Witam!
Stały się posiadaczem Mazdy 3 2010 rok 70 tys przebiegu. Silniczek chodzi ten całkiem fajnie ale trochę więcej mocy na pewno by nie zaszkodziło i dlatego chciałbym wgrać mu wirusa Przed wirusem jednak wolałbym załatwić sprawe FAP'a oraz EGR'a ale mam kilka pytań, przeprowadzaliście już takie zmiany ? Fap usuwany jest całkowicie i w jego miejsce wchodzi jakaś przelotówka ? Czy jak to wygląda ? Wiadomo potrzebne będzie jeszcze przeprogramowanie( znacie kogoś we Wrocławiu kto to dobrze zrobi?) Co EGR'a to widziałem fajne zaślepki na allegro ale nie wiem czy to rozwiązuje problem czy też jeszcze trzeba coś pomieszać w komputerze ? Najchętniej bym oddał do kogoś kto profesjonalnie i kompleksowo załatwi te 2 sprawy a najlepiej od razu wgra chipa dlatego proszę o opinie kto we Wrocławiu lub okolicy zrobi to dobrze
1.6 MZ-CD : Pozbycie się FAP'a, zaślepienie EGR'a oraz chiptunning
Strona 1 z 1
Z g.... bata nie ukręcisz... Turbina zacznie pluć olejem, pozbycie się dobrego FAP-a to jak pozbycie się sprawnej śledziony, zaślepianie EGR...
Lepiej nic nie kombinuj, kup sobie drugie auto do dowartościowywania siebie
Lepiej nic nie kombinuj, kup sobie drugie auto do dowartościowywania siebie
Nie musisz być taki chamski , w poprzednim aucie tego typu czynności robiłem i wszystko wychodziło na plus. Auto wcześniej jeździło sporo po autostradach a ja jednak trochę po mieście jeżdżę i nie chce się obudzić z ręką w nocniku jak zacznie mi poziom oleju skakać i filtr już będzie cały zawalony, a przecież dopiero od 2005 roku w 1.6 MZ-CD wprowadzili fap'y, wcześniej nie było więc można bez tego żyć
http://vtech.pl/ceny.html#fn3 Vtech oferuje chipa z wywaleniem fap'a/dpf'a , moc zwiększona jest na 135 KM (+20) a moment 315 Nm (+45). Na czymś takim mi zależy tylko w firmie bliżej Wrocławia bo do Krakowa mam kawałek
http://vtech.pl/ceny.html#fn3 Vtech oferuje chipa z wywaleniem fap'a/dpf'a , moc zwiększona jest na 135 KM (+20) a moment 315 Nm (+45). Na czymś takim mi zależy tylko w firmie bliżej Wrocławia bo do Krakowa mam kawałek
- Od: 8 wrz 2013, 13:13
- Posty: 41
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda3 BM Skyactiv-D 2013 2.2 150KM
ZOOMik wielkie dzięki za odpowiedź, skontaktuje się z nimi i zobaczymy co z tego wyjdzie
Jeżeli ktoś już takie rzeczy przeprowadzał u siebie w mazdzie to pochwalcie się jak u Was to poszło i jak się jeździ
Jeżeli ktoś już takie rzeczy przeprowadzał u siebie w mazdzie to pochwalcie się jak u Was to poszło i jak się jeździ
- Od: 8 wrz 2013, 13:13
- Posty: 41
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda3 BM Skyactiv-D 2013 2.2 150KM
Ja usunalem FAP, EGR i jest lepiej. Auto nie kopci i mozna jezdzic bez problemow w miescie
- Od: 2 lip 2018, 11:23
- Posty: 4
- Auto: Mazda 3 BK, 1.6 diesel 109 km.
Witam wszystkich ku przestrodze napisze moj przypadek
Po wycieciu dpf ,wylaczeniu egr, i podniesieniu mocy :
pierwsze objawy to smierdzace spaliny (baaardzo,objaw natychmiastowy)
drugi objaw szarpanie podczas przyspieszania (po trzech miesiacach)
Ilosc prac ktore zostaly zrobione jest ogromny kolejni mechanicy kolejne tezy i kolejne rachunki przy tuningu wykasowano czesc mapy nie mozna bylo zdiagnozowac za wiele, poprostu komputer nie widzial usterek wiec ich nie sygnalizowal
Po czterech miesiacach wymienilem cztery wtryskiwacze 4800zl
Nowy (czytaj uzywany) dpf 800zl
Nowy (czytaj uzywany ) ecu 900 zl plus 400 zl za przelozenie imobilajzera w ecu
Za podniesienie mocy i wyciecie dpf i egr 1800zl
Do tego robocizna za diagnozy i koncowa naprawe 1700 zl
Tak zakonczyla sie moja zabawa w podnoszenie mocy ,przestrzegam przed pochopnymi decyzjami bo jak widac koszty powrotu do normalnosci sa ogromne ,jezeli potrzebujecie wiecej mocy to kupcie Mazde z silnikiem 2.2 ,jezeli samochod ma jezdzic w miescie to benzyna i po klopocie
Dopisano 26 gru 2018 18:35:
Zapomialem o jeszcze jednej usterce ,a mianowicie zle sterowanie zmienna geometria turbosprezarki ,pisalem o tym na tym forum
Tak przy okazji to przegladjac ten dzial mam wrazenie ,ze tutaj tylko opisuje sie problemy ,bo podpowiedzi jest bardzo malo ,ale odslon postu duzo ,czy naprawde nie ma tu nikogo kto pomaga
Po wycieciu dpf ,wylaczeniu egr, i podniesieniu mocy :
pierwsze objawy to smierdzace spaliny (baaardzo,objaw natychmiastowy)
drugi objaw szarpanie podczas przyspieszania (po trzech miesiacach)
Ilosc prac ktore zostaly zrobione jest ogromny kolejni mechanicy kolejne tezy i kolejne rachunki przy tuningu wykasowano czesc mapy nie mozna bylo zdiagnozowac za wiele, poprostu komputer nie widzial usterek wiec ich nie sygnalizowal
Po czterech miesiacach wymienilem cztery wtryskiwacze 4800zl
Nowy (czytaj uzywany) dpf 800zl
Nowy (czytaj uzywany ) ecu 900 zl plus 400 zl za przelozenie imobilajzera w ecu
Za podniesienie mocy i wyciecie dpf i egr 1800zl
Do tego robocizna za diagnozy i koncowa naprawe 1700 zl
Tak zakonczyla sie moja zabawa w podnoszenie mocy ,przestrzegam przed pochopnymi decyzjami bo jak widac koszty powrotu do normalnosci sa ogromne ,jezeli potrzebujecie wiecej mocy to kupcie Mazde z silnikiem 2.2 ,jezeli samochod ma jezdzic w miescie to benzyna i po klopocie
Dopisano 26 gru 2018 18:35:
Zapomialem o jeszcze jednej usterce ,a mianowicie zle sterowanie zmienna geometria turbosprezarki ,pisalem o tym na tym forum
Tak przy okazji to przegladjac ten dzial mam wrazenie ,ze tutaj tylko opisuje sie problemy ,bo podpowiedzi jest bardzo malo ,ale odslon postu duzo ,czy naprawde nie ma tu nikogo kto pomaga
- Od: 15 kwi 2008, 01:39
- Posty: 11
- Skąd: Zlocieniec
- Auto: Mazda 3 BL 2011 Y6
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości