Dystanse na felgach aluminiowych

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez wydercom » 12 lip 2009, 15:16

Witam,

Mam problem przy samochodzie obciążonym 4 dorosłymi osobami koło obciera o błotnik jak się okazało poprzedni właściciel – włoch zamontował pomiędzy tarczą hamulcową a felgą dystanse koło wystaje poza obrys błotnika, chciałbym wyjąć te dystanse lecz śruby są za długie i nie można dokręcić koła mogę zastosować nakrętki przelotowe lecz to wygląda nieciekawie w związku z tym moje pytanie jak najłatwiej rozwiązać problem czy można wymontować w jakiś sposób szpilki czy po prostu uciąć śruby.

Pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 13 paź 2008, 18:07
Posty: 10
Auto: mazda 3 2005 1.6 MZ CD

Postprzez radzi89 » 12 lip 2009, 15:26

szpilki mozesz wymienic:)

PS: jakiej grubosci masz te dystanse? Rozumiem, ze na tyle?
Rafal
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2009, 11:45
Posty: 4700 (22/50)
Skąd: Szczecin
Auto: BMW E30
BMW i4M50
Porsche 911 4S – 996.2
Defender Urban V8

Postprzez wydercom » 12 lip 2009, 22:14

dystanse mają grubość 15 mm są zarówno na tyle jak i na przodzie
Początkujący
 
Od: 13 paź 2008, 18:07
Posty: 10
Auto: mazda 3 2005 1.6 MZ CD

Postprzez radzi89 » 13 lip 2009, 00:45

W kazdym serwisie wymienia Ci szpilki na krotcze, musisz tylko zamowic odpowiednie.
Obcieraja Ci z tylu czy z przodu?
Jestli je sciagniesz bedziesz zainteresowany sprzedaza?
Rafal
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2009, 11:45
Posty: 4700 (22/50)
Skąd: Szczecin
Auto: BMW E30
BMW i4M50
Porsche 911 4S – 996.2
Defender Urban V8

Postprzez wydercom » 13 lip 2009, 21:36

Jeżeli chodzi o dystanse tak będę sprzedawał jak i zdemontuję.Koła obcierają na tyle myślę o wymianie sprężyn nie wiem tylko czy jest różnica pomiędzy dieslem a benzyną w grubości sprężyny może wiesz jaka jest średnica drutu w sprężynach mazda 3 diesel.
Początkujący
 
Od: 13 paź 2008, 18:07
Posty: 10
Auto: mazda 3 2005 1.6 MZ CD

Postprzez cult1 » 13 lip 2009, 22:40

wydercom a może spróbuj w ten sposób:
Dokup przekładki gumowe na sprężyny. Zakłada się je pomiędzy zwój/ zwoje sprężyn. Auto wtedy nie ugnie się tak na sprężynach (jeżdżąc przy większej ilości osób) więc i obcierania nie będzie. Przy normalnym użytkowaniu nie będzie potrzeby aby sie tyle musiały uginać.
Kolega ma tak zrobione w Alfie 156 i sobie chwali
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 sty 2008, 23:16
Posty: 304 (0/2)
Skąd: Kielce

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323