walniecie stuk przy dohamowywaniu z malej predkosci jak juz auto sie toczy
Strona 1 z 1
Witam przeszukalem juz wiele tematów ale moze ktos z Forumowiczów mial podobny problem podczas dohamowywania jak na przyklad auto sie stacza z i wciskam wtedy hamulec slychac taki gluchy jeden stuk , jakby nawet walniecie jak hamuje z 60 do 0 nic nie slychac tylko jak sie toczy i wciskam hamulec slychac taki głuchy stuk nie jest on metaliczny podejrzewam ze moze byc to problem z prowadnicami tłoczków , jesli ktos mial podobny problem i sie uporał prosze o pomoc .
- Od: 18 kwi 2012, 20:14
- Posty: 64
- Skąd: Kutno, łódzkie
- Auto: mazda 323 f bj 2.0 ditd, a od lutego Mazda 3 BK 2004 nordic green
mike84 Nie masz co sprawdzać dokręcenia tarcz smile ma BJ i tam owszem tarcze są podtrzymywane śrubami które są tylko po to aby nie latały gdy zdejmujemy koło.
W BK tarcze są wkładane na piastę i tyle. Tarcza jest dokręcana dopiero gdy założysz felgę i przykręcisz ją.
W BK tarcze są wkładane na piastę i tyle. Tarcza jest dokręcana dopiero gdy założysz felgę i przykręcisz ją.
Oddam 2 czujniki ABS
Szpilki do kół
Ozonowanie samochodów i pomieszczeń.
Szpilki do kół
Ozonowanie samochodów i pomieszczeń.
No to zobacz czy koła są dobrze dokręcone, z opisu mi wychodzi na luźna tarczę.
Kropek101 nie zna tego problemu, bo on swoje tarcze musiał wycinać szlifierką, tak przyrosły ;–)
TapTalk na Sony M2
Kropek101 nie zna tego problemu, bo on swoje tarcze musiał wycinać szlifierką, tak przyrosły ;–)
TapTalk na Sony M2
Nie ukrywam że tak było
Ja bym jeszcze sprawdził tulejki może są zapieczone, i przewody elastyczne czy nie są uszkodzone może jest zadzior standard dla grupy VW i robi się korek w przewodzie dopiero jak dostanie odpowiednie ciśnienie to stuknie.
w seacie miałem tak że płyn szedł do tłoczka ale nie wracał swobodnie przez co często piłowały tarcze. Może to głupie ale czasem takie dziwactwa się dzieją.
Ja bym jeszcze sprawdził tulejki może są zapieczone, i przewody elastyczne czy nie są uszkodzone może jest zadzior standard dla grupy VW i robi się korek w przewodzie dopiero jak dostanie odpowiednie ciśnienie to stuknie.
w seacie miałem tak że płyn szedł do tłoczka ale nie wracał swobodnie przez co często piłowały tarcze. Może to głupie ale czasem takie dziwactwa się dzieją.
Oddam 2 czujniki ABS
Szpilki do kół
Ozonowanie samochodów i pomieszczeń.
Szpilki do kół
Ozonowanie samochodów i pomieszczeń.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości