Świecące kontrolki Trakcji (DSC, TCS) i ABS – Różne zagadnienia.
OK, super dzieki... znalazłem, naszukałem sie ale znalazłem i mam pytanie.
Wymieniał ktoś taki czujnik?
Trzeba podłączać potem pod kompa żeby usunąć błędy?
Widzę że czujnik trzyma jedna śrubka a u góry jest wtyk...
trzeba potem robić cleaner inspection?
na co trzeba uważać? żeby nie popsuć?
Wymieniał ktoś taki czujnik?
Trzeba podłączać potem pod kompa żeby usunąć błędy?
Widzę że czujnik trzyma jedna śrubka a u góry jest wtyk...
trzeba potem robić cleaner inspection?
na co trzeba uważać? żeby nie popsuć?
- Od: 21 lis 2010, 15:14
- Posty: 80
- Skąd: Jabłonna
- Auto: Mazda 3 2006r/po lifcie
1.6 DiTD z FAP
u mnie jest wbudowany na stałe w piaste
sam nie wiem czy to prawda
Nikt nie ogarnie, oprócz wymiany pompy trzeba przecież jeszcze pomyśleć o tym, że komputer ogranicza po załączeniu sie DSC obroty silnika. Tylko Który komputer.
Madzia Forever :)
- Od: 5 lut 2007, 23:44
- Posty: 930
- Skąd: Zielona Góra
- Auto: BYŁA M3 BK HB 1.6 Benzyna 2005/BYŁA 323 BG 1.3 Teraz nie ma nic :(
Sam mam M3 2.0b z USA z 2008r. też nie mam TSC/DCS. Interesowałem się instalacją tego, dzwoniłem do ASO i innych warsztatów ale niestety nikt nie wie, bądź nie chce tego zrobić niestety
- Od: 24 lut 2011, 16:10
- Posty: 121
- Skąd: Ostrowiec Św.
- Auto: Mazda 3, 2.0 150 KM USA-spec
Znajomy robil kiedys cos takiego w BMW E30, tam sytuacja byla jeszcze trudniejsza bo w tym modelu nie wystepowalo i przekladal wszystko z innego. Generalnie mowil, ze na uzywanych czesciach wyszlo go to dodatkowe 5 tys i tydzien pracy przy aucie dzien w dzien. Nie wiem jak to wyglada w przypadku Mazdy , pewnie jest troche prosciej ale i tak to raczej bardzo trudny i kosztowny zabieg.
Witam.Po jednej z lipcowych ulew włączyłem moją M3 i nie zgasła kontrolka układu TCS/DSC.Wcześniej oczywiście było wszystko w porządku ,przyciskiem DSC można było wyłączyć układ, zapalała się kontrolka DSC OFF.Czy może mieć to coś wspólnego z tą ulewą ? i czy w takim wypadku musi być skasowanie tego "błedu" przez komputer ?.Teraz gdy pali się na stałe kontrolka układu TCS/DSC, przycisk DSC OFF nie działa.Próbowałem uruchomić auto z wciśniętym przyciskiem i też nic.Dodatkowo zauważyłem że przy ruszaniu jakby trochę stracił na mocy.I przy okazji czy znacie jakiegoś godnego polecenia mechanika znającego się na Mazdach z Łodzi ?
Łączę z tematem: Świecące kontrolki Trakcji (DSC, TCS) i ABS – Różne zagadnienia.
Pozdrawiam lukaszm
Łączę z tematem: Świecące kontrolki Trakcji (DSC, TCS) i ABS – Różne zagadnienia.
Pozdrawiam lukaszm
- Od: 21 lut 2010, 21:39
- Posty: 18
- Skąd: Łódź
- Auto: M3 2005 1.6 BENZ.
Z tym odłączaniem aku trochę się boję o radio, nie wiem czy jest zakodowane czy nie a kodu nie mam.Marcin, czy próbowałeś odłączać tak na 15 min ? Co do propozycji dzux to chyba nie to.Jeździłem i jeżdżę na dość wysokich obrotach.
- Od: 21 lut 2010, 21:39
- Posty: 18
- Skąd: Łódź
- Auto: M3 2005 1.6 BENZ.
