Mazda 3 BK Zawieszenie – problemy, pytanie, sugestie
Czyli można powiedzieć że amortyzatory FOMOCO made in Poland czyli od forda są bardzo wytrzymałe. Mam kupione teraz montowane do Forda po gwarancji motorcraft ford i zobaczymy ile wytrzymają. Kupiłem je za 414 zł z przesyłką. No i mam logo forda na nich.
marecki3 napisał(a):U mnie przód musiałem wymienić przy 178,5k, obecnie 190k i tył nadal OK.
Wychodzi na to, że te amory wytrzymują do 180k. Przynajmniej można przypuszczać, że licznik nie kręcony
Wszystko zależy od dróg. Moje ori amortyzatory wytrzymały 30 tys na olsztyńskich drogach. Po prostu na jednej z dziur rozerwało tłumiki w prawym amortyzatorze. Jak ktoś był kiedyś w Olsztynie to wie że takie uszkodzenie nie jest tu trudne.
witam
Mam problem, przy skrecie w prawo i ruszaniu z prawego przedniego kola slychac metaliczny szum. Czy ktoś miał podobny problem lub wie co to moze byc? Metaliczny szum nie jest zawsze ale tylko przy skrecie w prawo i od niedawna przy ruszaniu.
Proszę o pomoc
Mam problem, przy skrecie w prawo i ruszaniu z prawego przedniego kola slychac metaliczny szum. Czy ktoś miał podobny problem lub wie co to moze byc? Metaliczny szum nie jest zawsze ale tylko przy skrecie w prawo i od niedawna przy ruszaniu.
Proszę o pomoc
-
specjal123
zapomnialem dodac ze ostatnio zmienialem osłone przeguby, czy to moze mieć coś wspólnego?
-
specjal123
Hej !
U mnie też samochodu zaczął przechylać się na zakrętach, jest nieprecyzyjny i amorki zaczęły stukać.
Test bujania – niestety buja budą. Na stacji pokazało 40% i 42% :/
Auto wyraźnie miększe i coraz gorzej się prowadzi.
Na tyle mam amorki KYB. Na przód rozważam :
KYB
SACHS
BILSTEIN b4 / b6 ?
Co polecacie najbardziej ? Zawsze stawiałem na KYB ale coraz więcej negatywnych opinii również na naszym forum.
U mnie też samochodu zaczął przechylać się na zakrętach, jest nieprecyzyjny i amorki zaczęły stukać.
Test bujania – niestety buja budą. Na stacji pokazało 40% i 42% :/
Auto wyraźnie miększe i coraz gorzej się prowadzi.
Na tyle mam amorki KYB. Na przód rozważam :
KYB
SACHS
BILSTEIN b4 / b6 ?
Co polecacie najbardziej ? Zawsze stawiałem na KYB ale coraz więcej negatywnych opinii również na naszym forum.
- Od: 15 wrz 2013, 16:23
- Posty: 150
- Skąd: Śląsk
- Auto: Mazda 3 (BK) 2005
2.0 MZR Top Sport
Nie mogę znaleźć jakie śruby są oryginalnie do przykręcenia simerbloku wahacza przedniego w maździe 3 bk 2004 r 1.6 diesel bo do oryginalnych mazdowskich są drobnozwojowe ale jakie mają oznaczenie bo potrzebuje do oryginalnych a mam do fordowskich lub ma ktoś namiary gdzie można kupić lub ma swoje stare niepotrzebne do odsprzedania.
- Od: 28 lip 2012, 17:55
- Posty: 34
- Skąd: Łódź, Warszawa
- Auto: Mazda 3 bk 1.6 diesel 109km
rok. 2004-2005 silnik Y6
pitmen86 napisał(a):Nie mogę znaleźć jakie śruby są oryginalnie do przykręcenia simerbloku wahacza przedniego w maździe 3 bk 2004 r 1.6 diesel bo do oryginalnych mazdowskich są drobnozwojowe ale jakie mają oznaczenie bo potrzebuje do oryginalnych a mam do fordowskich lub ma ktoś namiary gdzie można kupić lub ma swoje stare niepotrzebne do odsprzedania.
szukać
http://allegro.pl/listing/listing.php?b ... za%20mazda
Dzięki za odp. ale te na allegro są ze skokiem gwintu 1.5 a oryginalne do mazdy 1.25 ale w metalowym znalazłem 2 szt. za 3zł wzmacniane 10.9.
Teraz mam jeszcze jeden problem przełożyłem cały wahacz ale w nowym wahaczu nie mogę przykręcić tego elementu zaznaczonego na foto żółta strzałką.
https://zapodaj.net/5a1ffcf7b780f.jpg.html
a czerwoną strzałką zaznaczone są śruby co nie da się przykręcić bo w starym wahaczu są gwinty w środku przyspawane a w nowym są tylko dziury. do czego służy ten element i czy jest potrzebny??
tu był poruszany chyba temat ale rosyjskiego nie rozumiem http://ffclub.ru/topic/92291/jump_1180/
Teraz mam jeszcze jeden problem przełożyłem cały wahacz ale w nowym wahaczu nie mogę przykręcić tego elementu zaznaczonego na foto żółta strzałką.
https://zapodaj.net/5a1ffcf7b780f.jpg.html
a czerwoną strzałką zaznaczone są śruby co nie da się przykręcić bo w starym wahaczu są gwinty w środku przyspawane a w nowym są tylko dziury. do czego służy ten element i czy jest potrzebny??
tu był poruszany chyba temat ale rosyjskiego nie rozumiem http://ffclub.ru/topic/92291/jump_1180/
Ostatnio edytowano 25 kwi 2016, 22:33 przez pitmen86, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 28 lip 2012, 17:55
- Posty: 34
- Skąd: Łódź, Warszawa
- Auto: Mazda 3 bk 1.6 diesel 109km
rok. 2004-2005 silnik Y6
Jeśli nie ma gwintu kup blachowkręty lub śruby "farmery" czyli wkręt samowiercący z podkładką chyba najlepiej się nadają do tego celu. Dobrze jak byś zamocował ten odbój Inaczej na dużej muldzie przywalisz wahaczem i to zdrowo tak odbój zrobi swoje.
Oddam 2 czujniki ABS
Szpilki do kół
Ozonowanie samochodów i pomieszczeń.
Szpilki do kół
Ozonowanie samochodów i pomieszczeń.
rafik256 napisał(a):Wszystko zależy od dróg. Moje ori amortyzatory wytrzymały 30 tys na olsztyńskich drogach. Po prostu na jednej z dziur rozerwało tłumiki w prawym amortyzatorze. Jak ktoś był kiedyś w Olsztynie to wie że takie uszkodzenie nie jest tu trudne.
Potwierdzam w całej rozciągłości
jak ci się uda go wcisnąć bez ściągania wahacza to nie ściągaj
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości