Bicie w kierownicy po wymianie wahacza i amortyzatorów

Co może być przyczyną bicia w kierownicy po wymianie wahacza i amortyzatorów?
Przed wizytą nie było bicia, a teraz występuje pomiędzy 100, a 140 km/h, najmocniej przy 120. Koła były po wizycie w serwisie wyważane – brak zmian, następnie zamiana przednich z tylnymi (z tyłu nowe opony, zamontowane 3-4 tyg. temu) – minimalnie lepiej, ale tylko minimalnie. Więc kolejna zamiana, tym razem założyłem letnie koła – bez zmian. Opony letnie i zimowe (205/55R16) mam założone na oryginalne felgi Mazdy, nigdy takiego bicia w kierownicy nie miałem.
Na bicie nie ma wypływu na którym jadę biegu z jazdą na luzie włącznie. Nic złego nie dzieje się podczas przyśpieszania, czy też hamowania tj. nie ma dodatkowego bicia.
Mimo bicia w kierownicy samochód jedzie prosto, nawet jak całkiem puszczę kierownicę to jedzie prościutko.
Bicie – bardzo szybkie, regularne drgania kierownicy lewo/prawo, patrząc po szwie na skórze to ok. 3-4mm.
Przed wizytą nie było bicia, a teraz występuje pomiędzy 100, a 140 km/h, najmocniej przy 120. Koła były po wizycie w serwisie wyważane – brak zmian, następnie zamiana przednich z tylnymi (z tyłu nowe opony, zamontowane 3-4 tyg. temu) – minimalnie lepiej, ale tylko minimalnie. Więc kolejna zamiana, tym razem założyłem letnie koła – bez zmian. Opony letnie i zimowe (205/55R16) mam założone na oryginalne felgi Mazdy, nigdy takiego bicia w kierownicy nie miałem.
Na bicie nie ma wypływu na którym jadę biegu z jazdą na luzie włącznie. Nic złego nie dzieje się podczas przyśpieszania, czy też hamowania tj. nie ma dodatkowego bicia.
Mimo bicia w kierownicy samochód jedzie prosto, nawet jak całkiem puszczę kierownicę to jedzie prościutko.
Bicie – bardzo szybkie, regularne drgania kierownicy lewo/prawo, patrząc po szwie na skórze to ok. 3-4mm.