Rdza na śrubach od drzwi, wale kierownicy, zacieki lakieru

Witam, ma ktoś podobnie?
Dlaczego nie mogli zrobić wszystkich śrub tak, jak tamte, które nie rdzewieją?
A może ja mam jakieś "specjalne"?
Coś z tym robić? – chociaż asekuracyjnie bym wolał nie zmieniać, żeby drzwi działały tak, jak obecnie, ale wygląda to bardzo średnio.
EDIT:
Na drzwiach znalazłem jeszcze takie "zacieki", dużo tego nie ma, ale czy to normalne?
A na przekładni kierowniczej, pod kierownicą – masakra, już nie wiem co myśleć, czy może mam samochód po jakimś zalaniu – ale to wtedy by pewnie było jeszcze gorzej, a wszystko działa nienagannie, czy to normalne?
Super by było, gdyby ktoś znalazł chwilkę i popatrzył u siebie na śruby, "zacieki", i pod kierownicę, bo już nie wiem co myśleć, trochę mnie przeraża ta rdza, chociaż pod kierownicą to jakieś naloty głównie, tylko skąd to się wzięło?
Dlaczego nie mogli zrobić wszystkich śrub tak, jak tamte, które nie rdzewieją?
A może ja mam jakieś "specjalne"?
Coś z tym robić? – chociaż asekuracyjnie bym wolał nie zmieniać, żeby drzwi działały tak, jak obecnie, ale wygląda to bardzo średnio.
EDIT:
Na drzwiach znalazłem jeszcze takie "zacieki", dużo tego nie ma, ale czy to normalne?
A na przekładni kierowniczej, pod kierownicą – masakra, już nie wiem co myśleć, czy może mam samochód po jakimś zalaniu – ale to wtedy by pewnie było jeszcze gorzej, a wszystko działa nienagannie, czy to normalne?
Super by było, gdyby ktoś znalazł chwilkę i popatrzył u siebie na śruby, "zacieki", i pod kierownicę, bo już nie wiem co myśleć, trochę mnie przeraża ta rdza, chociaż pod kierownicą to jakieś naloty głównie, tylko skąd to się wzięło?