Strona 1 z 1

walniecie stuk przy dohamowywaniu z malej predkosci jak juz auto sie toczy

PostNapisane: 21 cze 2015, 13:28
przez mike84
Witam przeszukalem juz wiele tematów ale moze ktos z Forumowiczów mial podobny problem podczas dohamowywania jak na przyklad auto sie stacza z i wciskam wtedy hamulec slychac taki gluchy jeden stuk , jakby nawet walniecie jak hamuje z 60 do 0 nic nie slychac tylko jak sie toczy i wciskam hamulec slychac taki głuchy stuk nie jest on metaliczny podejrzewam ze moze byc to problem z prowadnicami tłoczków , jesli ktos mial podobny problem i sie uporał prosze o pomoc .

Re: walniecie stuk przy dohamowywaniu z malej predkosci jak juz auto sie toczy

PostNapisane: 21 cze 2015, 13:48
przez smile
Na moje to tarcza hamulcowa stuka. Zdejmij koło i sprawdź, czy tarcza jest zamocowana śrubami do piasty.

Re: walniecie stuk przy dohamowywaniu z malej predkosci jak juz auto sie toczy

PostNapisane: 21 cze 2015, 13:51
przez mike84
ok spróbuje no wlasnie to tak jakby cos sie ruszalo myslalem ze to przegub albo przekladnia ale sa ok ..

Re: walniecie stuk przy dohamowywaniu z malej predkosci jak juz auto sie toczy

PostNapisane: 21 cze 2015, 18:32
przez kropek101
mike84 Nie masz co sprawdzać dokręcenia tarcz smile ma BJ i tam owszem tarcze są podtrzymywane śrubami które są tylko po to aby nie latały gdy zdejmujemy koło.
W BK tarcze są wkładane na piastę i tyle. Tarcza jest dokręcana dopiero gdy założysz felgę i przykręcisz ją.

Re: walniecie stuk przy dohamowywaniu z malej predkosci jak juz auto sie toczy

PostNapisane: 21 cze 2015, 21:40
przez mike84
to gdzie szukac problemu zaciski tarcze ?????

Re: walniecie stuk przy dohamowywaniu z malej predkosci jak juz auto sie toczy

PostNapisane: 21 cze 2015, 22:16
przez smile
No to zobacz czy koła są dobrze dokręcone, z opisu mi wychodzi na luźna tarczę.
Kropek101 nie zna tego problemu, bo on swoje tarcze musiał wycinać szlifierką, tak przyrosły ;–)

TapTalk na Sony M2

Re: walniecie stuk przy dohamowywaniu z malej predkosci jak juz auto sie toczy

PostNapisane: 22 cze 2015, 18:15
przez kropek101
Nie ukrywam że tak było :|
Ja bym jeszcze sprawdził tulejki może są zapieczone, i przewody elastyczne czy nie są uszkodzone może jest zadzior standard dla grupy VW i robi się korek w przewodzie dopiero jak dostanie odpowiednie ciśnienie to stuknie.
w seacie miałem tak że płyn szedł do tłoczka ale nie wracał swobodnie przez co często piłowały tarcze. Może to głupie ale czasem takie dziwactwa się dzieją.