Dziwne "plastikowe" stukanie

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez marcin255 » 19 lut 2015, 21:53

Marcis napisał(a):Jak już jest mocno wytłuczony to im zimniej pewnie Ci więcej stuka:)

dokładnie , auto noc stoi na mrozie tłucze niemiłosiernie po nocy w garażu podziemnym (+ 14 *C ) dużo mniej
byłem dziś na innej skp , luz na drążkach kierowniczych to może pukać ?
Amory wyszły tak:
edit: Tylne nowe KYB przelot 7 tys.km , przednie kyb przelot 76 tys.km
Załączniki
001.jpg
Ceed GT 1.6T 225KM
Obrazek
T-Roc 2.0 TSI 4motion 190KM
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 23:14
Posty: 5324 (26/45)
Skąd: Wrocław
Auto: Była 323F BA
87 KM -122 Nm
Mazda 3-2.0 LF
166 KM -209
KIA CEE’D GT
204 KM -265 Nm up
225 KM -330 Nm
T-Roc 2.0TSI 4motion 190KM 320Nm up.....?

Postprzez Krwp » 10 mar 2015, 08:19

I u mnie już jakiś czas stukało z tyłu wydawało by się, męczyłem się z tym ładnych kilka miesięcy, odwiedziłem kilku mechaników plus ASO i do tej pory jedyne co to utwierdziłem się w przekonaniu że ludziska to są pazerne na kasę :), największe rozczarowanie było z ASO.. Ich diagnoza to zużyte wahacze, ekspertem nie jestem a wydawało by się że skoro się do nich zgłosiłem z problemem to trochu więcej wiedzą ode mnie ale do sedna, wahacze wymienione, portfel lekki jak piórko a stuki dalej swoje <dupa> ..
Przypadkiem poznałem gościa z ASO Seata, zawiozłem do nich bryczkę, sprawdzili, wymienili i co?? Stuki zniknęły!!!! Całym winowajcą był łącznik stabilizatora przód! Koszt nie wielki, szybka wymiana ech.. Przynajmniej mam nowe wahacze a ASO Mazda podziękuję :), także stuki z tyłu nie związane z bezpośrednią pracą zawieszenia mogą pochodzić z przodu :).
Początkujący
 
Od: 17 mar 2014, 11:43
Posty: 9
Auto: Mazdziocha 3 (BK) 2.0 bena :)

Postprzez kolecha » 22 cze 2015, 22:47

Witam,
U mnie podobnie coś stuka, na pewno prawy tył, wyeliminowałem wszystkie uwagi które tutaj przeczytałem, jedyne co zauważyłem to stukanie ustępuje jak zaciągam ręczny na 1 lub kolejny ząbek.
Zaczęło mi to stukać po wymianie klocków i przetoczeniu tarcz (było z czego). Pierwszy mechanik-kowal :D wymienił oczywiście źle hehe klockiem ze sprężynką na zewnątrz na dodatek nie chciało mu się sprężynek wyciągać tylko je odgiął (bo tak szybciej). W każdym bądź razie mam na pewno dobrze wszystko założone i auto solidnie sprawdzone u znajomego diagnosty. Stuka tylko na nierównościach każdego rodzaju lub jak się gwałtownie przyspieszy. Zdaje mi się że to taka "rurka" która jest na amorze lecz pewności nie mam (próbowałem wepchać tam ogromny kawał gąbki lecz stukało jak stukało a gąbka szybciutko wypadła) owa "rurka" lata sobie niby luźno w górę i w dół – nie mam pojęcia czy to tak powinno latać. Czy ktoś miał podobnie? Czy ta "rurka to ta osłonka z odbojem? Czy to coś innego Czy to wgl da się wymienić czy trzeba cały kompletny amor (oczywiście x 2)

pozdr
kolecha
kolecha
 

Postprzez Undisputed » 22 lip 2015, 18:21

Witam,
U mnie sytuacja podobna do Waszych, wkur... stukanie z tyłu z prawej strony na nierównościach/progach zwalniających itp. Szukanie, kombinowanie i co się okazało? Powodem podobnie; jak u chyba dwóch osób w tym temacie; były źle założone klocki, dzisiaj poprawka i w końcu nastała cisza <glupek2>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 mar 2010, 12:12
Posty: 161 (0/2)
Skąd: Gliwice
Auto: Mazda 3 2.0 Kintaro '08
Ford Fiesta MK7 1.4 '09

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323