Siemanko, jak w temacie świeci się czek endżajn byłem u jednego mechanika i dowiedziałem, że jest to błąd wypadania zapłonu na 4 garze. Majster zastanawiał się i wymyślił, że mogą być to luzy zaworowe, a raczej ich brak. Chciałbym się poradzić, czy ktoś miał z tym do czynienia? Silnik to 1.3 86 km zagazowany.
Pozdrawiam
Świeci się check
Strona 1 z 1
- Od: 6 lis 2011, 23:14
- Posty: 109 (0/1)
- Skąd: Mława
- Auto: Mazda 2 DE 1349ccm 86KM '08
Raczej wygląda na problem z cewką.
Luz zaworowy w naszych silnikach regulowany jest hydraulicznie i ingerencji wymaga dopiero po dużych przebiegach. Według instrukcji po 120tys. km należy sprawdzić je osłuchując.
W przypadku instalacji gazowej pewnie częściej trzeba sprawdzać. W poprzednim samochodzie z instalacją gazową luz musiałem regulować co 10tys.
Luz zaworowy w naszych silnikach regulowany jest hydraulicznie i ingerencji wymaga dopiero po dużych przebiegach. Według instrukcji po 120tys. km należy sprawdzić je osłuchując.
W przypadku instalacji gazowej pewnie częściej trzeba sprawdzać. W poprzednim samochodzie z instalacją gazową luz musiałem regulować co 10tys.
marcinx260494 napisał(a): jest to błąd wypadania zapłonu na 4 garze.
Skasuj błąd. Zatankuj benzynę pod korek i zużyj ją... (nie używaj LPG)... Sprawdź, czy wtedy pojawi się błąd wypadania zapłonu...
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
obecnie mam 135 tys km przebiegu mechanik słuchał i stukała tylko obudowa
- Od: 6 lis 2011, 23:14
- Posty: 109 (0/1)
- Skąd: Mława
- Auto: Mazda 2 DE 1349ccm 86KM '08
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości