koszt naprawy po wpadnięciu dziury
Czołem wszystkim,
W ostaniach dniach w naszej pięknej krainie pokrytej asfaltowo dziurawymi drogami miałem przyjemność wpaść w taką jedną/dwie dziury. Żeby nie przedłużać historii od razu przejdę do setna: droga powiatowa na szczęście ubezpieczona w TUW, szkoda zarejestrowana, notatka policyjna zrobiona, rzeczoznawca już był.
Szkody które zauwazyłem:
1. uszkodzona felga i prawdopodobnie też opona przednia.
2. uszkodzone zawieszenie (lewy i prawy przód)
No właśnie i tutaj pojawia się problem:
1. felgi 17 oem – jaki jest orientacyjnie koszt nowej i czy bawic się w prostowanie (oczywiście to już po wypłaceniu odszkodowania w cenie nowej felgi) ?
2. Czy jeśli bąbel na oponie nie wyszedł od razu ale jest widoczny ślad w którym zapewne wyjdzie to czy domagać się wymiany na nową (opona 2015 rocznik goodyer efficient grip performance 1 sezon jeżdżona 7mm bieżnik)? i Jeśli tak to czy powinni mi zwrócić kasę lub wymienić dwie w jednej osi bo z godnie z przepisami nie mogę mieć dwóch różnych a to nie moja wina że jedna tylko się uszkodziła?
3. Najważniejszy rzeczoznawca nie jest w stanie sprawdzić co z zawieszenia jest uszkodzone więc w wycenie pewnie nie dostanę wyliczenia naprawy za nie. Sam dokładnie nie wiem co jest uszkodzone coś na pewno bo mi stuka i bije, a na diagnozie nie byłem jeszcze. I co teraz zrobić i gdzie się udać?
A może po prostu pojechac do aso na bezgotówkową naprawę? Choć nie wiem czy sam bym sobie tego nawet na ori częściach nie zrobił tylko na co zwrócić uwagę?
Pozdr.
			W ostaniach dniach w naszej pięknej krainie pokrytej asfaltowo dziurawymi drogami miałem przyjemność wpaść w taką jedną/dwie dziury. Żeby nie przedłużać historii od razu przejdę do setna: droga powiatowa na szczęście ubezpieczona w TUW, szkoda zarejestrowana, notatka policyjna zrobiona, rzeczoznawca już był.
Szkody które zauwazyłem:
1. uszkodzona felga i prawdopodobnie też opona przednia.
2. uszkodzone zawieszenie (lewy i prawy przód)
No właśnie i tutaj pojawia się problem:
1. felgi 17 oem – jaki jest orientacyjnie koszt nowej i czy bawic się w prostowanie (oczywiście to już po wypłaceniu odszkodowania w cenie nowej felgi) ?
2. Czy jeśli bąbel na oponie nie wyszedł od razu ale jest widoczny ślad w którym zapewne wyjdzie to czy domagać się wymiany na nową (opona 2015 rocznik goodyer efficient grip performance 1 sezon jeżdżona 7mm bieżnik)? i Jeśli tak to czy powinni mi zwrócić kasę lub wymienić dwie w jednej osi bo z godnie z przepisami nie mogę mieć dwóch różnych a to nie moja wina że jedna tylko się uszkodziła?
3. Najważniejszy rzeczoznawca nie jest w stanie sprawdzić co z zawieszenia jest uszkodzone więc w wycenie pewnie nie dostanę wyliczenia naprawy za nie. Sam dokładnie nie wiem co jest uszkodzone coś na pewno bo mi stuka i bije, a na diagnozie nie byłem jeszcze. I co teraz zrobić i gdzie się udać?
A może po prostu pojechac do aso na bezgotówkową naprawę? Choć nie wiem czy sam bym sobie tego nawet na ori częściach nie zrobił tylko na co zwrócić uwagę?
Pozdr.
  ale ASO zakomunikowało że jak to jest po wpadnięciu w dziurę i ubezpieczalnia drogi to oni się nie podejmują bezgotówkowej naprawy tylko gotówkowej.