Mazda3 BK 1.6 benz. szarpie przy zmianie bięgów 1-2 2-3

witajcie:)
mam wiele tematów nie zakończonych, nie zawsze odpowiadam ze wzgl na brak czasu, coś zrobiłem, chcę się teraz podzielić:
szarpanie przy zmianie biegów, szarpanie lekkie przy jednolitej jeździe na 1nce, na postoju autem nie rzucało a poducha i tak pod aku wyjechana, więc nie diagnozujmy tak, tylko gólym okiem, tak najpewniej
1. poduszka pod skrzynią biegów wykręcamy(mimo że dobra) jest na 2ch śróbach, ręką odchylasz silnik i wysówasz poduszkę jak dasz radę tak zrobić bez wielkich oporów to pewnie ta pod aku też wyjechana już, jak nie dasz rady, wykręć mocowanie (3śruby)
2. silikon loctite
3. cała tubka prawie wchodzi, silikon ok30zl no ale cóż... walisz w dziury poduszki zakładając że jest dobra, czekasz aż wyschnie całkowicie i montujesz.
4. patrzymy pod autem centralnie pod aku jest kolejna poduszka, świeć latarką punktową guma ma być cała, jak jest to ok, jak nie – wymieniaj lub ratuj się silikonem – ja np nie dam 300zl za poduszkę jak narazie, zalałem silikonem jak większość znajomych z USA
5. po przeciwnej stronie od góry poduszka olejowa – sucho? to ok, mokro? wymiana
czy pomogło?
Operacja wykonana zdecydowanie płynniej się zmienia biegi, to jeszcze nie to no ale szczegół do szczegółu i w końcu mazda będzie pracować idealnie:)
(została mi jeszcze poducha pod aku do zrobienia)
mam wiele tematów nie zakończonych, nie zawsze odpowiadam ze wzgl na brak czasu, coś zrobiłem, chcę się teraz podzielić:
szarpanie przy zmianie biegów, szarpanie lekkie przy jednolitej jeździe na 1nce, na postoju autem nie rzucało a poducha i tak pod aku wyjechana, więc nie diagnozujmy tak, tylko gólym okiem, tak najpewniej
1. poduszka pod skrzynią biegów wykręcamy(mimo że dobra) jest na 2ch śróbach, ręką odchylasz silnik i wysówasz poduszkę jak dasz radę tak zrobić bez wielkich oporów to pewnie ta pod aku też wyjechana już, jak nie dasz rady, wykręć mocowanie (3śruby)
2. silikon loctite
3. cała tubka prawie wchodzi, silikon ok30zl no ale cóż... walisz w dziury poduszki zakładając że jest dobra, czekasz aż wyschnie całkowicie i montujesz.
4. patrzymy pod autem centralnie pod aku jest kolejna poduszka, świeć latarką punktową guma ma być cała, jak jest to ok, jak nie – wymieniaj lub ratuj się silikonem – ja np nie dam 300zl za poduszkę jak narazie, zalałem silikonem jak większość znajomych z USA
5. po przeciwnej stronie od góry poduszka olejowa – sucho? to ok, mokro? wymiana
czy pomogło?
Operacja wykonana zdecydowanie płynniej się zmienia biegi, to jeszcze nie to no ale szczegół do szczegółu i w końcu mazda będzie pracować idealnie:)
(została mi jeszcze poducha pod aku do zrobienia)