akostarek napisał(a):producent nawet nie przewidział okresowej wymiany oleju dla tego silnika (chyba, że ubyło), więc ja bym się olejem nie przejmował (tym bardziej, że miałeś już wymianę niedawno). Ja bym zobaczył czy nie pomoże przesmarowanie (smarem, nie WD) cięgien (linki lewarek => skrzynia)

Tak, tyle dowiedziałem się po przekopaniu forum (dużo kopać nie musiałem)
Sęk w tym, że nie mogę być pewny tego czy poprzedni właściciel chociażby sprawdzał jego poziom (a z tego co widziałem w książce serwisowej 2. właściciel w DE dał ciała, bo przestał serwisować w ASO, przez co skończyła się ciągłość serwisowania w ASO, co z kolei powoduje – tak mi się przynajmniej wydaje – że straciłem możliwość korzystania z bonusów ( o ile jakieś były) wynikających z rzeczonej ciągłości)

Chociaż z drugiej strony nieszczelności w układzie chyba nie ma, bo autko nie zostawia po sobie żadnych śladów, chociażby po dłuższym postoju na parkingu

Cięgnom też się przyjrzeć mogę... jak będę niedługo kombinował z XCarLinkiem to zajrzę w tunel środkowy

Jeśli problem będzie się nasilał (co jest chwilowo widoczne jedynie poprzez ujemne temperatury) to się poważnie nad zmianą / ew. dolaniem / oleju w skrzyni zastanowię.
Skoro
cbr pisze, że nie jest to wielki koszt to mogę i tego spróbować w razie wu

Generalnie trzeba też na spokojnie do tematu podejść

Co nagle to po diable
