Witam
Widziałem wcześniej, że temat tarcz i klocków Brembo był poruszany, ale nikt nie pisze jak sprawują się po założeniu. Ktoś coś??
Muszę przyinwestować troche w Madzie i myśle nad Brembo albo ATE
znalazłem taki pakiet na aledrogo co Wy na to
http://allegro.pl/brembo-tarcze-klocki- ... 58293.html
Dodam, że nie jeżdże po torze, przebiegi jakie robie to 8 tys rocznie głownie cykl mieszany.
Tarcze i Klocki hamulcowe – ogólne porady
Krzychuu86 napisał(a):Witam
Widziałem wcześniej, że temat tarcz i klocków Brembo był poruszany, ale nikt nie pisze jak sprawują się po założeniu. Ktoś coś??
Muszę przyinwestować troche w Madzie i myśle nad Brembo albo ATE
znalazłem taki pakiet na aledrogo co Wy na to
http://allegro.pl/brembo-tarcze-klocki- ... 58293.html
Dodam, że nie jeżdże po torze, przebiegi jakie robie to 8 tys rocznie głownie cykl mieszany.
Ja u siebie mam juz już chyba 3 parę klocków brembo i nie mam zastrzeżeń. W moim przypadku decydowała głównie cena – amazon ma je w cenie znacznie lepszej niż wszelkie pagid'y i takie wynalazki.
To teraz jako, że przednich tarcz brembo nie ma na stanie, trw, ate czy febi bilstein? Co koledzy polecą?
No właśnie z Brembo jest problem podobno jest duża podróbek.
Mój wybór padł na klocki ATE zwykłe i tarcze ATE kpl. na oba koła.
Auto dziś odstawione do mechanika.
Mój wybór padł na klocki ATE zwykłe i tarcze ATE kpl. na oba koła.
Auto dziś odstawione do mechanika.
Gamboa napisał(a):na pewno nie TRW
można prosić o uzasadnienie?? Na komplecie klocki i tarcze TRW na przedniej i tylnej osi przejechałem 81 tys. km. Hamulce nadal działają rewelacyjnie... Siła hamowania wysoka, żadnego pukania, stukania czy pisków. Bicie też się nie pojawiło pomimo wielu gwałtownych hamowań w tym przynajmniej jedno 180km/h do 0.
Jeżeli odpowiedź będzie w stylu tarcze TRW miały bicie po kilkuset kilometrach i jednym gwałtownym hamowaniu a na komplecie producenta XX jeżdżę już tysiące km.... Ktoś w końcu przyłożył się do wymiany przy XX. Tarcze no name nawet z kilkadziesiąt zł mogą dużo wytrzymać (relatywnie do ceny) jezeli są dobrze osadzone a klocki włożone w przygotowane zaciski. Przygotowanie to nie tylko wepchnięcie tłoczka żeby dało się wcisnąć nowy klocek.
Wśród renomowanych producentów układów hamulcowych nie ma produktów skrajnie dobrych czy tandetnych. Wbrew pozorom potwierdzają to diametralnie różne opinie o tych samych produktach... ATE, BREMBO itd. założone przez partacza długo nie wytrzymają.
Ale jeżeli wymiana klocków ma kosztować 50 zł za bo klient więcej nie da albo za rogiem tyle biorą. Sam się prosi o kłopoty. Za te pieniądze dostanie klasyczny wrzut.... wyrwać stare i upchnąć nowe.
Ponieważ nie udało mi się nigdzie znaleźć, czy ktoś kto ma narzędzie do wkręcanie tłoczków mógłby zmierzyć rozstaw bolców – interesuje mnie wymiar od zewnętrznej krawędzi do zewnętrznej. Mój ma je zbyt szeroko rozstawione i stanęło na złożeniu na starych klockach niestety.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości