Dzień dobry,
Miałem problem ze sterownikiem w automatycznej skrzyni biegów. Niestety zamiennik sprowadzony z USA różni się numerem i zamiast L34T189E1A A przyszedł L34T189E1A D.
Na ten moment skrzynia po włączeniu silnika działa w trybie awaryjnym. Nie widać biegów i po wrzuceniu R podbija i wali. Auto zmienia biegi po obrotach, ale po kilkunastu km sterownik budzi się z trybu awaryjnego. Wtedy w losowych momentach próbuje wrzucić 5 bieg, albo zzrzuca na 3. Towarzyszy temu mocne szarpnięcie. Poza tym zmienia czysto biegi od 1 do 5. Mam jakieś możliwości zniwelowania tych efektów ubocznych? Nawet jeśli auto jeździłoby w trybie awaryjnym zostaje bicie przy wrzuceniu R.
VIN JM1BK323071728935
Po wybudzeniu z trybu awaryjnego AT próbuję przejść w manualną zmianę biegów wtedy też czasami sam wrzuca na 5 albo redukuje do 3.
Pozdrawiam
Sterownik automatycznej skrzyni- problem
Strona 1 z 1
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości