Pisk na 5 biegu po demontażu skrzyni biegów

Cześć, jestem świeżo po wymianie uszczelniacza wału korbowego w bk. Po odebraniu samochodu od mechanika pojawiło się piszczenie głównie na 5 biegu. Czasami też na 4, ale nie tak głośne. Najgłośniejsze w okolicach 2k obrotów. Wcześnie niczego takiego nie miałem. Czy ktoś przerabiał temat? Nie chcę mi się wierzyć, że akurat po demontażu skrzyni i sprzęgła (co jest potrzebne do wymiany uszczelniacza) padła skrzynia. Czy jest opcja, że mechanik gdzieś popełnił błąd? Coś jest niedokręcone, nie odpowietrzone?
Jeszcze gdyby ktoś potrafił stwierdzić czy mogę z tym jeździć, przynajmniej do poniedziałku. Tyle, żeby zakupy porobić na święta
Jeszcze gdyby ktoś potrafił stwierdzić czy mogę z tym jeździć, przynajmniej do poniedziałku. Tyle, żeby zakupy porobić na święta