Stuki w maglownicy

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez Tomasz1997 » 14 lip 2016, 18:30

Witam,
Mam do was pytanie takie jak w temacie, czy jeżeli z maglownicy wydobywają się stuki tzn. że maglownica jest do wymiany?
Forumowicz
 
Od: 13 lip 2016, 13:45
Posty: 53
Auto: Mazda 3 BK 2.0 2004

Postprzez iparts » 25 lip 2016, 14:11

Na początek sprawdź czy to na pewno maglownica? Może się okazać że to drążek kierowniczy i tak przenosi że wydaje się że to przekładnia. Jeżeli jesteś jednak pewien że to maglownica, to warto byłoby się wybrać na jej sprawdzenie, ewentualnie regenerację.
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 5 sie 2014, 13:50
Posty: 324 (1/5)
Skąd: Warszawa
Auto: CX-9 TB 3.7L 277KM

Postprzez Marcis » 9 sty 2019, 19:40

Wymieniał już ktoś drążek kierowniczy? Dużo z tym roboty?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2012, 10:48
Posty: 935 (4/18)
Skąd: Łomża
Auto: Mazda 3 GTA 2005 2.0 16V 150KM
Alfa Romeo SW 156 2003 2.0 166KM
Była Mazda 323F BA Red Classic
1.5 16V 1998r.

Postprzez KrzyzakMitsu » 11 sty 2019, 11:56

z drążkiem jest dość prosto – wystarczy wyjąć końcówkę kierowniczą ze zwrotnicy, potem ją odkręcić z drążka i wtedy drążek idzie łatwo – trzeba tylko mieć klucz, np. huzar
http://www.huzar.biz/produkty/narzedzia-do-zawieszenia/
tam jest jeszcze blaszka zabezpieczająca, ale huzar to odkręci, potem blaszkę zaklepać, dać końcówkę, zrobić zbieżność
Forumowicz
 
Od: 1 paź 2018, 19:44
Posty: 456 (17/14)
Auto: Mazda 5, Galant E32 i EA5, Leon 5F

Postprzez Marcis » 14 sty 2019, 10:43

Myślałem, że bez jego klucza się obejdzie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2012, 10:48
Posty: 935 (4/18)
Skąd: Łomża
Auto: Mazda 3 GTA 2005 2.0 16V 150KM
Alfa Romeo SW 156 2003 2.0 166KM
Była Mazda 323F BA Red Classic
1.5 16V 1998r.

Postprzez KrzyzakMitsu » 14 sty 2019, 12:32

Jeśli jest podejście od dołu to można próbować, ale ja np. taki klucz pożyczyłem – zostawiłem gościowi 300zł, zrobiłem swoje i oddałem.
Nie mam podnośnika ani kanału stąd mogłem operować tylko z poziomu podłogi.
Forumowicz
 
Od: 1 paź 2018, 19:44
Posty: 456 (17/14)
Auto: Mazda 5, Galant E32 i EA5, Leon 5F

Postprzez Marcis » 15 sty 2019, 20:02

Tak mam kanał. Jak poradziłeś sobie z osłonami drążka? Jest tam słaby dostęp.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2012, 10:48
Posty: 935 (4/18)
Skąd: Łomża
Auto: Mazda 3 GTA 2005 2.0 16V 150KM
Alfa Romeo SW 156 2003 2.0 166KM
Była Mazda 323F BA Red Classic
1.5 16V 1998r.

Postprzez KrzyzakMitsu » 16 sty 2019, 12:07

Zależy od auta – robiłem to w 2 Galantach z 2002 i 1998 – w pierwszym są sanki aluminiowe i sporo miejsca, oryginalna guma ma metalową opaskę zaciskową na cieńszym końcu i trytytkę na maglownicy. W 1998 roku sanki były stalowe i musiałem kilka śrubek odkręcić by zdjąć stalowe wzmocnienia, ale dostęp był w miarę OK. Zamontowany zamiennik Lamforder (był najtańszy, 18zł) ma już metalowe opaski zaciskowe na obu końcach i nie miałem najmniejszego problemu by je założyć – szczypcami.
Forumowicz
 
Od: 1 paź 2018, 19:44
Posty: 456 (17/14)
Auto: Mazda 5, Galant E32 i EA5, Leon 5F

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323