Wymiana świec zapłonowych
Strona 1 z 1
Witam jak w temacie, zajmował się już tym ktoś? Jakiś poradnik?
- Od: 6 lis 2011, 23:14
- Posty: 109 (0/1)
- Skąd: Mława
- Auto: Mazda 2 DE 1349ccm 86KM '08
oo losie. Chodziło mi o takie porady gdzie są zatrzaski ilość śrub żeby czegoś nie wyrwać..
Jednak sam sobie poradziłem, bo reszta "mądrych" na forum potrafi dawać "bezcenne" rady.
Jednak sam sobie poradziłem, bo reszta "mądrych" na forum potrafi dawać "bezcenne" rady.
- Od: 6 lis 2011, 23:14
- Posty: 109 (0/1)
- Skąd: Mława
- Auto: Mazda 2 DE 1349ccm 86KM '08
marcinx260494 napisał(a):bo reszta "mądrych" na forum potrafi dawać "bezcenne" rady.
to może opiszsz nam to podpierając się fotkami?
Forum działa w dwie strony...
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Kolego, jak juz zabierasz sie za wymiane swiec (czynnosc z pozoru prosta, ale dosc powazna) to dasz rade sobie i pierdolami po drodze, wystarczy troche checi i wlasnej inwencji.
-
Przemek323c
byłem przy wymianie świec w warsztacie – moim zdaniem nie warto samemu za to się brac – trzeba ściągac obudowę filtra powietrza , wyciagac cewki ... osoba nie wprawiona może po prostu coś połamac
byłem niewprawiony ale sobie poradziłem. Kiedyś musi być ten pierwszy raz Fakt, że używam mało fachowego języka i wolę się upewnić (od tego chyba jest forum) nie oznacza, że jestem kretynem i będę wyrywał np. filtr powietrza, bo nie chce wyjść..
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- Od: 6 lis 2011, 23:14
- Posty: 109 (0/1)
- Skąd: Mława
- Auto: Mazda 2 DE 1349ccm 86KM '08
Jeśli chodzi o wymianę świec w tej generacji Mazdy to ja znalazłem tutaj nienajgorszy tutorial. Co prawda silnik 1.5, ale procedura wymiany dla każdego benzyniaka w tym modelu bardzo podobna. A pokazane jak rozebrać wszelaki osprzęt blokujący dostęp do świec.
Mam nadzieję, że komuś się to przyda.
Ja wrzucam, bo jestem nowym użytkownikiem Mazdy i sam takich informacji szukałem (a w sumie dość trudno o jakieś bardziej precyzyjne informacje dotyczące serwisowania tego modelu w internecie).
Mam nadzieję, że komuś się to przyda.
Ja wrzucam, bo jestem nowym użytkownikiem Mazdy i sam takich informacji szukałem (a w sumie dość trudno o jakieś bardziej precyzyjne informacje dotyczące serwisowania tego modelu w internecie).
Witaj, ja wkręciłem NGK LASER IRIDIUM IFR5E13 6903, śmiga jak złoto, pali na styk.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- Od: 20 mar 2019, 18:17
- Posty: 1
- Auto: Mazda 2 1,3 55kW 2007
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości