Drgania kierownicy od 100km/h (str. 4)

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez cbr » 9 lis 2012, 20:33

Podjedź może do nich:
viewtopic.php?f=101&t=92358
2+2=5
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 mar 2011, 00:01
Posty: 2823 (0/26)
Skąd: Białystok
Auto: Vauxhall Vectra SRI
Mazda3 109KM Y6 2004 (była)

Postprzez ZOOMik » 9 lis 2012, 23:57

tradeitdamn napisał(a):zagraża i niszczy całe zawieszenie. nikt mi nie wmówi ze takie drgania nie maja negatywnego wpływu na pozostałe elementy skręcane i metalowo-gumowe. taka mam naturę ze nie odpuszczę dopóki nie znajdę. a jak nie to zepchnę auto do Wisły :)

Masz absolutną rację, dlatego załatw to możliwie jak najszybciej.
Widzę, że dalej drążycie temat, na dodatek pojawili się inni Koledzy z taką samą usterką, więc podpowiem, że niemal pewne, że przyczyną jest uszkodzony przegub wewnętrzny – jak traficie do mechanika niech to sprawdzi w pierwszej kolejności. Przerabiałem kiedyś w Fordzie :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2010, 09:22
Posty: 1997 (7/47)
Skąd: lubelskie
Auto: Mazda 3BL SPORT '09

Postprzez kropek101 » 10 lis 2012, 10:02

Przegub wewnetrzny nie możliwe wymieniłem całą półoś i nie pomogło wszystko jak nowe w zawieszeniu opony i felgi ok geometria ustawiana 2x a mazda telepie już zastanawiam się czy to nie wina sprzęgła lub innego el.docisk ale już by pewnie to się rozleciało mam tak prawie 50tyś. przejechane i jakoś objaw się nie zmienia
Oddam 2 czujniki ABS
Szpilki do kół

Ozonowanie samochodów i pomieszczeń.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2011, 23:49
Posty: 1581 (5/41)
Skąd: Żory
Auto: Seat Altea XL 2,0 TDI CR 170KM i 370Nm

Była Mazda 3 BK Y6 2006r
Mazda 323f 1,5 16v 88km 98r

Postprzez akostarek » 10 lis 2012, 10:17

kropek101 po objawach jakie opisałeś szukałbym przyczyn raczej w zawieszeniu silnika / skrzyni ew dwumas. Przy 80 km/h i 5biegu jest jakies 1600 obr, przyspieszanie w takim momencie to praktycznie przeciążanie silnika, zawsze będą występowały jakieś drgania (ale raczej nie opisałbym ich tak jak w Twoim przypadku). U mnie po prostu słychać, że silnik ma ciężko, dość nisko i twardo mruczy, występują też delikatne drgania. Ogólnie to staraj się unikać mocnego przyspieszania na 4 i 5 biegu z takich obrotów.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2011, 10:57
Posty: 1371 (0/8)
Skąd: Śląsk
Auto: Mazda3 BK Y6 '05

Postprzez tradeitdamn » 10 lis 2012, 12:49

ok wizyta i jazda testowa w serwisie zaliczona. przegub i półoś wyeliminowano a przynajmniej na tym etapie oględzin. w sumie to półosie i przeguby wykluczyli w dwóch serwisach -w aso mazdy w którym dziś byłem oraz w sieciowym feuvercie pare dni temu – trafiłem przypadkowo na jakąś promocja z d*** za 1zł gdzie sprawdzali (prawie pół godziny więc szacun) zawieszenie przed nadciągająca zimą.

prawdopodobna przyczyna po dzisiejszej jeździe testowej
1. piasta
2. lub coś tam na łączeniu tarczy hamulcowej z budą auta nie wiem gdzie bo nie znam budowy aż tak (ale chodziło o to ze może krzywo coś tam jest)
3. wada fabryczna opony

liczę na to że wszystkiego dowiem się za tydzień jak odstawie auto na bardziej dokładne oględziny powiązane z rozebraniem przedniego zawiasu.
Przez miasto jak samoloteeeeeeem...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 paź 2010, 21:39
Posty: 303 (8/1)
Skąd: Kraków/NH

Postprzez Paolo » 10 lis 2012, 12:55

pochwal sie ile Cie w andorze skasowali :> i w której aso zostawiasz auto?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 mar 2012, 13:46
Posty: 1832 (106/48)
Skąd: Kraków
Auto: Grafitowe

Postprzez tradeitdamn » 10 lis 2012, 13:03

Paolo napisał(a):pochwal sie ile Cie w andorze skasowali :> i w której aso zostawiasz auto?

hmm miało być 80zł ale w związku z planowana wizyta za którą bede musiał cos 320zł zapłacic to dziś nie wzięli nic. jesli bedzie to piasta (cena ~400zł) to wymiana częscie w tych 320zł jest już zawarta.
takie wyceny sa dla mnie jak najbardziej akceptowalne i osiągalne w moim budżecie wiec generalnie jest światełko w tunelu i może nie będzie wodowania na stopniu wodnym dąbie :)
Przez miasto jak samoloteeeeeeem...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 paź 2010, 21:39
Posty: 303 (8/1)
Skąd: Kraków/NH

Postprzez Paolo » 10 lis 2012, 13:46

to jeżeli to było w andorze to chyba dużo się tam pozmieniało bo do tej pory (świadkiem marianek, który miał problem ze swoja stara madzią) za wjazd na serwis krzykneli mu ok 100 zł jak nie więcej...

tak czy inaczej trzymam kciuki
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 mar 2012, 13:46
Posty: 1832 (106/48)
Skąd: Kraków
Auto: Grafitowe

Postprzez tradeitdamn » 10 lis 2012, 13:52

Paolo napisał(a):to jeżeli to było w andorze to chyba dużo się tam pozmieniało bo do tej pory (świadkiem marianek, który miał problem ze swoja stara madzią) za wjazd na serwis krzykneli mu ok 100 zł jak nie więcej... tak czy inaczej trzymam kciuki


tak to było w andorze. i póki co złego słowa o nich nie powiem bo to moja 4 wizyta tam i zawsze jakoś przyzwoicie cenowo mnie traktowali.
Przez miasto jak samoloteeeeeeem...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 paź 2010, 21:39
Posty: 303 (8/1)
Skąd: Kraków/NH

Postprzez kropek101 » 10 lis 2012, 16:51

akostarek napisał(a): kropek101 po objawach jakie opisałeś szukałbym przyczyn raczej w zawieszeniu silnika / skrzyni ew dwumas. Przy 80 km/h i 5biegu jest jakies 1600 obr, przyspieszanie w takim momencie to praktycznie przeciążanie silnika, zawsze będą występowały jakieś drgania (ale raczej nie opisałbym ich tak jak w Twoim przypadku). U mnie po prostu słychać, że silnik ma ciężko, dość nisko i twardo mruczy, występują też delikatne drgania. Ogólnie to staraj się unikać mocnego przyspieszania na 4 i 5 biegu z takich obrotów.


Dwumas jest ok sanki silnika wymienione nawet jak się zaczyna dociskać po gazie od 2 tyś to mocno drga. Jedynie co poduszka mogła swoje dostać ale jak by była walnięta to by się rozciekła w końcu jest olejowa
Oddam 2 czujniki ABS
Szpilki do kół

Ozonowanie samochodów i pomieszczeń.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2011, 23:49
Posty: 1581 (5/41)
Skąd: Żory
Auto: Seat Altea XL 2,0 TDI CR 170KM i 370Nm

Była Mazda 3 BK Y6 2006r
Mazda 323f 1,5 16v 88km 98r

Postprzez mazz777 » 10 lis 2012, 17:15

2. lub coś tam na łączeniu tarczy hamulcowej z budą auta nie wiem gdzie bo nie znam budowy aż tak (ale chodziło o to ze może krzywo coś tam jest)


Według opisu z pierwszego postu wiemy co zostało juz w aucie wymienione to naprawdę niewiele elementów pozostało do wymiany. Można by sie zastanowić nad wymianą łącznika stabilizatora, amortyzator już jest nowy wiec do sprawdzenie została by jedynie osadzona na nim poduszka z łożyskiem. By nie wymieniać półosi to warto by sprawdzić podporę. Jeżeli mechanik mówił ze być może uszkodzona jest piasta to na pewno chodziło o łożysko piasty a w naszych mazdach wymienia się je razem z piastą. Osobiście stawiam na łożysko piasty lub podpory.
Z opisu wiem ze koła byly wyważane kilkakrotnie, i jak sie domyślam tylko statycznie. Warto by bylo wyważyć je jeszcze dynamicznie.

Mam opis metody wyważenia kół ze strony Auto Świata <nauka>

Do tych czynności, o których kierowca nie może zapominać, należy wyważenie kół. – Jak kierowca może poznać, że koła w jego samochodzie są niewyważone? – Najważniejszy objaw, którego nie sposób nie zauważyć, to drgania zakłócające działanie układu kierowniczego. Te drgania odczuwane na kierownicy będą pojawiały się zarówno podczas jazdy, jak i hamowania. Rozpozna je nawet mało doświadczony kierowca. – Drgania może wywołać także zła nawierzchnia drogi. – Tak, ale drgania pochodzące od nawierzchni będą się zmieniały, a na lepszym odcinku zupełnie ustaną. Natomiast przy niewyważonych kołach drgania kierownicy odczuwane będą cały czas, nawet na drodze gładkiej jak stół. – Kiedy zatem należy wyważać koła? – Za każdym razem, kiedy opona zdejmowana jest z felgi (na przykład po naprawie opony po przebiciu). Także po jeździe w trudnych warunkach, po bardzo złych drogach, po wertepach, po wpadnięciu w większą dziurę, gwałtownym wjechaniu na wysoki krawężnik itp. W takich sytuacjach ciężarki wyważające przymocowane do felgi mogły oderwać się. Po jeździe w trudnym terenie, w błocie, w głębokim śniegu należy też sprawdzić, czy na feldze nie osadziło się zaschnięte błoto. Może ono działać tak jak ciężarek i powodować efekt niewyważenia. – Na czym polega wyważenie statyczne oraz dynamiczne kół samochodu? – Statyczne polega na wyważeniu koła wokół jego osi obrotu. Obraca się kołem i sprawdza, czy za każdym razem zatrzymuje się w innej pozycji. Jeśli zawsze w tym samym miejscu – jest niewyważone. Wtedy po przeciwnej stronie należy zamocować ciężarek równoważący to niewyważenie. Natomiast dynamiczne wyważenie to sprawdzenie, czy koło nie ma "bicia" na boki. Niweluje się je również odpowiednim ciężarkiem. W autach osobowych ciężarki mają wagę od 5 do 120 gramów. W ciężarowych, gdzie koła są znacznie większe i cięższe, ciężarki ważą nawet do kilkuset gramów. Na felgi stalowe ciężarki mocuje się za pomocą zacisku. Na felgach z lekkich stopów, głównie z powodów estetycznych, przykleja się je od wewnątrz felgi.

http://www.auto-swiat.pl/1-wywazanie-kol

Powodzenia ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 mar 2010, 01:47
Posty: 133
Skąd: Sandomierz-Tarnobrzeg
Auto: Mazda 3
CiTD 109KM 2005
Ford Mondeo MK4

Postprzez tradeitdamn » 10 lis 2012, 19:46

mazz777 napisał(a):amortyzator już jest nowy wiec do sprawdzenie została by jedynie osadzona na nim poduszka z łożyskiem. By nie wymieniać półosi to warto by sprawdzić podporę. Jeżeli mechanik mówił ze być może uszkodzona jest piasta to na pewno chodziło o łożysko piasty a w naszych mazdach wymienia się je razem z piastą. Osobiście stawiam na łożysko piasty lub podpory.
Z opisu wiem ze koła były wyważane kilkakrotnie, i jak się domyślam tylko statycznie. Warto by bylo wyważyć je jeszcze dynamicznie.


hmm łożysko amortyzatora wymieniane nie było – bo wizualnie (miałem je fizyczynie w rece) nie wygladało na uszkodzone – wrecz przeciwnie – wygladało na ładną zdrową czesc. dlatego po konsultacjach tu na forum i moim mechanikiem zdecydowałem sie kupic tylko zestaw amorów kyb + protection kita.

co do piasty – ja mam wersje poliftingową 06'2006 wiec da sie w niej wymienić samo łożysko. jednak cena piasty jest na tyle przyzwoita ze zeby spac spokojnie to mogę wymienić cały element – nie stanowi to dla mnie problemu oby tylko było to logicznie uzasadnione.

