Mam to samo, też prawa strona. Byłem 3 dni temu na trzepaczkach sprawdzali amorki i wszystko w granicach normy. Luzów brak. Też nic nie znaleźli. Generalnie mówili mi że zawieszenie zawsze zużywa się szybciej z prawej strony przez naszych kochanych drogowców, którzy budują studzienki (najwięcej studzienek) po prawej stronie. To może być kończący się amortyzator który głośniej pracuje.
Generalnie Mazdy mają twarde zawieszenie.
Ja mam tak że jak przejeżdżam przez progi czy uskoki to pracuje normalnie. Stuka gdy droga jest pofalowana i nierówna. Dziwne ale na razie pogłaśniam muzykę i modle się o jeszcze rok jazdy na nich. Poczytałem tu na forum że fajny amorek, tj. taki który będzie miał dobre właściwości amortyzujące i nie zdechnie za pół roku oferuje producent Sachs. Cena to koło 200 zł na iparts. x2 bo wymienia się parami, plus dojdą do tego jakieś tulejki, może sworzeń i już z robotą nie masz 600-700 zł. Ale za to komfort i względną ciszę
