Strona 1 z 1

Wersja Exclusive+ (plus) a Sport – różnice w zawieszeniu i oponach?

PostNapisane: 23 lip 2011, 20:05
przez b0rderline
Witajcie,

Przymierzam się do zakupu mazdy 3 z dwulitrowym silnikiem. Jeździłem dzisiaj taką na testach i ogólnie bardzo pozytywne wrażenia z wyjątkiem poczucia, że auto jest zbyt sprężyste niż powinno. Przy większych prędkościach na dziurawej drodze zaczęło się bujać i podskakiwać we wszystkie strony. Szczerze mówiąc myślałem, że chwalone, bo spokrewnione z fordem focusem zawieszenie (prawda to?), będzie bardziej twarde i stabilne. Stąd moje pytanie? Czy ta sprężystość będzie inna w wersji sport (jechałem exclusive plus) i czy w sporcie są lepsze opony czy to jest to samo, a różnica sprowadza się do wyglądu i wyposażenia?

Z góry dzięki za odpowiedź!

Re: wersja exclusive plus a sport – różnice w zawieszeniu i oponach?

PostNapisane: 24 lip 2011, 13:30
przez ZOOMik
b0rderline napisał(a):różnica sprowadza się do wyglądu i wyposażenia

<ok>
Nie wiem jakie są powody takiej a nie innej oceny, ale moje odczucia co do zawieszenia są skrajnie inne.

Re: wersja exclusive plus a sport – różnice w zawieszeniu i oponach?

PostNapisane: 25 lip 2011, 12:42
przez Tytan
Tak jak kolega napisał różnica będzie w wyposażeniu, a co do sprężystości i prowadzenia to dziwią mnie te spostrzeżenia.
Przychylam się tutaj do odczuć kolegi ZOOMika

Re: wersja exclusive plus a sport – różnice w zawieszeniu i oponach?

PostNapisane: 25 lip 2011, 17:35
przez krl
Dla mnie także prowadzenie M3 to wielka zaleta.

Re: wersja exclusive plus a sport – różnice w zawieszeniu i oponach?

PostNapisane: 26 lip 2011, 09:02
przez b0rderline
Skoro tak chwalicie mazdę, to strach pomyśleć, jak muszą jeździć pozostałe autka w tej klasie ;–) A mówiąc poważnie, kwestia przyzwyczajenia, choć ja preferuje jednak sztywniejsze auta, które dają więcej czucia drogi. Mam jednak wrażenie, że o takie coraz ciężej, że teraz jest trend, by jak najbardziej izolować kierowcę od tego, co się dzieje z samochodem. I pozostaje chyba tylko kupowanie wersji GTI, żeby mieć to "czucie drogi".

Re: wersja exclusive plus a sport – różnice w zawieszeniu i oponach?

PostNapisane: 26 lip 2011, 11:00
przez Tytan
Skoro kolega preferuje ekstremalne doznania i maksymalną sztywność to jeśli chodzi o M3 polecam wersję MPS :)

Re: wersja exclusive plus a sport – różnice w zawieszeniu i oponach?

PostNapisane: 26 lip 2011, 12:11
przez Night
Zgadzam Tytan-em, jak masz możliwość przetestuj ją ,różnice w przyśpieszaniu , prowadzeniu są dość duże. Tydzień temu miałem okazje się przejechać testów-ką i byłem baaardzo pozytywnie zaskoczony , gorsza sprawa ,że chyba zachorowałem na chorobę zwaną MPS i kiedyś na pewno zmienię moją 2.0 na 2.3 T;) .
b0rderline – Jeżeli przymierzasz się do zakupu M3 proponuje poczekać na lifting w 2012r. , dodatkowo Mazda wprowadzi całą gamę samochodów wyposażonych w technologie SKYACTIVE, którą osobiście chciałbym mieć w przyszłym samochodzie. Co do zawieszenia – sprawuje się wyśmienicie.

Re: wersja exclusive plus a sport – różnice w zawieszeniu i oponach?

PostNapisane: 26 lip 2011, 12:28
przez b0rderline
oj, nie chcę już czekać. Właśnie kupiłem dwulitrówkę. Odbieram za tydzień :–)

Re: wersja exclusive plus a sport – różnice w zawieszeniu i oponach?

PostNapisane: 27 lip 2011, 12:30
przez krl
Moje gratulacje, jestem przekonany że będziesz zadowolony, szczególnie z możliwości naprawdę szybkiego pokonywaniu łuków <oczko>

Re: wersja exclusive plus a sport – różnice w zawieszeniu i oponach?

PostNapisane: 8 sie 2011, 22:59
przez ZOOMik
b0rderline napisał(a):oj, nie chcę już czekać. Właśnie kupiłem dwulitrówkę. Odbieram za tydzień :–)

Może "nówka" nie będzie się "bujać" :P
Dołączam się do gratulacji :)