Cześć,
Padła pompa – od stłuczki czasem świeciła kontrolka, ale wspomaganie działało, mechanik stwierdził że taśma pod kierownicą i by tego nie ruszać więc tak zrobiłem.
Tydzień temu straciłem wspomaganie i diagnoza u innego speca, że pompa padnięta – ponoć było sporo wody w pompie. Kupiłem używkę na allegro, mechanik już zamontował i dokonał adaptacji, ale cały czas świeci się kontrolka DSC (auto w poślizgu) i wspomagania (kierownica z wykrzyknikiem). Moje auto ma DSC (2kable we wtyczce 4pin) zaś pompa prawdopodobnie od auta bez DSC (4kable) o czym dowiedziałem się teraz – po zamontowaniu pompy, zalaniu, itp.
Trochę nie uśmiecha mi się teraz znowu ją wyciągać, oddawać (nie wiadomo czy sprzedawca przyjmie) i płacić za dodatkową robotę.. Czy da sie zaadaptować taka pompę aby nie wywalało błędu czujnika skrętu??
Odczytałem kody błędów:
PCM DTC U0121-28
ABS DTC C1277-E0
EPS DTC C1278-FF
IC DTC U2516-FF
Pozdrawiam,
W.
Pompa wspomagania – problem
Strona 1 z 1
Jak numerki na aluminiowej obudowie się nie zgadzają to wyjmuj i nie kombinuj bo to nic ni da
Można powiedzieć że jest 4 rodzaje pomp do bk, 2 przed liftem i 2 po lifcie tak w skrócie .
Można powiedzieć że jest 4 rodzaje pomp do bk, 2 przed liftem i 2 po lifcie tak w skrócie .
Na aluminiowej obudowie nie widzę żadnych numerów – numer był na naklejce na kopułce plastikowej (zbiornik na olej) ale kopułka pękła w stłuczce, została wymieniona i mechanik nie zrobił zdjęcia ani nie spisał numeru, a oryginalna kopułka została wyrzucona tak więc nie mam tego numeru.
Stąd było kupione trochę na czuja.
Nic się nie da z tym zrobić? Widzialem gdzies na forum że ktoś mostkował te kable, tzn. z 4 robił 2, tylko nie wiem które z którymi łączył i jaki efekt to dało..
Stąd było kupione trochę na czuja.
Nic się nie da z tym zrobić? Widzialem gdzies na forum że ktoś mostkował te kable, tzn. z 4 robił 2, tylko nie wiem które z którymi łączył i jaki efekt to dało..
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości