Strona 1 z 1

przebiegi Mazdy 2

PostNapisane: 31 sty 2017, 16:34
przez lampa naftowa
jak tam u Was z przebiegiem :) ?. U mnie już prawie 165 tys. i w tym ponad 40 tys. na LPG – jak na razie bez problemów.

Re: przebiegi Mazdy 2

PostNapisane: 27 kwi 2017, 23:46
przez redhotek
127 tys km, w tym moje 50 tys. W moich rękach od trzech lat. Przez ten czas żadnych większych zmartwień: wymienione klocki z przodu, bębny z tyłu wyczyszczone, na czas olej i filtry, kilka razy czyszczony kołowrotek dmuchawy, do którego dostają się liście i szeleszczą, wymieniony jeden Sworzeń. z małymi mankamentami mazdy się pogodziłem. brała trochę oleju- około dwie dolewki (do poziomu max) między planowanymi wymianami. Przy czym przebiegi robiła głównie autostradowe z prędkościami 80-120 km/h. Super autko, zmieniłem ostatnio niestety na większe, ale zawsze będę miło wspominał.

PostNapisane: 16 gru 2017, 12:28
przez oluska
lampa naftowa napisał(a): ponad 40 tys. na LPG

Profilaktycznie warto byloby wybrac sie na regulacje luzów zaworowych żeby tak pozostało <spoko>

Re: przebiegi Mazdy 2

PostNapisane: 3 mar 2019, 18:10
przez lampa naftowa
na liczniku już 200 tys. km w tym 80 tys. na LPG. Bez problemów z silnikiem . Ciekawe ile jeszcze wytrzyma ?. Do wymiany poszedł kompresor klimatyzacji – dziwnie terkotał ... pojawiało się to losowo, zakupiłem nowy NRF – terkotanie ustało ale za to hałas jak bym jeździł tramwajem – taki poświst. Oddany do reklamacji i na szczęście uznano. Problem rozwiązany poprzez zakup używanego oryginalnego kompresora – udało się kupić z przebiegiem 18 tys.

pozdrawiam

Re: przebiegi Mazdy 2

PostNapisane: 2 wrz 2019, 09:14
przez brzeszczot_92
Cześć,

Przy spalaniu :( mojej Mazdy 2 DE 1.3 86km i przebiegach jakie kręcę bardzo mocno skłaniam się w kierunku instalacji LPG <oczy>

Polecany w moim regionie gazownik zaproponował mi instalację na podzespołach:

    Sterownik STAG Q-Box
    Reduktor STAG AC-R02
    Wtryskiwacze Barracuda montowane pojedynczo
    Filtr gazu ALEX Ultra 360
    zbiornik 34-44 litry w miejsce koła zapasowego
    wlew pod klapką obok wlewu benzyny

Ogółem zestawu raczej nie ma się co czepiać, ale chodzi mi bardziej o pytanie jak to chodzi w Waszych Mazdach. Jest to silnik ze zmiennymi fazami rozrządu, czy potrzebuje jakiejś lubryfikacji lub dotrysku benzyny? Gazownik zaproponował mi dotrysk benzyny 20% powyżej 4000rpm, ale tak szczerze pytam czy to potrzebne. Czy ktoś z Was ma coś takiego (lub nie ma) i jak zachowuje się silnik z taką instalacją.

PostNapisane: 3 wrz 2019, 05:25
przez Andrzej414
Prawidłowo że zaproponował dotrysk. Nie zbiedniejesz od tego. Co do smarowania to doleać dodatki do zbiornika z benzyną. Jest kilka specyfików na rynku.

Re: przebiegi Mazdy 2

PostNapisane: 3 wrz 2019, 07:56
przez brzeszczot_92
Andrzej414 napisał(a):Prawidłowo że zaproponował dotrysk. Nie zbiedniejesz od tego.

Mam rozumieć, że to jest powszechna praktyka w tym silniku?
Ciekawi mnie jak wygląda instalacja u:
lampa naftowa napisał(a):na liczniku już 200 tys. km w tym 80 tys. na LPG. Bez problemów z silnikiem

I jak wyglądają luzy zaworowe w tym konkretnym?

Andrzej414 napisał(a):Co do smarowania to doleać dodatki do zbiornika z benzyną. Jest kilka specyfików na rynku.

Te silniki są aż tak wrażliwe na LPG?

PostNapisane: 3 wrz 2019, 10:25
przez Andrzej414
No teraz są te stopy miękkie. To już nie to co kiedyś.

Re: przebiegi Mazdy 2

PostNapisane: 20 lut 2022, 02:31
przez kedzior9
U mnie niedawno wybiło 240k km, i jak na razie nie licząc czynności serwisowych w tym wymiana rozrządu i ustawienie luzów bez większych przygód.
Jedyna uwaga to felgi – zmiana z 16" na 15" to nie tylko wyższy komfort, ale i znacznie większa żywotność elementów zawieszenia.

Re: przebiegi Mazdy 2

PostNapisane: 12 kwi 2022, 16:58
przez mazdaTrójkątJazda
184k stuknęło niedawno i ciągle rośnie pomimo cen paliwa :D

Re: przebiegi Mazdy 2

PostNapisane: 24 kwi 2022, 14:25
przez Borusik
Rocznik: 2010 (w moich rękach od 2012 roku)
Przebieg: 161 tys.
Jazda mieszana, trochę tras, trochę miasta.
Średnie spalanie: 6,6 litra (żeby mieć mniejsze, to naprawdę trzeba jeździć ostrożnie.
Większych usterek nie było (do dziś).