Witam.Problem usunięty . Okazał się urwany kabel od czujnika ABS od strony kierowcy . Po zlutowaniu i zabezpieczeniu w opasce termokurczliwej po przejechaniu paru metrów kontrolka silnika , ABS , ESP zgasła i wszystko działa tak jak należy . ( przed robieniem czegokolwiek przy elektryce należy wyciągnąć aku ) Pozdrawiam
- Od: 2 lut 2011, 18:21
- Posty: 58
- Auto: Mazda 3 1.6 CDTI TOP SPORT
witam
miałem to samo, tzn. uszkodziłem kabel od abs (skaleczyłem) zima, sól itp. i kabel się przerwał dzisiaj.
w sumie zrobiłem około 30 km w ten sposób. najpierw zaświeciła się kontrolka abs, a po jakimś czasie check engine. kabel naprawiłem kontrolka, abs zgasła a silnika świeci.
czy ominę podpięcie pod komputer?
czy da się wykasować i czemu nie zgasła?
raz tak miałem bo po wymianie piasty źle zapiąłem kabel i była podobna sytuacja ale po wciśnięciu kabla kontrolki pogasły.
???
miałem to samo, tzn. uszkodziłem kabel od abs (skaleczyłem) zima, sól itp. i kabel się przerwał dzisiaj.
w sumie zrobiłem około 30 km w ten sposób. najpierw zaświeciła się kontrolka abs, a po jakimś czasie check engine. kabel naprawiłem kontrolka, abs zgasła a silnika świeci.
czy ominę podpięcie pod komputer?
czy da się wykasować i czemu nie zgasła?
raz tak miałem bo po wymianie piasty źle zapiąłem kabel i była podobna sytuacja ale po wciśnięciu kabla kontrolki pogasły.
- Od: 8 lut 2004, 00:15
- Posty: 277
- Skąd: zamość
- Auto: 3 BK 1,6 CITD 119 km
B2500 1997r. 79km
SIGNUM FL 1,9 150km
odłącz akumulator. a i spróbuj zakręcić 3 razy kierownicą w prawo i w lewo czy jakoś tak. Tylko nie wiem czy ten sposób działa w Maździe, w mercedesie działał.
Elementy wyposażenia prawych drzwi przednich i tylnych https://picasaweb.google.com/1062179878 ... rnika2012#
Sprzedam gumowe osłony progów viewtopic.php?f=5&t=165154&p=2783056#p2783056
Zoom-Zoom [url=http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=332&t=120521]
Sprzedam gumowe osłony progów viewtopic.php?f=5&t=165154&p=2783056#p2783056
Zoom-Zoom [url=http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=332&t=120521]

- Od: 21 mar 2008, 21:04
- Posty: 1902 (6/4)
- Skąd: Siemianowice Śląskie
- Auto: Hyundai i40 2.0 2014 kombi
VW Polo 6N 1.0 1999
eks: Mazda3 BK Active 1.6 MZR Z6 2005
eks: Fiat Seicento Young 0.9 1999
Już po sprawie,
przejechałem kilkanaście kilometrów tu i tam po mieście i kontrolka zgasła.
tak wiec jestem zadowolony. wszystko ok. poprostu później niż poprzednim razem.
własnie dzisiaj stuknęło madzi równe 100 000 km.
i jak dotąd tylko duperele typowo eksploatacyjne. dodam, że przy silniku wymieniłem tylko jedną podkładkę pod wtryskiem i łącznik gumowy między intercoolerem a kolankiem plastykowym
odpukać ale oby tak dalej
pozdrawiam
przejechałem kilkanaście kilometrów tu i tam po mieście i kontrolka zgasła.
tak wiec jestem zadowolony. wszystko ok. poprostu później niż poprzednim razem.
własnie dzisiaj stuknęło madzi równe 100 000 km.
i jak dotąd tylko duperele typowo eksploatacyjne. dodam, że przy silniku wymieniłem tylko jedną podkładkę pod wtryskiem i łącznik gumowy między intercoolerem a kolankiem plastykowym
odpukać ale oby tak dalej
pozdrawiam
- Od: 8 lut 2004, 00:15
- Posty: 277
- Skąd: zamość
- Auto: 3 BK 1,6 CITD 119 km
B2500 1997r. 79km
SIGNUM FL 1,9 150km
Witam wszystkich a może ktoś się spotkał z takim objawem (mazda62003) włączam zapłon kontrolki zapalają sie tak jak powinny i gasną też jak powinny ale po przejechaniu kilku , kilkudziesięciu może kilkuset metrów zapala mi sie kontrolka od układu antypoślizgowego (ten ślizgający się samochodzik) i pali sie przez jakiś czas czasami 5 min czasami pół godziny zależy od stopni mrozu czym zimniej tym dłużej. Sam układ działa mimo świecenia się kontroli czuć to po wciśnięciu trochę gazu na lodzie wtedy też ta kontrolka mruga ale gdy się przestanie ślizgać świeci się dalej. Co może być przyczyną ? coś zamarza ?
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości