Stuki zawieszenia

Witam wszystkich użytkownikówm,
Mam ogromną prośbę o pomoc. Jestem użytkownikiem Mazdy 3 z 2010 roku, HB, 1,6 benzyna, wersja Esclusive + (ponieważ nie często rozpoczynam wątek staram się opisać wszystko, może to ważne
). Od samego początku słychać dziwne stuki w zawieszeniu. A teraz najlepsze. ZAWIESZENIE NA WYPROSTOWANYCH KOŁACH TO BAJKA. CICHUTKIE, CZY WYBÓJ POPRZECZNY, CZY PODŁUŻNY CICHUTKO I OKEJ BEZ WZGLĘDU NA PRĘDKOŚĆ. JEŚLI NATOMIAST JEDZIEMY POWOLI NA SKRĘCONYCH KOŁACH PO NAWET LEKKICH WYBOJACH, WYRAŹNIE SŁYCHAĆ STUKI NA WYSOKOŚCI KOLUMNY KIEROWNICY. DŹWIĘK PODOBNY DO AMORTYZATORA, CZY WYBITEGO WACHACZA, ALE TO NIE TO.
Auto zostało przebadane w aso, na szarpakach w stacji kontroli pojazdów. ASO w Łodzi umywa ręce – mówiąc ten typ tak ma. Bzdura, to jest od nowości i się nasila, więc na bank to jakaś usterka, ale badania pokazują, że zawieszenie jest mega sztywne. To moje drugie auto i od kwietnia 2010 roku zrobiło 15.ooo km.
Jeśli ktokolwiek spotkał się z czymś podobnym BŁAGAM BŁAGAM o każdą sugestię. Obiecuje wykorzystać każdą wskazówkę. Serdecznie dziękuję i pozdrawiam wszystkich!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mój adres mailowy: imposteur@interia.eu Wielkie wielkie dzięki za każdą pomoc. Pzdr
Mam ogromną prośbę o pomoc. Jestem użytkownikiem Mazdy 3 z 2010 roku, HB, 1,6 benzyna, wersja Esclusive + (ponieważ nie często rozpoczynam wątek staram się opisać wszystko, może to ważne
Auto zostało przebadane w aso, na szarpakach w stacji kontroli pojazdów. ASO w Łodzi umywa ręce – mówiąc ten typ tak ma. Bzdura, to jest od nowości i się nasila, więc na bank to jakaś usterka, ale badania pokazują, że zawieszenie jest mega sztywne. To moje drugie auto i od kwietnia 2010 roku zrobiło 15.ooo km.
Jeśli ktokolwiek spotkał się z czymś podobnym BŁAGAM BŁAGAM o każdą sugestię. Obiecuje wykorzystać każdą wskazówkę. Serdecznie dziękuję i pozdrawiam wszystkich!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mój adres mailowy: imposteur@interia.eu Wielkie wielkie dzięki za każdą pomoc. Pzdr