i-stop a dynamika auta

Postprzez mariosnott » 7 maja 2016, 17:38

Posiadam Mazdę 3, 2 litry, benzyna z i-stop, 2011. Wyskoczył mi alarm błąd i-stop. Okazało się, że dodatkowa bateria padła i jest do wymiany. Po wypięciu jej, w trakcie jazdy po nową, zauważyłem, że auto ma lepszą dynamikę, mniejsze spalanie, wolniejsze obroty na postoju. Moje pytanie: czy mogę całkowicie wypiąć dodatkowy akumulator i jeździć bez niego? Na i-stopie mi nie zależy, a aż żal mi zakładać akumulator tylko dla i-stopu i tracić na dynamice. Dodam ze jestem całkowicie zielony i w ogóle się nie znam, ale definitywnie auto zachowywało się lepiej bez dodatkowego akumulatora.
mariosnott
 

Postprzez KMBak » 7 maja 2016, 23:59

Kurde, ale tej interpunkcji to pożałowałeś... :( Temat też powinien określać konkretnie problem. Poprawiłem to troszkę.

Co do problemu...
Bardzo dziwne... Niewykluczone, że auto próbowało za wszelką cenę naładować padnięty aku i dlatego teraz jak go nie ma odzyskałeś tą część mocy.
Z tego co wiem alternator w pierwszej kolejności ładuje akumulator główny, a potem jak on już jest ok, dodatkowy od i-stop'u. Czy jest możliwe, aż takie obciążenie auta? Niech się wypowiedzą Ci co mieli podobny problem.
Możliwe, że klimę wyłączyłeś. <lol>
>> Facebook: Konrad >> Forum: Moja obecna Mazda 6 >> Forum: Moja była Mazda 3 Obrazek
Blue inside & red outside!
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 12 lis 2011, 14:36
Posty: 3819 (129/80)
Skąd: Wrocław
Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011

Postprzez mariosnott » 8 maja 2016, 01:09

Sorry za interpunkcje i litery ale mam tylko angielska klawiature. A czy jest możliwe użytkowanie auta bez tej dodatkowej bateri

Dopisano 8 maja 2016, 01:12:

I jeszcze pytanie czy ten dodatkowy aku jest tylko do i stopu czy ma jeszcze jakieś inne funkcje
mariosnott
 

Postprzez toyo » 17 maja 2016, 14:05

właśnie czy wymontować padnięty akumulator czy jeździć z nie działającym ale podpiętym