walniecie stuk przy dohamowywaniu z malej predkosci jak juz auto sie toczy

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez mike84 » 21 cze 2015, 13:28

Witam przeszukalem juz wiele tematów ale moze ktos z Forumowiczów mial podobny problem podczas dohamowywania jak na przyklad auto sie stacza z i wciskam wtedy hamulec slychac taki gluchy jeden stuk , jakby nawet walniecie jak hamuje z 60 do 0 nic nie slychac tylko jak sie toczy i wciskam hamulec slychac taki głuchy stuk nie jest on metaliczny podejrzewam ze moze byc to problem z prowadnicami tłoczków , jesli ktos mial podobny problem i sie uporał prosze o pomoc .
Forumowicz
 
Od: 18 kwi 2012, 20:14
Posty: 64
Skąd: Kutno, łódzkie
Auto: mazda 323 f bj 2.0 ditd, a od lutego Mazda 3 BK 2004 nordic green

Postprzez smile » 21 cze 2015, 13:48

Na moje to tarcza hamulcowa stuka. Zdejmij koło i sprawdź, czy tarcza jest zamocowana śrubami do piasty.
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez mike84 » 21 cze 2015, 13:51

ok spróbuje no wlasnie to tak jakby cos sie ruszalo myslalem ze to przegub albo przekladnia ale sa ok ..
Forumowicz
 
Od: 18 kwi 2012, 20:14
Posty: 64
Skąd: Kutno, łódzkie
Auto: mazda 323 f bj 2.0 ditd, a od lutego Mazda 3 BK 2004 nordic green

Postprzez kropek101 » 21 cze 2015, 18:32

mike84 Nie masz co sprawdzać dokręcenia tarcz smile ma BJ i tam owszem tarcze są podtrzymywane śrubami które są tylko po to aby nie latały gdy zdejmujemy koło.
W BK tarcze są wkładane na piastę i tyle. Tarcza jest dokręcana dopiero gdy założysz felgę i przykręcisz ją.
Oddam 2 czujniki ABS
Szpilki do kół

Ozonowanie samochodów i pomieszczeń.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lut 2011, 00:49
Posty: 1581 (5/41)
Skąd: Żory
Auto: Seat Altea XL 2,0 TDI CR 170KM i 370Nm

Była Mazda 3 BK Y6 2006r
Mazda 323f 1,5 16v 88km 98r

Postprzez mike84 » 21 cze 2015, 21:40

to gdzie szukac problemu zaciski tarcze ?????
Forumowicz
 
Od: 18 kwi 2012, 20:14
Posty: 64
Skąd: Kutno, łódzkie
Auto: mazda 323 f bj 2.0 ditd, a od lutego Mazda 3 BK 2004 nordic green

Postprzez smile » 21 cze 2015, 22:16

No to zobacz czy koła są dobrze dokręcone, z opisu mi wychodzi na luźna tarczę.
Kropek101 nie zna tego problemu, bo on swoje tarcze musiał wycinać szlifierką, tak przyrosły ;–)

TapTalk na Sony M2
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez kropek101 » 22 cze 2015, 18:15

Nie ukrywam że tak było :|
Ja bym jeszcze sprawdził tulejki może są zapieczone, i przewody elastyczne czy nie są uszkodzone może jest zadzior standard dla grupy VW i robi się korek w przewodzie dopiero jak dostanie odpowiednie ciśnienie to stuknie.
w seacie miałem tak że płyn szedł do tłoczka ale nie wracał swobodnie przez co często piłowały tarcze. Może to głupie ale czasem takie dziwactwa się dzieją.
Oddam 2 czujniki ABS
Szpilki do kół

Ozonowanie samochodów i pomieszczeń.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lut 2011, 00:49
Posty: 1581 (5/41)
Skąd: Żory
Auto: Seat Altea XL 2,0 TDI CR 170KM i 370Nm

Była Mazda 3 BK Y6 2006r
Mazda 323f 1,5 16v 88km 98r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323