co do wywazania – w sumie nie znam w krakowie zakładu ktory oferuje wywazanie kół bez sciagania z auta. dlatego wywazane były statycznie – 3 razy na maszynach fiirmy troll a dwa na jakis innych ktorych nie pamietam :)

a na ten tydzien zaplanowałem nastepujacy test.
moje opony letnie na innych felgach (tylko musze skombinowac felgi 16")
inne opony na moich felgach (opony juz mam)
moje opony na moich felgach w innym aucie (tez juz załatwiłem)
w ten sposob wyeliminuje sam podpunkt 3.

mazz777 napisał(a):Kiedy zatem należy wyważać koła? – Za każdym razem, kiedy opona zdejmowana jest z felgi (na przykład po naprawie opony po przebiciu). Także po jeździe w trudnych warunkach, po bardzo złych drogach, po wertepach, po wpadnięciu w większą dziurę, gwałtownym wjechaniu na wysoki krawężnik

hmm no to zaczne zbierac na ta maszyne bo w krakowie takie dziury ze trzeba bedzie wyważać codziennie :)
Przez miasto jak samoloteeeeeeem...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 paź 2010, 21:39
Posty: 303 (8/1)
Skąd: Kraków/NH

Postprzez JohnyS » 11 lis 2012, 19:04

tradeitdamn napisał(a):co do piasty – ja mam wersje poliftingową 06'2006 wiec da sie w niej wymienić samo łożysko. jednak cena piasty jest na tyle przyzwoita ze zeby spac spokojnie to mogę wymienić cały element – nie stanowi to dla mnie problemu oby tylko było to logicznie uzasadnione.

Samą piastę raczej masz ok. Krzywa piasta=krzywo chodząca tarcza i koło, drgania przy hamowaniu, bardzo rozgrzewająca się tarcza/piasta/felga, zmniejszona skuteczność hamulców itd.
Raczej szybko byś się zorientował ;)

tradeitdamn napisał(a):co do wywazania – w sumie nie znam w krakowie zakładu ktory oferuje wywazanie kół bez sciagania z auta. dlatego wywazane były statycznie – 3 razy na maszynach fiirmy troll a dwa na jakis innych ktorych nie pamietam :)

Na każdej wyważarce można wyważać statycznie i dynamicznie. Statycznie wyważa się głównie wąskie koła motocyklowe, dynamicznie, wszystkie koła samochodowe.
Wyważenie z kołami na samochodzie, to doważanie. Jak koła są już wyważone i założone na samochód, wyważa się koło, razem z całym układem napędowym. W dzisiejszych czasach się już tego nie stosuje, a jeśli już, to tylko w bardzo szybkich samochodach.
tradeitdamn napisał(a):a na ten tydzien zaplanowałem nastepujacy test.
moje opony letnie na innych felgach (tylko musze skombinowac felgi 16")
inne opony na moich felgach (opony juz mam)
moje opony na moich felgach w innym aucie (tez juz załatwiłem)
w ten sposob wyeliminuje sam podpunkt 3.

Super pomysł, ale pierwszą próbę zrób z czyimiś (dobrymi ;) kołami, na Twoim samochodzie.
Mazda 6 2.0 GY MZR-CD 143KM 2007r. Parrot 9200 + Yanosik + Connect 2 BT
8szt. 6,5x16" 205/55 R16 Continental TS830P SEAL + Dunlop SP Sport 9000
ObrazekObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 maja 2010, 09:57
Posty: 89 (1/0)
Skąd: Gdańsk
Auto: Mazda 6 2.0 MZR-CD

Postprzez tradeitdamn » 11 lis 2012, 20:28

skoro to nie piasta to czy łozysko moze generowac wibracje?
Przez miasto jak samoloteeeeeeem...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 paź 2010, 21:39
Posty: 303 (8/1)
Skąd: Kraków/NH

Postprzez Lukaszgracz » 12 lis 2012, 10:44

Hej. Jak mówisz że nie dasz spokoju tej sprawie to sprawdz i ewentualnie wymien łożysko podpory półosi. Jeżeli wymiana poskutkuje pojdę twoim sladem i tak oboje pozbędziemy się problemu. Mi się wydaje, że te wibracje pochodzą od nierównych obrotów któregoś z elementów napędowych i tutaj upatruję wibrujące półosie, a jeżeli luz na łozysku to wiadomo że półosie będą wpadały w wibrację – Ameryki nie odkryłem :).

