial 255KM.
Po – tak, 271KM i 435Nm! Gdzies na forum siedzi wykres z hamowni.
Obrazek
Forge BPV Gen2, K&N Typhoon, Bilstein B6, TRZ Dog Bone RMM, Denso ITV22, Hypertech tune
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2010, 14:01
Posty: 519
Skąd: Praga
Auto: M3 MPS BK 2007

Postprzez FeniX » 18 sty 2011, 09:48

Ok daj jeszcze raz linka do tego filtra.. może się skuszę? <nauka>
Prostak narzeka, mądry radzi
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 maja 2009, 03:00
Posty: 580
Skąd: Kraków
Auto: LEXUS IS250

Postprzez BUrdoror » 18 sty 2011, 10:05

cos znalezc nie moge. Kupilem przez ebay. Pamietaj, ze kit do trojki jest inny od tego do 6 :)
Obrazek
Forge BPV Gen2, K&N Typhoon, Bilstein B6, TRZ Dog Bone RMM, Denso ITV22, Hypertech tune
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2010, 14:01
Posty: 519
Skąd: Praga
Auto: M3 MPS BK 2007

Postprzez FeniX » 18 sty 2011, 17:47

Bo troszkę inaczej pod machą...
Prostak narzeka, mądry radzi
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 maja 2009, 03:00
Posty: 580
Skąd: Kraków
Auto: LEXUS IS250

Postprzez przemek1715 » 18 lis 2020, 10:33

Jestem nowy nie wiem czy dobrze trfiłem
Mam problem z mazdą3 mps 2011
Wywala mi błąd P2096 na pierwszej sądzie na biegu jałowym są wartości ujemne do -0.6ma korekty długo terminowe -10
Pomóżcie bo żaden mechanik tego nie ogarni

Jeszcze jedno gdy auto jest zupełnie zimne obroty bez względu na temperaturę na dworze 1900 i dziwny świszczący dźwięk po paru sekundach wszystko wraca do normy
Początkujący
 
Od: 23 kwi 2014, 19:41
Posty: 8
Skąd: Płock
Auto: Mazda 3 mps
2011
2.3

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy MPS / Mazdaspeed