pół biedy jak klepnie przy zgaszonym silniku gorzej jak na odpalonym.
W autach grupy VAG to nie przypominam sobie żeby miał ktoś w rodzinie i mu nie stukało. i każdy jeździł i nic złego się nie działo. Więc nie ma co od razu siać paniki tylko na spokojnie do tematu podejść.
Dziwi mnie to że taki mały przebieg może dużo w miejscu kręcisz albo fabrik feler
Regulacja maglownicy
1, 2
Zero panic. Po prostu zaczęło mnie to denerwować. Chcę auto doprowadzić do perfect.
Hm – w miejscu ? Po co ?
Autem w ciągu roku robie max 5-6tys km, ale to nie zmienia faktu ,że mnie nerwi to
Obstawiam fabrik zad
Hm – w miejscu ? Po co ?
Autem w ciągu roku robie max 5-6tys km, ale to nie zmienia faktu ,że mnie nerwi to
Obstawiam fabrik zad
Ostatnio edytowano 11 mar 2014, 01:32 przez Wojtek, łącznie edytowano 1 raz
Powód: nie nalezy cytowac calych postow... zwłaszcza poprzedniego.
Powód: nie nalezy cytowac calych postow... zwłaszcza poprzedniego.
- Od: 9 lis 2013, 08:51
- Posty: 58
- Auto: mazda 3 1,6 benzyna 08r
Niezłe jajca, w 5 letnim autku luz na maglu. Kiedy u siebie na zgaszonym silniku zacząłem szybko ruszać kierownicą, też coś pukało jakby drążki, końcówki, magiel właśnie, ale po odpaleniu silnika, jak układ zapełnił się płynem i ciśnieniem, zero pukania i luzu trzymałęm oba drążki rekoma, kumpel machał kierownicą i ok.
Majta Ci kierownicą przy wiekszej predkości? 130 i wyżej ? pyka magiel przy manewrach parkingowych?
Majta Ci kierownicą przy wiekszej predkości? 130 i wyżej ? pyka magiel przy manewrach parkingowych?
Z czego zrobiony jest element magla poz 14 ? http://tufotki.pl/i8tgA
- Od: 9 lis 2013, 08:51
- Posty: 58
- Auto: mazda 3 1,6 benzyna 08r
Panowie nie wprowadzajcie w błąd. W Maździe 3 1,6 nie da się wyregulować magla, bez opuszczenia sanek. Sanki wystarczy opuścić kilka cm, aby było miejsce na ruch klucza 41
- Od: 9 lis 2013, 08:51
- Posty: 58
- Auto: mazda 3 1,6 benzyna 08r
Panowie regulował ktoś magla w LFie? Jest taka możliwość? Płyn jest w porządku, wszystko czyste suche i pracuje wzorowo, tylko czuć od jakiegoś czasu luz idealnie na maglu, rozbierałem końcówki itp ale to nie one.
Może ktoś by był mi wstanie pomoc? Mam ogromny luz na lewym drążku. Przy skręcaniu skrzypi, a jeździe, przyspieszaniu, hamowaniu stuka dosyć mocno. Końcówki są dobre, tylko czuje luz na lewym drążku i nie wiem czy to od maglownicy czy drążka. Jak to sprawdzić?
złap za drążek i nim poruszaj przecież wyczujesz luz jeśli będzie, drążek ma pod osłoną gałkę mogła się wybić. Zobacz też czy osłona jest cała może ma gdzieś dziurę i dostała się wilgoć
Oddam 2 czujniki ABS
Szpilki do kół
Ozonowanie samochodów i pomieszczeń.
Szpilki do kół
Ozonowanie samochodów i pomieszczeń.
Właśnie patrzyłem jeszcze raz, jednak to nie jest na lewym drążku. Raz na lewym, raz na prawym. Stukot dokładnie pochodzi z miejsca wejścia kierownicy do maglownicy. Luz jest na tyle duży że przy ruszaniu lub hamowaniu głośno tłucze. No i skręcaniu kierownicą niemiłosiernie. Stało to się dosłownie z dnia na dzień.
Witam i podłączam się do powyższego tematu. Diagnosta stwierdził lekki luz na maglownicy (Mazda 3 BK 2005 2.0 150KM). Faktycznie słychać delikatne stuki na poprzecznych nierównościach i na wył. silniku przy kręceniu kierownicą.
Czy na załączonym zdjęciu, zaznaczona śruba odpowiada za kasowanie luzu???
Czy na załączonym zdjęciu, zaznaczona śruba odpowiada za kasowanie luzu???
- Od: 7 paź 2020, 08:54
- Posty: 1
- Auto: Mazda 3 BK, 2.0, 2005
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości