Końcówki drążka kierowniczego (3 BK, 2006, CiTD)

Witam wszystkich.
Od 3 tygodni jestem posiadaczem angielskiej Mazdy 3 TS2 1.6 Diesel 2006 rok, data pierwszej rejestracji samochodu 30/10/2006.Samochod ma przebieg 30400km i jestem drugim wlascicielem. Mazde kupilem poprzez salon Mazdy w Anglii.
Autem zrobielm nie wiecej jak 1600km i juz mam problem z wewnetrzna koncowka drazka kierwniczego. Diagnozy dokonal polski warsztat w Anglii.
Moje pytanie jest nastepujace, jak to mozliwe ze auto z tak malym przebiegiem, mlodo rocznikowo, serwisowane przez salon Mazdy posiada juz taka wade?? Z tego co sie dowiedzialem taka usterka moze pojawic sie dopiero po ponad 100 000 km a nie po 30400km.
Dodam ze jak pojechalem do Mazdy i pokazalem im objawy niesprawnych wewnetrznych koncowek drazka ( dzwiek stukania metal o metal przy skrecaniu kierownicy przy wylaczonym silniku) to panowie na serwisie stwierdzili ze to normalne ale wkonocowym finale wywalczylem inspekcje w tym tygodniu.
Z gory dziekuje wszystkim za opinie.
Pozdrawiam
Zielony
Od 3 tygodni jestem posiadaczem angielskiej Mazdy 3 TS2 1.6 Diesel 2006 rok, data pierwszej rejestracji samochodu 30/10/2006.Samochod ma przebieg 30400km i jestem drugim wlascicielem. Mazde kupilem poprzez salon Mazdy w Anglii.
Autem zrobielm nie wiecej jak 1600km i juz mam problem z wewnetrzna koncowka drazka kierwniczego. Diagnozy dokonal polski warsztat w Anglii.
Moje pytanie jest nastepujace, jak to mozliwe ze auto z tak malym przebiegiem, mlodo rocznikowo, serwisowane przez salon Mazdy posiada juz taka wade?? Z tego co sie dowiedzialem taka usterka moze pojawic sie dopiero po ponad 100 000 km a nie po 30400km.
Dodam ze jak pojechalem do Mazdy i pokazalem im objawy niesprawnych wewnetrznych koncowek drazka ( dzwiek stukania metal o metal przy skrecaniu kierownicy przy wylaczonym silniku) to panowie na serwisie stwierdzili ze to normalne ale wkonocowym finale wywalczylem inspekcje w tym tygodniu.
Z gory dziekuje wszystkim za opinie.
Pozdrawiam
Zielony