Dziurawy/nieszczelny wydech? – 323P 2.0D

Postprzez pioterbezkitu » 5 lut 2011, 14:19

Czy nieszczelny/dziurawy wydech może powodować nierówną pracę silnika na biegu jałowym. A po nagrzaniu silnika wahania obrotów silnika są mniejsze, ale nadal. Czy to może być kwestia wydechu? Dodam, że moc i spalanie w normie (bez szału ale jednak)

Pozdrawiam
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lis 2010, 00:52
Posty: 100 (0/1)
Skąd: Biała Piska/Elbląg
Auto: 323P 2.0D 71KM 99r

Postprzez B4r7 » 7 lut 2011, 17:58

coś ty ja bez kata miałem +20 mocy więcej:D
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2009, 10:27
Posty: 120
Skąd: Mikołów
Auto: Lexus IS200

Postprzez pioterbezkitu » 7 lut 2011, 20:44

Ja też nie mam kata :P Ale ogólnie mam pordzewiały wydech, i spawany juz w paru miejscach i się zastanawiam, czy jeżeli są w nim jakieś nieszczelności, czy to może wpływać na wahlujące obroty :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lis 2010, 00:52
Posty: 100 (0/1)
Skąd: Biała Piska/Elbląg
Auto: 323P 2.0D 71KM 99r

Postprzez Rafał » 7 lut 2011, 20:57

B4r7 napisał(a):coś ty ja bez kata miałem +20 mocy więcej:D

Łee... to jak ja wytnę kata to będę miał 160KM, a jak wytnę pre-katy to z 200KM :| WOW <oczy>

Co by OT nie robić... Jak miałem nieszczelny wydech przy środkowym tłumiku to na wolnych obrotach minimalnie ale jednak miałem większe drgania w kabinie. Obroty były na stałym poziomie jak przed nieszczelnym wydechem. Po zaspawaniu drgania ustały, a obroty się nie zmieniły. Jeżeli nawet to dla oka (obrotomierz) niezauważalne.
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sie 2006, 07:27
Posty: 1827
Skąd: Sieraków
Auto: JapanMuscleCar

Postprzez pioterbezkitu » 7 lut 2011, 21:45

Rafał napisał(a):
B4r7 napisał(a):coś ty ja bez kata miałem +20 mocy więcej:D

Łee... to jak ja wytnę kata to będę miał 160KM, a jak wytnę pre-katy to z 200KM :| WOW <oczy>

Co by OT nie robić... Jak miałem nieszczelny wydech przy środkowym tłumiku to na wolnych obrotach minimalnie ale jednak miałem większe drgania w kabinie. Obroty były na stałym poziomie jak przed nieszczelnym wydechem. Po zaspawaniu drgania ustały, a obroty się nie zmieniły. Jeżeli nawet to dla oka (obrotomierz) niezauważalne.


Czyli jednak powinienem szukac przyczyny gdzie indziej... Dzięki za opinię :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lis 2010, 00:52
Posty: 100 (0/1)
Skąd: Biała Piska/Elbląg
Auto: 323P 2.0D 71KM 99r

Postprzez B4r7 » 8 lut 2011, 13:44

ja miałem takie drgania że przy 2 tys obr radia nie słyszałem a brzmiało to jakbym był przy odcince:Di nie zrozumieliśmy sie bez kata czyli urwany tłumik za kolektorem;]
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2009, 10:27
Posty: 120
Skąd: Mikołów
Auto: Lexus IS200

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323