Różnice silników o mocy 150 i 151 KM (który lepszy?)
1, 2
WItam.
Poszukuję Mazdy 3 z silnikiem 2.0. Zauważyłem że są modele 150 km i 151 km. Z ciekawości wszedłem na stronę mazdy i nowe mają w ofercie obie wersje silnikowe, przy czym 151km jest troszke tańsza. Czym one się różnią ?
Poszukuję Mazdy 3 z silnikiem 2.0. Zauważyłem że są modele 150 km i 151 km. Z ciekawości wszedłem na stronę mazdy i nowe mają w ofercie obie wersje silnikowe, przy czym 151km jest troszke tańsza. Czym one się różnią ?
Ostatnio edytowano 24 lis 2014, 12:53 przez KMBak, łącznie edytowano 2 razy
Powód: Korekta tytułu
Powód: Korekta tytułu
- Od: 19 lip 2011, 15:52
- Posty: 4
Podepne sie pod temat. Dla calkowitej jasnosci... Czy wszystkie 2.0 silniki w M3 BL manual sa na wtrysku bezposrednim A 1.6 na posrednim
piotrekkk1985 napisał(a):Czy wszystkie 2.0 silniki w M3 BL manual sa na wtrysku bezposrednim
Patrząc wstesz – nie. DISI występuje z systemem i-STOP, a silnik SKYACTIV-G 2.0 pojawił się przy okazji liftingu w roku 2011, ale nie w Europie.
piotrekkk1985 napisał(a):A 1.6 na posrednim
Tak.
the right man in the wrong place...
Według mnie będą to: LF-VE i LF-VD
L = silnik serii L
F = pojemność 2 litry
V = zmienne fazy rozrządu (Sequential Valve Timing)
E = elektroniczne sterowanie (EGI)
D = wtrysk bezpośredni (Direct Injection Spark Ignition)
http://www.mazdaspeed.pl/technika/symbo ... ia/mazda3/
Ósmy znak w numerze nadwozia (JMZBL14F210123456):
F = LF-VE
G = LF-VD
L = silnik serii L
F = pojemność 2 litry
V = zmienne fazy rozrządu (Sequential Valve Timing)
E = elektroniczne sterowanie (EGI)
D = wtrysk bezpośredni (Direct Injection Spark Ignition)
http://www.mazdaspeed.pl/technika/symbo ... ia/mazda3/
Ósmy znak w numerze nadwozia (JMZBL14F210123456):
F = LF-VE
G = LF-VD
the right man in the wrong place...
Mam takie pytanie czy bloki tych silników są takie same i można je przełożyć miedzy jednym a drugim bo wiem że głowice sa zupełnie inne co widać. proszę o pomoc.
-
autoservice
podpinają sie pod temat to czy jest jakis silnik na wielopunktowym wtrysku z 6 skrzynią
-
rezydent13
Witajcie,
chciałbym się upewnić – 2,5 litrówka w automacie rocznik 2010 sprowadzana ze Stanów będzie już wyłącznie na wtrysku bezpośrednim? Patrząc się na tabelę to ten silnik: 2009–>, 2.5l, 16/DOHC-170 KM, L5-VD bo nie widzę innego. I raczej mogę sobie pomarzyć o instalacji gazowej?
Pozdrawiam
chciałbym się upewnić – 2,5 litrówka w automacie rocznik 2010 sprowadzana ze Stanów będzie już wyłącznie na wtrysku bezpośrednim? Patrząc się na tabelę to ten silnik: 2009–>, 2.5l, 16/DOHC-170 KM, L5-VD bo nie widzę innego. I raczej mogę sobie pomarzyć o instalacji gazowej?
Pozdrawiam
- Od: 29 mar 2014, 15:29
- Posty: 8
- Skąd: Dzierżoniów
- Auto: Mazda Millenia 2,5 V6 1994 r. A/T
Nie wiem jak w USA ale w EU silnik 2.5 byl na posrednim wtrysku. Prosze mnie poprawic jesli sie myle.
Czekaj, ale w tej tabeli powyżej (link w poscie Pawła z dnia 21 mar 2013, 07:24) jest tylko jedna wersja silnika 2,5 o oznaczeniu L5-VD. Czy to oznacza że była jeszcze inna wersja na rynek europejski? W tabeli nie jest ujęta...
- Od: 29 mar 2014, 15:29
- Posty: 8
- Skąd: Dzierżoniów
- Auto: Mazda Millenia 2,5 V6 1994 r. A/T
Z tego co ja wiem w EU nie ma silników 2.5 litra. Ale mogę się mylić...
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3819 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości