Tarcze i Klocki hamulcowe – ogólne porady
Tak, po odpaleniu wróciło do normy, ale bez przesady z tym opóźnieniem. U mnie aż tak to nie jest odczuwalne.
-
Moderator "3BK" -Paweł
- Od: 26 paź 2008, 10:23
- Posty: 3601 (81/142)
- Skąd: Radom
- Auto: Mazda3 BK
była: 1,6 Y6 109KM 12.2006
jest: 2.0 LF 150KM 06.2008
Mam pytanie co moze byc przyczyna ciągłego krzywienia sie tarcz z przodu ? juz 2 tarcze bede musiał wymienic na przełomie roku . Tarcze lucasa po 6 tys km sie wykrzywiły teraz mam tarcze boscha zrobione mam 6 tys km na nich i ostatnio tez zaczyna szarpać kierownica przy hamowaniu :/
pozdrawiam
pozdrawiam
- Od: 24 maja 2012, 00:43
- Posty: 56
- Skąd: Chorzów
- Auto: Było
Mazda 3 BK 1.6 MZR Z6 2005
Jest
Mazda 3 BL
2009r.
2.2 150KM –> 190KM
MZR-CD
To co mi przychodzi na myśl to pech i wadliwe tarcze/za ostro hamujesz i gniesz rozgrzane tarcze,krzywe kopyto?
Na początek zaryzykuj i kup gdzieś używany kompletny zacisk hamulcowy ale kompletny i przełóż.
Na początek zaryzykuj i kup gdzieś używany kompletny zacisk hamulcowy ale kompletny i przełóż.
Oddam 2 czujniki ABS
Szpilki do kół
Ozonowanie samochodów i pomieszczeń.
Szpilki do kół
Ozonowanie samochodów i pomieszczeń.
Bonek87 napisał(a):Mam pytanie co moze byc przyczyna ciągłego krzywienia sie tarcz z przodu ? juz 2 tarcze bede musiał wymienic na przełomie roku . Tarcze lucasa po 6 tys km sie wykrzywiły teraz mam tarcze boscha zrobione mam 6 tys km na nich i ostatnio tez zaczyna szarpać kierownica przy hamowaniu :/
pozdrawiam
to że za produkcję biorą się Księgowi a nie Inżynierowie...
u mnie tarcze TRW wytrzymały 41 tys., od 20 tys mam ATE, mam nadzieję, że starczą na dłużej
styl jazdy raczej spokojny
- Od: 3 maja 2012, 12:08
- Posty: 46
- Skąd: Kraków
- Auto: mazda 3 1,6 benz 2004
Czy tarcze i klocki na tył to szły do wszystkich trójek takie same? Oraz czy te dla BL to identyko z BK?
-
Moderator "3BK" -Paweł
- Od: 26 paź 2008, 10:23
- Posty: 3601 (81/142)
- Skąd: Radom
- Auto: Mazda3 BK
była: 1,6 Y6 109KM 12.2006
jest: 2.0 LF 150KM 06.2008
@novak – ja używam klocków ABE i nie jestem zadowolony. Nie wiem jakie miałem wcześniej, ale teraz siła hamowania jest słabsza niż gdy stare klocki były w dobrym stanie. Do tego piszczą i na początku też mocno brudziły (sporo pyłu zostawało na felgach.
-
rkk
Tarcze ATE 24.0125-0170.1 + Klocki Ferodo FDB 1594. Komplet na przód. Ładnie się wszystko ułożyło, nic nie piszczy, hamuje dobrze. Jestem zadowolony z tego wyboru. ![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Młotkiem to kowal pracuje ...
W każdej tarczy są wolne otwory na śruby. Wkręć w nie odpowiednie śruby i one odepchną tarczę od piasty.
W każdej tarczy są wolne otwory na śruby. Wkręć w nie odpowiednie śruby i one odepchną tarczę od piasty.
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2294 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości