Nierówne przyspieszanie na niskich obrotach

Witam
Mam kilka pytań na temat Mazda 2 2011r. benzyna 62kW.
Samochód należy do córki która mało nim jeździ, ostatnio chciałem go trochę odświeżyć, więc wymieniłem olej, filtry: powietrza, oleju i kabinowy ( nie wiem gdzie jest filtr paliwa), świece. Auto ma niecałe 100 tys. nalotu. Sądziłem że po takich zabiegach auto będzie jeździć jak nowe, a tym czasem tak nie jest. Na niskich obrotach go minimalnie przycina i "jakby go coś trzymało", dopiero jak go wkręcę na 4 tys. i wyżej to idzie jak zły. Czasem jadąc przez zakręt 90 stopni na 2 biegu z włączoną klimą i nie dotykając gazu muszę wysprzęglić bo ją przycina. Nie ma żadnych checków ani innych błędów. Czyściłem i adaptowałem przepustnice (po przeczytaniu na forum że auto po podpięciu baterii należy zapalić i zostawić na 15-20 min na wolnych obrotach. Zastanawia mnie fakt że cewki mają różną rezystancję (czy ktoś wie jakie wartości są dopuszczalne?). Silnik 1350 ZJ. Czy może trzeba EGR przeczyścić? Jeszcze jedna rzecz to jak mierzyłem grzałki na sondach lambda, to pierwsza ma małe wartości, a druga duże.
Ktoś doradzi co jest nie tak albo co zlogować. Mam Car Scanner, czy Forscan jest darmowy i czy byłby lepszy? Świece kupiłem Boscha (jaka przerwa na elektrodach powinna być?
Nikt nie pomoże???????
Mam kilka pytań na temat Mazda 2 2011r. benzyna 62kW.
Samochód należy do córki która mało nim jeździ, ostatnio chciałem go trochę odświeżyć, więc wymieniłem olej, filtry: powietrza, oleju i kabinowy ( nie wiem gdzie jest filtr paliwa), świece. Auto ma niecałe 100 tys. nalotu. Sądziłem że po takich zabiegach auto będzie jeździć jak nowe, a tym czasem tak nie jest. Na niskich obrotach go minimalnie przycina i "jakby go coś trzymało", dopiero jak go wkręcę na 4 tys. i wyżej to idzie jak zły. Czasem jadąc przez zakręt 90 stopni na 2 biegu z włączoną klimą i nie dotykając gazu muszę wysprzęglić bo ją przycina. Nie ma żadnych checków ani innych błędów. Czyściłem i adaptowałem przepustnice (po przeczytaniu na forum że auto po podpięciu baterii należy zapalić i zostawić na 15-20 min na wolnych obrotach. Zastanawia mnie fakt że cewki mają różną rezystancję (czy ktoś wie jakie wartości są dopuszczalne?). Silnik 1350 ZJ. Czy może trzeba EGR przeczyścić? Jeszcze jedna rzecz to jak mierzyłem grzałki na sondach lambda, to pierwsza ma małe wartości, a druga duże.
Ktoś doradzi co jest nie tak albo co zlogować. Mam Car Scanner, czy Forscan jest darmowy i czy byłby lepszy? Świece kupiłem Boscha (jaka przerwa na elektrodach powinna być?
Nikt nie pomoże???????