Jak rozebrać obudowe radia i przełączników.
Strona 1 z 1
Witam, czy wie ktoś jak ściągnąć obudowę plastikową osłaniającą radio wraz z przełącznikami nawiewu?? Może zna ktoś link z rysunkami. Pomocne też będzie to w problemach z CD choć w moim przypadku denerwujące jest to że coś się tam poluzowało i trzeszczy.
- Od: 11 paź 2010, 14:29
- Posty: 23
- Skąd: Katowice
- Auto: Mazda 2 1,4 68 KM Diesel
Hey malkovic, z tymi rysunkami na pewno dasz sobie radę, ale dodam kilka drobnych info aby ułatwić Tobie życie... hehehe!
Niestety trzeba rozebrać wszystkie plastiki znajdujące się poniżej drążka zmiany biegów. Najpierw odkręć gałkę biegów, zdemontuj mankiet (zatrzaski), dolne półokrągłe boczki, za tymi boczkami będą po jednym na stronie dwa blachowtręty, odkręcamy i demontujemy całą środkową część. Następnie demontujemy schowek, jest on zaczepiony na sznureczku, jak odepniesz ten czarny sznureczek to schowek opanie na dół (wystarczy aby dostać się do śruby mocującej radio) śruba znajduje się na wysokości radia, jest potrzebny klucz 10mm z przedłużką (ok 20cm) odkręcamy śrubę i dwa wkręty na froncie (poniżej sterowania ogrzewaniem) teraz radio jest już tylko na zatrzaskach, ostrożnie aby nie powyrywać kabelków od świateł awaryjnych i kontrolki airbag!
Jak byś chciał detaliczne fotki to mam takie i mogę przesłać na maila. Ja potrzebowałem na tę akcję jakieś pół godzinki.
Niestety trzeba rozebrać wszystkie plastiki znajdujące się poniżej drążka zmiany biegów. Najpierw odkręć gałkę biegów, zdemontuj mankiet (zatrzaski), dolne półokrągłe boczki, za tymi boczkami będą po jednym na stronie dwa blachowtręty, odkręcamy i demontujemy całą środkową część. Następnie demontujemy schowek, jest on zaczepiony na sznureczku, jak odepniesz ten czarny sznureczek to schowek opanie na dół (wystarczy aby dostać się do śruby mocującej radio) śruba znajduje się na wysokości radia, jest potrzebny klucz 10mm z przedłużką (ok 20cm) odkręcamy śrubę i dwa wkręty na froncie (poniżej sterowania ogrzewaniem) teraz radio jest już tylko na zatrzaskach, ostrożnie aby nie powyrywać kabelków od świateł awaryjnych i kontrolki airbag!
Jak byś chciał detaliczne fotki to mam takie i mogę przesłać na maila. Ja potrzebowałem na tę akcję jakieś pół godzinki.
- Od: 23 wrz 2010, 21:11
- Posty: 23
- Skąd: Wrocław
- Auto: M6 GL 2.5 AT
M2 DE 86km
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości