Usterka obwodu EO głównego pierwotnego sygnału wejściowego przetowornika ciśnienia.

Witam,
Posiadam mazde 3 z 2005 roku 1.6 benzyna od 2 tygodni pali mi się non stop lampka kontrolna systemu kontroli trakcji (na żółto) ..bylem z tym problemem w serwisie AutoJaksa...diagnoza wygląda następująco: C1288 usterka obwodu EO głównego pierwotnego sygnału wejściowego przetwornika ciśnienia....panowie w serwisie stwierdzili, że tylko elektronik może tu coś zaradzić...elektronik (Grabowski-Piaseczno) stwierdził, że konieczna jest wymiana Modulatora ABS gdyż czujnik odpowiedzialeny za w/w błąd znajduje się w środku....koszt tej części w ASO 7000-8000 pln...
Moje pytanie:
1. czy ktoś z szanownych forumowiczów miał podobny problem?
2. gdzie ew. można nabyć tę część za rozsądną cenę?
pozdrawiam.
Posiadam mazde 3 z 2005 roku 1.6 benzyna od 2 tygodni pali mi się non stop lampka kontrolna systemu kontroli trakcji (na żółto) ..bylem z tym problemem w serwisie AutoJaksa...diagnoza wygląda następująco: C1288 usterka obwodu EO głównego pierwotnego sygnału wejściowego przetwornika ciśnienia....panowie w serwisie stwierdzili, że tylko elektronik może tu coś zaradzić...elektronik (Grabowski-Piaseczno) stwierdził, że konieczna jest wymiana Modulatora ABS gdyż czujnik odpowiedzialeny za w/w błąd znajduje się w środku....koszt tej części w ASO 7000-8000 pln...
Moje pytanie:
1. czy ktoś z szanownych forumowiczów miał podobny problem?
2. gdzie ew. można nabyć tę część za rozsądną cenę?
pozdrawiam.