Problem z "fabrycznym" alarmem montowanym w ASO

Witam,
Zakupiłem Mazdę 3 (BL) z 2009r. w wersji Exclusive i mam pewien problem z alarmem. Alarm zazbraja się prawidłowo, ale po rozbrojeniu zawsze włącza się alarm (ok sekundy po rozbrojeniu). Dioda LED alarmu mruga 2 razy informując o powodzie alarmu. Do alarmu mam dołączony elektroniczny klucz do rozbrajania alarmu w przypadku awarii pilota i na kluczu jest napis GEMEL (takie alarmy z Włoch montowane również w Fiatach). Z uniwersalnej instrukcji obsługi alarmów Gemel wyczytałem, że podwójne mruganie diody oznacza naruszenie czujek ultradźwiękowych (Ultrasonic). Wykonałem test działania tych czujek otwierając tylne okna i wkładając rękę raz z jednej, raz z drugiej strony – trochę muszę pomachać, żeby alarm uruchomić, ale wszystko działa jak trzeba. Czujki "patrzą" jak najbliżej okien bocznych i maksymalnie jak to możliwe nie wchodzą sobie w drogę.
Czy posiada ktoś jakąkolwiek instrukcję obsługi do alarmu montowanego w ASO (z takim kluczem elektronicznym – u mnie w kolorze niebieskim i napisem Gemel) i jest w stanie potwierdzić, że rzeczywiście 2 mrugnięcia diody to wyzwolenie alarmu przez czujki ultradźwiękowe?
Z góry dzięki.
Zakupiłem Mazdę 3 (BL) z 2009r. w wersji Exclusive i mam pewien problem z alarmem. Alarm zazbraja się prawidłowo, ale po rozbrojeniu zawsze włącza się alarm (ok sekundy po rozbrojeniu). Dioda LED alarmu mruga 2 razy informując o powodzie alarmu. Do alarmu mam dołączony elektroniczny klucz do rozbrajania alarmu w przypadku awarii pilota i na kluczu jest napis GEMEL (takie alarmy z Włoch montowane również w Fiatach). Z uniwersalnej instrukcji obsługi alarmów Gemel wyczytałem, że podwójne mruganie diody oznacza naruszenie czujek ultradźwiękowych (Ultrasonic). Wykonałem test działania tych czujek otwierając tylne okna i wkładając rękę raz z jednej, raz z drugiej strony – trochę muszę pomachać, żeby alarm uruchomić, ale wszystko działa jak trzeba. Czujki "patrzą" jak najbliżej okien bocznych i maksymalnie jak to możliwe nie wchodzą sobie w drogę.
Czy posiada ktoś jakąkolwiek instrukcję obsługi do alarmu montowanego w ASO (z takim kluczem elektronicznym – u mnie w kolorze niebieskim i napisem Gemel) i jest w stanie potwierdzić, że rzeczywiście 2 mrugnięcia diody to wyzwolenie alarmu przez czujki ultradźwiękowe?
Z góry dzięki.