Strona 1 z 1

turbina ze zmienna geometria lopatek

PostNapisane: 7 maja 2017, 15:32
przez piotrus1803
Witam ,w mojej mazdzie 3 BL silnik Y6 na wolnych obrotach sztanga laczaca gruszke z dzwignia geometri lopatek porusza sie gora dol w zakresie okolo 5-7 mm,czy to normalne ? Czy moglby ktos to sprawdzic w swoim samochodzie
Zaczne od poczatku, autko pracuje raczej normalnie na wolnych obrotach ale podczas gwaltownego wcisniecia gazu nie bardzo chce przyspieszac i dlatego zainteresowala mnie ta sztanga laczaca gruszke z lopatkami turbiny,myslalem ,ze po uruchomieniu silnika ta dzwignia powinna byc wciagnieta na dol i stac nieruchomo a ona jest na gorze i pulsuje gora-dol stad tez moja prosba na poczatku postu. dziekuje z gory za pomoc lub podpowiedz

Re: turbina ze zmienna geometria lopatek

PostNapisane: 10 maja 2017, 09:59
przez piotrus1803
Witam ,sztanga ustabilizowana,przewod podcisnieniowy byl przetarty ,po uszczelnieniu sztanga stoi ,nestety problem przyspieszania a raczej braku pozostal.Na niskich biegach przyspiesza ok ale juz przy predkosciach powyzej 100 km/h nie reaguje na gaz, wciskam do dechy i kompletnie nic sie nie dzieje ale naciskajac pomalu auto mozolnie ale przyspiesza. Brak bledow. macie jakies pomysly ?

Re: turbina ze zmienna geometria lopatek

PostNapisane: 21 maja 2017, 14:40
przez piotrus1803
Witam ponownie i dzekuje z zainteresowanie i pomoc problem rozwiazany wiec zamykam temat jescze raz dziekuje

PostNapisane: 4 lut 2019, 11:46
przez Walek258
Nie ma za co, polecamy się na przyszłość :D Mimo to zostawiam tutaj https://www.regeneracja-turbosprezarek. ... ka_turbiny dla potomnych podpowiedzi :)