Przestancie już pisać o oponach felgach itp. przecież nie jesteśmy totalnymi głąbami. U mnie wibruje zarówno na letnich które mam na oryginalnych alu jak i zimowych felgi stalowe. Przed każdą zmianą kół z zimowych na letnie i odwrotnie zawszę jade sprawdić ich wyważenie. Eksperymentując zamieniałem każde koło z osobna i wibracje nie ustępują. Koła felgi opony już dawno wykluczyłem z grona podejrzanych.

Dodam od siebie że wibracje nasilają się w czasie. Jak pierwszy raz je wyczułem minęło już prawie 1,5 roku i powiem że są coraz mocniej odczuwalne.

Dopisano 12 listopada 2012, o 10:49:

mazz777 napisał(a):Osobiście stawiam na łożysko piasty lub podpory.


I tu kolejna osoba która może mieć rację :)

Dodam że wymieniałem łożysko piasty więc zostało mi tylko łozysko podpory ale na razie nie mam na to kasy więc ja psuję ale może ty spróbjesz.
Pozdro
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 maja 2010, 23:52
Posty: 92
Skąd: Lubuskie
Auto: Mazda 3 2.0 A/T 150 KM

Postprzez tradeitdamn » 12 lis 2012, 12:56

ile kosztuje to łożysko podpory?
Przez miasto jak samoloteeeeeeem...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 paź 2010, 21:39
Posty: 303 (8/1)
Skąd: Kraków/NH

Postprzez Lukaszgracz » 13 lis 2012, 13:27

Osobiście nie wiem ile to kosztuje i jak napisałem gdzieś wcześniej, jak się rozsypie to wymienię.
Kiedyś przejmowałem się samochodami przed M3 miałem Forda Focusa MK-1 ([tiiit] auto, żałuję że tego modelu nie produkują bo na pewno bym go kupił ponownie z salonu) i też jak coś tylko zaskrzypiało od razu poszukiwania przyczyn jazda do mechaników itp. , wymieniłem w nim wszystko na bieżąco nawet przed terminami przeglądowymi: klocki, tarcze, oleje, filtry kupa kasy na to szła bo myślałem że to jest to jedyne auto na całe życie. Po czym okazyjnie trafiła mi się M3 z pewnej ręki o wiele młodsza, ładniejsza z mniejszym przebiegiem i ją kupiłem. Jak później sobie pomyślałem ile kasy wydałem na tego focusa to aż mi się żal zrobiło i tak samo jak widzę ile Ty wymieniłeś w swojej M3 to płakać mi się chce. Od tej pory stwierdziłem że nie ma co być nadgorliwym bo auto rzecz nabyta. Ale tyle mojego sentymentalnego wywodu

Czy drga ci tylko kierownica czy całe autko. Ja jestem na tyle wyczulony tym tematem że nawet jadąc jako pasażer i dotykając np. kokpitu też czyje to wibrowanie.

Czy wibracje występujące u ciebie są raczej boczne czy góra dół?

U mnie wibracje góra dół dlatego obstawiam to łożysko podpory półosi. Półoś ułożona jest mniej więcej poziomo, a luz na łożysku powoduje że siły działają góra dół lub jak kto woli przód tył.

Dopisano 13 listopada 2012, o 13:27:

Osobiście nie wiem ile to kosztuje i jak napisałem gdzieś wcześniej, jak się rozsypie to wymienię.
Kiedyś przejmowałem się samochodami przed M3 miałem Forda Focusa MK-1 ([tiiit] auto, żałuję że tego modelu nie produkują bo na pewno bym go kupił ponownie z salonu) i też jak coś tylko zaskrzypiało od razu poszukiwania przyczyn jazda do mechaników itp. , wymieniłem w nim wszystko na bieżąco nawet przed terminami przeglądowymi: klocki, tarcze, oleje, filtry kupa kasy na to szła bo myślałem że to jest to jedyne auto na całe życie. Po czym okazyjnie trafiła mi się M3 z pewnej ręki o wiele młodsza, ładniejsza z mniejszym przebiegiem i ją kupiłem. Jak później sobie pomyślałem ile kasy wydałem na tego focusa to aż mi się żal zrobiło i tak samo jak widzę ile Ty wymieniłeś w swojej M3 to płakać mi się chce. Od tej pory stwierdziłem że nie ma co być nadgorliwym bo auto rzecz nabyta. Ale tyle mojego sentymentalnego wywodu

