Diagnostyka i różnice w silnikach
Strona 1 z 1
siewcu napisał(a):Czy jest jakiś ogólnodostępny interfejs który zdiagnozuje Mazdę
Spróbuj podjechać do pierwszego lepszego zakładu i powinno się udać.
To auto przecież powinno mieć normalne złącze typu OBD-II więc nie powinno być z tym kłopotów.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Podpinałem OBD II do Mazdy2 2008 1,5 MZR i chodzi przynajmniej na silniku.
Dobra strona o M2 niemiecka w tłumaczeniu z automatu
http://translate.google.com/translate?h ... %3Dimvnsfd
Dobra strona o M2 niemiecka w tłumaczeniu z automatu
http://translate.google.com/translate?h ... %3Dimvnsfd
- Od: 21 sty 2012, 00:37
- Posty: 41
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 2 1,5MZR kolor red true , 5 drzwi rocznik 2008 pakiet Sport 2008
Marek 161BD081 napisał(a):siewcu napisał(a):Czy jest jakiś ogólnodostępny interfejs który zdiagnozuje Mazdę
Spróbuj podjechać do pierwszego lepszego zakładu i powinno się udać.
To auto przecież powinno mieć normalne złącze typu OBD-II więc nie powinno być z tym kłopotów.
No tak, złącze OBD2, ale diagnostyka jest już raczej po linii CAN, tak?
- Od: 23 sty 2011, 15:27
- Posty: 60
- Skąd: Wrocław
W złączu OBDII masz też piny linii CAN
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Użyj popularnego ELM327 i powinno hulać.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Jak nie chcesz kupować (notabene nie jest już on aż taki drogi) to przynajmniej wypożycz od kogoś do testów.
Ale sam interface bez właściwego softu niestety nic mądrego nie zrobi.
Ale sam interface bez właściwego softu niestety nic mądrego nie zrobi.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Witam,
Mam Mazdę 2 1.4 Diesel 2008 rok i ostatnio podczas jazdy zapaliła mi się kontrolka takie żółte koło zębate z wykrzyknikiem w środku. Co oznacza ta kontrolka?
Ponadto auto zachowuje się jakby wchodziło w tryb awaryjny, osiąga maksymalnie 2000 obrotów i 40 km/h a silnik brzmi jakby nie palił na jeden gar :/
Co to wszystko może oznaczać?
Jak coś to mam zdjęcie kontrolki ale nie wiem jak je tu wkleić :/
Proszę o wyrozumiałość jestem tu świeży.
Mam Mazdę 2 1.4 Diesel 2008 rok i ostatnio podczas jazdy zapaliła mi się kontrolka takie żółte koło zębate z wykrzyknikiem w środku. Co oznacza ta kontrolka?
Ponadto auto zachowuje się jakby wchodziło w tryb awaryjny, osiąga maksymalnie 2000 obrotów i 40 km/h a silnik brzmi jakby nie palił na jeden gar :/
Co to wszystko może oznaczać?
Jak coś to mam zdjęcie kontrolki ale nie wiem jak je tu wkleić :/
Proszę o wyrozumiałość jestem tu świeży.
-
dylan88
Witamy na forum
Według instrukcji jest to
"Lampka sygnalizacyjna zespołu napędowego (silnik Diesla)"
Niestety jest tylko informacja, że należy się zgłosić do serwisu, prawdopodobnie w celu podpięcia komputera.
Jest dział ogólny diesla na forum, może tam poszukaj?
Uzupełnij profil
Według instrukcji jest to
"Lampka sygnalizacyjna zespołu napędowego (silnik Diesla)"
Niestety jest tylko informacja, że należy się zgłosić do serwisu, prawdopodobnie w celu podpięcia komputera.
Jest dział ogólny diesla na forum, może tam poszukaj?
Uzupełnij profil
Dziękuję za kolejne zakopanie ważnego tematu.
Najlepsze, że po pierwszym zgaszeniu auta obiawy były takie same. Dopiero po mozolnym dostaniu się na elektrodiagnostyle (niestety okazało się, że mechanikowi brakuje sterowników do silnika :/) obiawy zniknęły i wszystko jest ok. Stresuje mnie to i muszę to zidentyfikować , mam nadzieję, że komputer zapamiętał ostatni błąd i po odczytaniu dowiem się co go zabolało.
Dziękuję bardzo za pomoc!!!
Pozdrawiam!!!
Dziękuję bardzo za pomoc!!!
Pozdrawiam!!!
-
dylan88
Niestety nie wiem. Nie znam się na tym :/ Po podłączeniu komputerka pod auto i kilku próbach połączenia powiedział: "brakuje mi sterowników od silnika tego modelu i nie chce się połączyć".
Wszystko na razie śmiga i problem jak na razie nie powrócił gorzej jak powróci w najmniej oczekiwanej chwili :/
Wszystko na razie śmiga i problem jak na razie nie powrócił gorzej jak powróci w najmniej oczekiwanej chwili :/
-
dylan88
dylan88 napisał(a):Niestety nie wiem. Nie znam się na tym :/ Po podłączeniu komputerka pod auto i kilku próbach połączenia powiedział: "brakuje mi sterowników od silnika tego modelu i nie chce się połączyć".
Wszystko na razie śmiga i problem jak na razie nie powrócił gorzej jak powróci w najmniej oczekiwanej chwili :/
Dobry mechanik to on w sobie nie ma sterownika, czy w programie
- Od: 16 mar 2011, 14:57
- Posty: 41
- Skąd: Morąg
- Auto: Mazda 6 2.0 MZR CD (GH) 2008r.
Dzien Dobry
Ja w dniu wczorajszym miałam ten sam problem co dylan 88 , zpaliła mi się lampka sygnalizacyjna zespołu napędowego, samochód jechał max 40/godz ,jak by chciał a nie mógł.Tak pzrejechałam ze 3km, potem go zgasiałam , odpaliłam i wszystko było w porządku.
Na diagnostykę mogę pojechać dopiero za 2 dni, a przedemną około 300 km.CZy mogę jechać spokojnr, co to mogło być.
Ja w dniu wczorajszym miałam ten sam problem co dylan 88 , zpaliła mi się lampka sygnalizacyjna zespołu napędowego, samochód jechał max 40/godz ,jak by chciał a nie mógł.Tak pzrejechałam ze 3km, potem go zgasiałam , odpaliłam i wszystko było w porządku.
Na diagnostykę mogę pojechać dopiero za 2 dni, a przedemną około 300 km.CZy mogę jechać spokojnr, co to mogło być.
-
ansi51
Witam,
Mazda 2008 1,4 diesel, przebieg 70 000 km, ten sam problem. Po przejechaniu ok 100km włącza się tryb awaryjny, max 2000 tys obrotów. Samochód po kilku godzinach wraca do normy. Podłączenie pod komputer nie pokazało żadnych błędów. Czy komuś udało się znaleźć przyczynę.
Mazda 2008 1,4 diesel, przebieg 70 000 km, ten sam problem. Po przejechaniu ok 100km włącza się tryb awaryjny, max 2000 tys obrotów. Samochód po kilku godzinach wraca do normy. Podłączenie pod komputer nie pokazało żadnych błędów. Czy komuś udało się znaleźć przyczynę.
-
pawel.mck
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość