Ścibi85 napisał(a):Czytam te wątki nt świateł do jazdy dziennej i jakoś nie widzę odpowiedzi. Pomysł jest taki, aby zamontować LEDy i działały one wtedy gdy czujnik zmierzchu nie uzna aby włączyć mijania w pozycji AUTO. A gdy zapalą się mijania, LEDy gasły. Czy ktoś już rozgryzł ten temat? Pomysł zrodził się gdy dziś wyjąłem żarówki, aby sprawdzić jakie muszę kupić, gdyż seryjne Philipsa jakoś nie świecą za rewelacyjnie. A Osramy Night Breaker H11, które chcę zakupić kosztują prawie 60zł za sztukę. Stąd pomysł o ich oszczędzaniu i wykorzystywaniu tylko w nocy.
Ja mam u siebie zrealizowany dokładnie Twój pomysł i działa to bardzo dobrze. Możesz jeździć cały czas na światłach ustawionych w pozycji Auto. Po zapaleniu auta załączają się LEDy a gdy czujnik zmierzchu wykryje, że jest ciemno to automatycznie włącza światła mijania a LEDy gasną. Ułatwieniem realizacji tego pomysłu u mnie był brak fabrycznego w wersjach skandynawskich/polskich (ja mam auto z Belgii) automatycznego włącznika świateł mijania, który swoim działaniem kłuci się z ideą czujnika zmierzchu.
Co do żarówek to testowałem już kilka typów i odradzam Ci Night Breakery. Świecą oczywiście lepiej niż fabryczne Philipsy ale czas po jakim mi się przepaliły (ok 3-4miesiące) i to przy świeceniu tylko w nocy bo w dzień miałem Ledy jest daleki od oczekiwań za takie pieniądze. Testowałem jeszcze Philipsy Crystal Vision dają fajny kolor światła bardzo zbliżony do ksenonów ale ilość światła jest niewystarczająca. Najlepsze H11 jakie miałem to te, które mam obecnie a mianowicie RING Xenon Max + 100% więcej światła. Dają porównywalnie albo jeszcze więcej światła niż Night Breakery mają fajny biały kolor i po ponad 7 miesiącach użytkowania cały czas świecą. Wadą może być konieczność ich zakupu przez Ebay z zagranicy bo w Polsce ich jeszcze nie widziałem w sprzedaży. Życze powodzenia w tuningu oświetlenia M3