Czy drga ci tylko kierownica czy całe autko. Ja jestem na tyle wyczulony tym tematem że nawet jadąc jako pasażer i dotykając np. kokpitu też czyje to wibrowanie.

Czy wibracje występujące u ciebie są raczej boczne czy góra dół?

U mnie wibracje góra dół dlatego obstawiam to łożysko podpory półosi. Półoś ułożona jest mniej więcej poziomo, a luz na łożysku powoduje że siły działają góra dół lub jak kto woli przód tył.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 maja 2010, 23:52
Posty: 92
Skąd: Lubuskie
Auto: Mazda 3 2.0 A/T 150 KM

Postprzez georgb » 13 lis 2012, 14:24

cześć, powiedz mi jedno z jaką dokładnością wyważali ci koła w aucie? Pytam, ponieważ standardowo robią to z dok. 5g. Poproś żeby zrobili ci z dokładnością 2g. Kiedyś też się zastanawiałem jak miałem inne auto nad biciem kół i czasem to pomaga.
pozdr Grzegorz
Początkujący
 
Od: 2 lis 2012, 16:42
Posty: 20
Skąd: (Galicja), Małopolska
Auto: Mazda 3 BK, sedan, 1,6 benzyna 2006r.

Postprzez tede190 » 13 lis 2012, 17:49

jeżeli nie wymieniłeś drugiego przegubu wewnętrznego to go wymień bo to są objawy wskazujące na to
Początkujący
 
Od: 13 lis 2012, 17:43
Posty: 11
Skąd: Olsztyn
Auto: mazda millenia 2,5 v6 2002

Postprzez tradeitdamn » 13 lis 2012, 18:37

tede190 napisał(a):jeżeli nie wymieniłeś drugiego przegubu wewnętrznego to go wymień bo to są objawy wskazujące na to


a ja słyszałem ze przegub wewnętrzny daje dość charakterystyczne sygnały dzwiękowe. a u mnie cisza jak makiem zasiał :) pozatym ten przegub wew. kosztuje 1100zł/szt. + wymiana. są dwa a ze nie wiadomo który to musiałbym wywalić pewnie z 3k i trzymać kciuki. chyba jednak poczekam aż się wyklarują inne rzeczy. przeguby i półosie zostawiam sobie na deser.

Dopisano 13 lis 2012, 18:41:

georgb napisał(a):cześć, powiedz mi jedno z jaką dokładnością wyważali ci koła w aucie? Pytam, ponieważ standardowo robią to z dok. 5g. Poproś żeby zrobili ci z dokładnością 2g. Kiedyś też się zastanawiałem jak miałem inne auto nad biciem kół i czasem to pomaga.
pozdr Grzegorz


nie, temat wyważarek uważam za zamkniety i nie bede wywazał po raz kolejny. bo to szkoda czasu i piniendzy – sa wywazone dobrze bo wywazylem je w jednym punkcie, pojechalem do drugiego, wszystko było cacy i nie trzyba było wprowadzać korekty.

Dopisano 13 lis 2012, 18:44:

Lukaszgracz napisał(a):Czy wibracje występujące u ciebie są raczej boczne czy góra dół?


piszac drżenie mam na myśli minimalne ruchy skrętne kierownicy raz to w prawo raz to w lewo, drga tylko kierownica a nie cala buda.


z ciekawostek dziś zaobserwowanych poza drganiami w jeździe na wprost powyżej 90-100km/h wyczułem tez drgania na dohamowaniach z zakresie prędkości od 80 do 50km/h
Przez miasto jak samoloteeeeeeem...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 paź 2010, 21:39
Posty: 303 (8/1)
Skąd: Kraków/NH

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323