Regeneracja zacisku – przód

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez thunderstruck » 11 paź 2020, 19:13

Regeneruje zaciski przednie jednak utknąłem w momencie nakładania gumowych osłon chroniących tłoczek. Jak widać na zdjęciach osłona ma być zamocowana na tym "kołnierzu" – stare też tak były.
Niestety one na tym się w ogóle nie trzymają. Zjeżdżają z tego kołnierza. Stare się trzymały. Były zasyfione rdzą, farba itp. Zestaw do regeneracji chyba kupiłem dobry skoro i uszczelka i tłoczek pasuje.
Może ktoś robił takie zaciski i coś poradzi jak to złożyć bo ja po 1,5 godziny straciłem cierpliwość. <glupek2>
Załączniki
1.jpg
2.jpg
3.jpg
thunderstruck
 

Postprzez johnny1836 » 11 paź 2020, 20:32

Niestety takie są te zestawy naprawcze.
Czasem zdarzają się ciaśniejsze, czasem luźniejsze i spadają...
Też przez to przeszedłem. Regenerowałem oba zaciski z przodu i jedna guma była ok, druga za luźna więc zostawiłem starą bo jeszcze była ok.
Do tej nowej, która pasowała delikatnie podfrezowałem tą część na którą się ją naciąga, tak żleby miała się za co "złapać"
Mimo wszystko co jakiś czas na wszelki wypadek zaglądam do zacisku.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 wrz 2016, 20:03
Posty: 100 (11/1)
Auto: Mazda 6 GJ 2.5 Sedan
EX: Mazda 3 BK Aero

Postprzez M@ti » 11 paź 2020, 22:42

Ja też zostawiłem starą osłonę. Właśnie to robiłem u siebie, niedługo wstawię fotorelację.
Początkujący
 
Od: 31 gru 2015, 21:29
Posty: 29 (0/2)
Skąd: Pułtusk/Wyszków/Warszawa
Auto: Mazda 3 BK sedan Z6 2004
Mazda 626 GD coupe FE 1987

Postprzez thunderstruck » 12 paź 2020, 08:09

delikatnie podfrezowałem tą część na którą się ją naciąga

Też o tym pomyślałem. Tylko podfrezowałeś całość dookoła? Jeśli tak to jakim sposobem?

Ja też zostawiłem starą osłonę.

Nie miałeś nowych czy też CiI tak elegancko pasowały?
thunderstruck
 

Postprzez Płomień » 12 paź 2020, 08:27

Drut wiązałkowy i zaciśnij. Byle nie za mocno żeby nie przeciąć. Może nie jest to elegancki sposób, ale nie będziesz musiał kupować nowych zestawów naprawczych.
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2018 miejsce 1
 
Od: 13 lis 2014, 17:47
Posty: 1120 (25/84)
Skąd: Łódź / Kowary
Auto: Xedos 6 KL `92
323C `96 ZM-VE
Mazda 6 GH

Postprzez yama » 12 paź 2020, 16:44

zmierz średnice i dobierz z innego zestawu
drut jest kiepskim pomysłem guma brud plus temperatura :(
MAZDA &M....ITSUBISHI
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2007, 19:14
Posty: 570 (1/7)
Skąd: Rzeszow
Auto: mazda 3 1.6 BK/Eclipse 4g63(T awd)

Postprzez thunderstruck » 13 paź 2020, 21:29

Założone. Kluczem do sukcesu jest równomierny docisk całej osłony i elegancko wchodzi i siedzi na miejscu (zero smaru). Najlepiej jest mieć dopasowaną tuleję ewentualnie pomoc kogoś żeby na cztery ręce ją dociskać.
[Pomysł z innego forum].
thunderstruck
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323