Mazda 3 BK 1.6 chrzęszczenie podczas zmiany biegów – pomoc pilnie potrzebna

Witam szanownych kolegów 
Mazda to autko cud miód, ale jedna sprawa nieustannie spędza mi sen z powiek i odbiera pełną radość życia. Posłuchajcie nagrania i powiedzcie jaki może być powód tego hałasu... właściwa akcja zaczyna się od 8 sekundy, bo tyle czasu zajęło mi zajęcie miejsca w kabinie
Każdy trzask na nagraniu oznacza jeden wrzucony bieg po kolei od 1 do 5 oraz R.
https://instaud.io/223V
Dla pełnego obrazu sytuacji dodam może że dźwięk który słyszycie, w rzeczywistości nie jest taki wyraźny jak na nagraniu, ponieważ nagrywałem to ambitnie czyli telefon blisko skrzyni i czułość na maksa, niemniej jednak dźwięk jest wyraźnie słyszalny na zewnątrz samochodu.
Co może być ważne dla diagnozy wszystkie biegi wchodzą, auto odpala i jeździ bez zarzutu. Sprzęgło nie ślizga się przy ruszaniu, jazda na pół sprzęgle także bez problemu, koła ładnie biorą moc z silnika na każdym przełożeniu i przy każdej prędkości, sprzęgło nie było upalane, nie stwierdziłem też innych problemów podczas jazdy.
Jedynym objawem jest to że biegi dosyć ciężko wchodzą – szczególnie 5 i R. Ponad to wsteczny od czasu do czasu trzeba dwa razy zaciągnąć żeby załapał.
Proszę o sugestie i pomoc. Wszelkie odpowiedzi będą mile widziane, a osoba która dobrze wytypuje usterkę ma u mnie duże, zimne piwo
Mazda to autko cud miód, ale jedna sprawa nieustannie spędza mi sen z powiek i odbiera pełną radość życia. Posłuchajcie nagrania i powiedzcie jaki może być powód tego hałasu... właściwa akcja zaczyna się od 8 sekundy, bo tyle czasu zajęło mi zajęcie miejsca w kabinie
Każdy trzask na nagraniu oznacza jeden wrzucony bieg po kolei od 1 do 5 oraz R.
https://instaud.io/223V
Dla pełnego obrazu sytuacji dodam może że dźwięk który słyszycie, w rzeczywistości nie jest taki wyraźny jak na nagraniu, ponieważ nagrywałem to ambitnie czyli telefon blisko skrzyni i czułość na maksa, niemniej jednak dźwięk jest wyraźnie słyszalny na zewnątrz samochodu.
Co może być ważne dla diagnozy wszystkie biegi wchodzą, auto odpala i jeździ bez zarzutu. Sprzęgło nie ślizga się przy ruszaniu, jazda na pół sprzęgle także bez problemu, koła ładnie biorą moc z silnika na każdym przełożeniu i przy każdej prędkości, sprzęgło nie było upalane, nie stwierdziłem też innych problemów podczas jazdy.
Jedynym objawem jest to że biegi dosyć ciężko wchodzą – szczególnie 5 i R. Ponad to wsteczny od czasu do czasu trzeba dwa razy zaciągnąć żeby załapał.
Proszę o sugestie i pomoc. Wszelkie odpowiedzi będą mile widziane, a osoba która dobrze wytypuje usterkę ma u mnie duże, zimne piwo
