tomeq83 napisał(a):Właśnie wymieniłem sobie olej od wspomagania kierownicy. Przebieg 125 000km. Był już poniżej minimum.
Wymieniałeś płucząc dokładnie, czy metodą uproszczoną (zostawiając sporą resztkę starego)? Ile Ci go weszło? Przymierzam się do wymiany ale nigdzie nikt nie pisze, ile go wchodzi.
Drugie pytanie. Moją mazde kupiłem niedawno, na informacjach od poprzedniego właściciela wolę nie polegać. Wiem, jaki płyn powinien być wlany, kupiłem febi 08971 – czerwony, ale mój zbiorniczek ma zabarwienie zielonawe. Załóżmy, że był wlany jakis inny, niewłaściwy olej, czy wypłukanie go przy pomocy uniwersalnego Prestona i następnie zalanie na czysto tego febi to dobry pomysł? Czy zmieszanie 3-ch różnych płynów (przy czym stary zielony (tak naprawde już czarny) i przeźroczysty Prestone będa w ilościach resztkowych)??
Uprzedzając pytania – tak – pompa rzęzi, ale wspomaganie działa jak dotąd świetnie.