Witajcie!
Ja też jestem świeżakiem na forum (poza czytaniem tej niesamowitej porcji info z FAQ, wątków itp.), a chciałbym się podłączyć do powyższego pytania.
Moja Mazda 3 BL 2010 1.6 MZ-CD (Y6) też ma wyciętego FAPa, ale bez chiptuningu i mam te same "objawy".
Aktualnie ewoluowały one do spadku mocy (nie jestem w stanie sprawdzić mocy w FoRscan) i na wysokich obrotach i prędkościach (5 bieg V>110km/h) przy przyspieszaniu wyskakuje mi błąd P0299 (niskie ciśnienie powietrza w turbinie).
Teraz ewolucja postąpiła do gaśnięcia silnika podczas jazdy (całkowity spadek mocy, brak reakcji na pedał gazu, po zatrzymaniu i wrzuceniu biegu jałowego gaśnie sam. Póki jedzie, mogę nawet zgasić stacyjkę i nadal silnik działa). W Forscanie wyskakują błędy: P0087 (niskie ciśnienie w szynie paliwowej) i P1180 (mały wydatek paliwa).
Mam 2 większe wycieki (załączam zdjecia)



Czy to oznacza, że muszę użyć jakiejś chemii do oczyszczenia wtrysków/silnika, wymienić filtr paliwa?
Jestem z Wawy, jakiekolwiek podpowiedzi do kogo się udać, będą na wagę złota

Pozdr.
Kaj.