Odwiedziłem Autoryzowany Salon Mazdy w Rzeszowie z tym problemem lecz zdiagnozowali że wystarczy zmienić oprogramowanie silnika wymieniono również olej z 0W20 na 5W30 z filtrem i miało być OK lecz niestety problem nie ustał dalej poziom oleju na szabelce się podnosi
Proszę o pomoc w ww. problemie gdyż nie spodziewałem się takich problemów przy tak młodym aucie z tak niewielkim przebiegiem
Pozdrawiam
Dopisano 11 mar 2015, 21:55:
Witam co mogę więcej podać to VIN: JM1BL1LP6D1800915
Co więcej auto było uszkodzone z przodu z prawej strony zauważyłem delikatne przygięcie na dekielku który znajduje się na górze z prawej strony silnika na dekielku są następujące nr.PE01 12 4Z0C i 235100-0446 i 12V 02Q15 1417 i K4238 nie wiem ci to jest http://www.quirkparts.com/oe-mazda/pe01124z0c ale grubo zastanawiam się czy to może być przyczyną przybywania paliwa w oleju i na pewno paliwa płyn chłodniczy niw ubywa na 100%
Proszę o pomoc w ww. problemie
Dopisano 10 mar 2015, 08:43:
http://www.tascaparts.com/mazda/6/pe011 ... name=motor
Dopisano 10 mar 2015, 08:49:
http://www.autopartoo.com/oem/mazda/pe01124z0c.html
to jest ten element z rysunku pod nr 4 to on jest delikatnie przygięty
ale auto normalnie działa po podłączeniu komputera nie ma żadnych błędów
Dopisano 11 mar 2015, 21:59:
Witam element nr 4 podobno on jest odpowiedzialny całym skyactiv on decyduje kiedy otwierać i zamykać zawory przypuszczam ze przez to zagięcie membrana nie otwiera się bądź nie domyka całkowicie i przez to paliwo dostaje się do oleju bo już nie wiem co innego może być przyczyną może się mylę ale próbuje wszystkiego mam już tą część o podobnym nr z tym że od silnika 2,5 spróbuje to zmienić i obserwować dalej stan oleju
Proszę o pomoc w tym niesfornym problemie