Witam
Posypał mi się sworzeń wahacza w prawym przednim kole. Wiec zakupiłem nowy sworzeń i przystąpiłem do wymiany.
Znam się trochę na mechanice wiec nie spodziewałem się większych problemow. Zdemontowałem cały [wahacz i wybiłem stary sworzeń.
Nowy sworzeń taki jak na zdjęciu był w zestawie z segerem i to już mnie zdziwiło bo przy starym nigdzie segera nie było. Sworzeń jest nabijany na wieloklinie. Nabilem nowy sworzeń na wahacz i ku mojemu zdziwieniu bardzo łatwo wskoczył. Na sworzniu za wieloklinem jest takie uwolnienie widać to na zdjeciu. I jak sworzeń jest nabity do końca to jest trochę luźno w tym kielichu wahacza. Dziwne to jest rozwiązane. Miejsce na seger tez jest ale on nic nie wnosi do poprawy. Znajomy mechanik polecił mi abym przyspawał sworzeń do wahacza w kilku punktach od spodu, tak aby nie przegrzać sworznia.
Moje pytanie jest czy macie jakies inne rozwiazanie tego problemu i po co jest ten seger
Pozdrawiam
Sworzeń wahacza przedniego problem montażowy
Strona 1 z 1
- Załączniki
-
- Od: 12 cze 2014, 23:14
- Posty: 9
- Auto: Mazda 3
Rok 2005
Wersja TOP SPORT
Silnik 2.0 L 150 Km
Umnie w zeszłym tygodniu było podobnie tylko były problemy tego typu że sworznie po wciśnięciu na swoje miejsce miały luzy
sprawdziliśmy na 3 innych firmach, ciągle to samo więc wymieniłem cały wahacz :p
Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
Wymieniałem jakiś Japan Parts -04.2013 -problemów nie było – nie ma
Wymiana wachacza napewno rozwiazuje ten problem ale to wiaze sie z wiekszymi kosztami i skoro [waaaco?] jest dobry to po co go wymieniac.
- Od: 12 cze 2014, 23:14
- Posty: 9
- Auto: Mazda 3
Rok 2005
Wersja TOP SPORT
Silnik 2.0 L 150 Km
Miałem tak samo i zrobiłem to co polecił ci mechanik, spawarka i jazda oczywiście obok wiadro wody. krótki spaw woda i tak objechane w całości inaczej wytopił by się w środku. Jak narazie zrobiłem około 7tyś i wszystko o.
Oddam 2 czujniki ABS
Szpilki do kół
Ozonowanie samochodów i pomieszczeń.
Szpilki do kół
Ozonowanie samochodów i pomieszczeń.
Przechodziłem to samo, kiedy po wymianie sworznia, podczas jazdy wyskoczył mi z wahacza. Po radach mechaników założyłem nowy i obspawałem do okoła. Siedzi twardo i żadnych problemów nie ma. Będzie jedynie problem z wymianą jak już się zużyje 
- Od: 24 lip 2016, 04:02
- Posty: 7
- Auto: Mazda 3 BK
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość